fbpx

כאשר עסק קטן מחזיק באתר סחר, בעל העסק יכול להשקיע את הזמן הנדרש בכדי לנהל את האתר עצמאית. כאשר עסק גדול מחזיק באתר סחר, העניינים מעט מורכבים יותר וזאת משום ויש להעלות ולעדכן מספר רב של מוצרים מסוגים שונים בהתאם לעונות השנה, בהתאם למבצעי הרשת, בהתאם ליתרת מלאי במחסנים ועוד ועוד..

ניהול אתר סחר

אנו מנהלים את כל סוגי האתרים עבור לקוחותינו. אך, האתרים המורכבים ביותר לניהול אלו הן אתרי הסחר שדורשים מאמצים רבים באופן מתמשך בכדי להפיק את התוצאות הרצויות מהלקוח. ניהול אתרי סחר של רשתות קמעונאות ואו רשתות אופנה דורשות אף יותר מאחר ותחלופת המוצרים/המלאים בהם מהירה ודורשת ממשוק למערכת הניהול של החברה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מלאכת ניהול אתרי סחר מורכבת מכמה מרכיבים עיקריים:

    1. אחסון האתר – אתרי סחר לחברות ורשתות דורשים אחסון חזק ועצמתי.
    2. אבטחת מידע – אתרי סחר לחברות ורשתות נדרשים באבטחת המידע.
    3. נראות האתר – אתרי סחר לחברות ורשתות נדרשים למיתוג ונראות ייחודית.
    4. תוכן האתר – אתרי סחר לחברות ורשתות חייבים לעדכן את מלאי המוצרים באתר.
    5. אופטימיזציה לאתר – אתרי סחר לחברות ורשתות מחייבים מדידה ובקרה.
    6. שיפור האתר – אתרי סחר לחברות ורשתות דורשים שיפור מתמיד במכירות.

    כדי לעמוד בדרישות אלו, עלינו לחבר כמה תחומים שונים יחד:

    • ניהול ותחזוקת האתר.
    • ניהול תוכן ומוצרי האתר.
    • ניהול מאמצי השיווק לאתר.

    כאשר יש גורם מקצועי שתפקידו לוודא שכלל התחומים הללו פועלים בסינרגיה ובהתאם לדרישות שעולות כל הזמן מהשטח, הרי שהאתר סחר צפוי להשתפר ולגדול וההכנסות מפעילותו צפויים לכסות את עלויות שירותי ניהול אתרים שיידרשו לצורך כך.

    מה נכלל בשירות ניהול אתרים עבור אתרי סחר (מכירות)?

    במסגרת שירות ניהול אתרים לאתרי סחר, אנו בעצם מציעים עובד במיקור. כלומר, אנו מחליפים אתכם בניהול האתר על כל מאפייניו. מנהל האתר יהיה אחראי להגשים כל משאלה וכל בקשה מצד הלקוח ולשמש בין היתר כמנהל שיווק חיצוני לאתר ולהכריע בשאלות שונות של אנשי השיווק והפיתוח לצד מעקב אחר תוצאות ודאגה לשיפור ביצועי המכירות באתר בכל זמן נתון.

    העובד שלנו אחראי לנהל עבורכם את מערכת האתר על מרכיביו השונים, להטמיע עבורכם את המוצרים החדשים, לעדכן את הקיימים ולמחוק את הישנים. כמו כן, על העובד שלנו לרכז את כלל הבקשות שלכם, לאפיין אותם ולהביאם לכדי ביצוע בהקדם האפשרי ובהתאם להסכם ההתקשרות עמנו.

    כדי להעניק שירות בעל ערך גבוהה ללקוח, אנו דואגים לייצר מעגל קסמים שחוזר על עצמו פעם אחר פעם ונראה כך:

    • ביצוע > שווק > מדידה > הטמעה | ביצוע > שיווק > מדידה > הטמעה, וחוזרים על התהליך..

    בצורה זו, אנו כל הזמן עסוקים בשיפור האתר וביצועיו וביכולתנו לבדוק אילו אמצעי שיווק עובדים ואילו אמצעי שיווק פשוט לא מייצרים ערך מספיק גבוהה. לרוב, מדידה זו מאפשרת לנו להבין מה עובד ומה לא עובד ולהביא לכדי שיפור מרבי בסיבוב הבא בתהליך שאינו מסתיים לעולם.

    כמה עולים שירותי ניהול אתר סחר?

    כפי שניתן להבין מהמתואר מעלה, עלויות ניהול אתר סחר נקבעים בהתאם לדרישות הלקוח. ישנם לקוחות שישלמו את סכום המינימום של 1,500 ש"ח לחודש וזה יספיק להם. לקוחות אחרים יידרשו למנהל אתרים צמוד ובמשרה מלאה מה שמחייב כמובן השקעה גדולה יותר מידי חודש.

    כדי להעריך את מחיר ניהול אתר סחר, עלינו להתייחס לפרמטרים הבאים:

    • גודל החברה ומאפייניה הייחודיים.
    • כמות התנועה/המכירות באתר הקיים.
    • תדירות עדכון התכנים/מוצרים באתר.
    • הצורך בשירותים נוספים כדוגמת:
      • שירותי ניהול שיווק.
      • שירותי ניהול פניות.
      • שירותי תדמית ברשת
      • ועוד..
    לסיכום,

    אתם מנהלי שיווק של רשת חנויות או בעלי אתר סחר משלכם? הגעתם למקום הנכון. אנו מתמחים בניהול אתרי סחר מכל הסוגים על גבי כל הפלטפורמות וביכולתנו להתאים עבורכם את החבילה הנכונה והזולה ביותר בהתאמה אישית לדרישותיכם. השאירו פרטים ואנו נשמח לחזור אליכם ולקבוע פגישה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן