fbpx

כל קמפיין טוב מתבסס על יסודות מוצקים. אחד היסודות הללו הנו דף הנחיתה אליו אנו מזינים את הגולשים הרבים דרך הפרסומים שלנו. דף נחיתה טוב ישכנע את הגולשים להשאיר פרטים ואילו דף נחיתה גרוע יגרום לרבים להמשיך הלאה מבלי ליצור עמכם קשר. השאלה הגדולה תהיה כמובן, איך מנהלים דף נחיתה מוצלח?!

ניהול דף נחיתה

כאשר עוסקים בשיווק, יודעים דבר אחד בוודאות רבה, שאנחנו לא יודעים כלום! כן, ישנם מקרים בהם אנו מעצבים דף נחיתה מהמם והוא אינו מייצר לנו פניות מצד הגולשים ואילו במקרים אחרים אנו מקדמים דף נחיתה מכוער והוא מייצר לנו זרימה אחידה של פניות מעולות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    למה זה ככה? איך יודעים מהו דף נחיתה טוב? מה ניתן לעשות בכדי לשפר דף נחיתה קיים? כל אלו הם שאלות חשובות מאוד שעליהם אנו מנסים לענות במסגרת שירותי ניהול אתרים ועל כך נרחיב כעת,

    איך מנהלים דף נחיתה?

    כאשר יוצאים לדרך, עוד בטרם מפתחים את דף הנחיתה יש צורך להשקיע מעט מחשבה על צורכי הלקוחות שלנו. אנו ננסה לענות על השאלות הבאות:

    • מי הם הלקוחות שלנו?
    • מה הלקוחות שלנו רוצים?
    • איך ניתן להעביר מסרים אלו?

    דף הנחיתה שלנו לרוב אינו עצירה מתוכננת בתהליך הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי. לכן, אם הלקוח כבר ביקר בדף הנחיתה, יש לנו שניות בודדות ללכוד את לבו ולגרום לו להיחשף לשירותים/מוצרים שלנו ולהשתכנע להשאיר פרטים.

    ככל שאנו נצליח להבין טוב יותר את צורכי הלקוחות וככל שנענה על הצרכים שלהם בעזרת מסרים מדויקים, כך אנו צפויים לקבל יותר פניות דרך דף הנחיתה.

    גם כאשר הקמנו דף נחיתה מדויק, עלינו לבצע מגוון פעולות שוטפות בכדי לשפר את הביצועים לאופטימיזציה מלאה.

    פעולות ניהול דף נחיתה:

    קמפיין ממוצע נמשך חודשים מספר. דף הנחיתה חייב להשתנות כל מספר ימים בהתאם לכללים הבאים:

    • יש לחדד מסרים לפי טיב הפניות המתקבלות.
    • יש לסדר מחדש את התוכן לפי דרישות הלקוחות.
    • יש להוסיף ערכי מעקב למיפוי דף הנחיתה.
    • ועוד..

    ניהול קמפיין פרסומי באינטרנט אינו במתכונת של "שגר ושכח". יש צורך בשינויים רבים על בסיס יומיומי בכדי להפיק את המירב.

    בכל הקשור לעמוד הנחיתה, אנו נטמיע כלים שיציגו לנו מה הגולשים אוהבים/לא אוהבים בדף הנחיתה ולפי תוצאות האבחון נוכל לשנות את תוכן העמוד ואת המסרים המועברים דרכו בצורה שוטפת במהלך חיי הקמפיין.

    ובכל זאת, איזה טיפ קטן?

    בשמחה! דף נחיתה טוב הנו דף אשר אינו מבלבל את הלקוח. דף נחיתה טוב הנו דף אשר יש בו מסר אחד בלבד ואשר הקריאה לפעולה (חיוג/השארת פרטים) נמצא באמצע העמוד וכולל כמה שפחות משימות עבור הגולש הממוצע.

    ככלל, יש להתייחס לגולשים כאל בני חמש עם ריכוז נמוך במיוחד. אין מקום להתחכמויות, יצירתיות יתר או כל גימיק אחר שעלול להסיט את תשומת לבו של הגולש.

    לסיכום,

    כן, גם דפי נחיתה דורשים ניהול מקצועי של מנהל אתרים מקצועי. אם יש לכם כבר שירות של חברת ניהול אתרים, בקשו מהם לפתח ולנהל עבורכם את דף הנחיתה ותוכלו לראות תוצאות טובות בהרבה מאלו שלהם התרגלתם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן