fbpx

אינסטגרם הנה הרשת החברתית המובילה לצעירים כיום. המשתמשים בפלטפורמה נחשפים למאות ואלפי השראות שונות מידי יום כאשר מובילי דעת קהל נמדדים ביכולת שלהם ליצור תהודה ולגרור אחריהם כמה שיותר עוקבים נוספים. בשונה מהפייסבוק בו יש מגוון רחב של שיטות לקידום דפים עסקיים, הקידום באינסטגרם ממוקד בשיטות מצומצמות למדי.

ניהול דפי אינסטגרם

כאשר מדברים על ניהול דפי אינסטגרם, מתכוונים לשיווק העמוד העסקי בפלטפורמה. כאשר המטרה היא להביא למקסימום חשיפה חיובית וקידום מכירות של מוצרים חזותיים אשר מצטלמים היטב וגורמים לכך שעוד ועוד לקוחות מבקרים בבית העסק ויש עליה ברווחיות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ומדובר בפלטפורמה חזותית (מדיה בלבד), לא כל עסק מצליח להפוך את העמוד העסקי למנוע צמיחה של העסק. כך לדוגמה, עסקים המעניקים שירותים שונים יתקשו לשווק את העסק בעזרת אינסטגרם. אך כמובן שעסקי אופנה, ביוטי, אוכל ועוד בהחלט יכולים להיעזר באינסטגרם כדי להביא לגידול של עשרות עד מאות אחוזים ברווחי העסק ובתוך פרקי זמן קצרים למדי.

    מרכיבי ניהול דפי אינסטגרם

    ניהול דף אינסטגרם משתנה מעסק לעסק ובהתאמה לתקציבי השיווק שעומדים לרשות מנהל הדף העסקי. אך ברוב המקרים, אלו הן רכיבי הניהול של דף אינסטגרם עסקי:

    • העלאה שוטפת של תמונות ערוכות לדף העסקי.
    • העלאה שוטפת של סרטונים וסטוריז לדף העסקי.
    • קידום ממומן של פוסטים שיש עליכם אינדיקציה חיובית.
    • שיתופי פעולה עם דפי אינסטגרם נוספים.
    • עבודה עם מובילי דעת קהל במקביל לדף העסקי.

    כל פוסט, תמונה, סטורי שעולה בדף האינסטגרם העסקי ואו בידי מובילי דעת קהל שעמם אתם פועלים בשיתוף פעולה יעברו מיקוד, עריכה, שדרוג לנראות ורק לאחר מכן הן יעלו לרשת החברתית. מדובר בעבודה של ממש וזאת מאחר ואנו מוכרים אשליה ואו חלום לקהל העוקבים וזה צריך להיות פשוט מושלם.

    כך לדוגמה, ניהול דף אינסטגרם עסקי של גלידריה תדרוש ממנהל הדף להיות בקשר רציף עם בעל הגלידריה, לבקש תמונות בהתאמה לדרישות (גלידה הפוכה, מסירת גלידה ללקוח, גלידה בשקיעה ועוד..) ולאחר מכן, תמונות שיתאימו לרשת יעברו עריכה מוקפדת עם פילטרים שונים ורק אז יעלו לעמוד עם תיוגי אשטאג נכונים ומשם לשותפים ואף בממומן.

    מה הקושי בניהול דפי אינסטגרם עסקיים?

    כבעלי עסק, יש לכם הרבה מאוד על הראש. במקביל, לא לכל בעל עסק יש את החוש העיצובי לתפוס את התמונות הנכונות ולאחר מכן את הזמן הפנוי לערוך את התמונות טרם העלאתן. במידה ודף אינסטגרם מעלה מידי יומיים פוסט, יש צורך בהשקעה של כ-20 שעות עבודה מידי חודש על כך וזה עוד בטרם דנו בנושאים חשובים כדוגמת שיתופי פעולה ואו פרסום ממומן בפלטפורמה..

    כלומר, בעלי עסקים רבים מוצאים את העבודה על הדף האינסטגרם העסקי שלהם כמאוד מתיש והתוצאות דלות למדי. זאת כי הם לא באמת נועדו לעסוק בכך וזהו לא תחום עיסוקם. מעבר לכך, ללא הבנה מהותית של אופי הרשת החברתית והמשתמשים בה, לא ניתן לדבר את השיח הרצוי ואשר יגרום לגולשים לכתת רגליהם לעסק שלהם.

    ניהול דפי אינסטגרם הנו מלחמה יומיומית מול אינספור מתחרים מענפים שונים על לבם של הגולשים. הפיכת נושא משמים למשהו בעל ערך ומעורר השראה יכול להיות ההבדל הקטן-גדול בין עסק שעוסק בהישרדות ובין עסק אשר יוצר רווחיות גבוהה לבעליו. שילוב של המקצועיות של מנהל דפי אינסטגרם יחד עם מוצר אופטימלי שיודע לייצר בעל העסק מאפשרים להשיג תוצאות מעולות במקרים רבים.

    כמה עולה ניהול דפי אינסטגרם?

    לא זול. ניהול דף אינסטגרם על ידי מומחה רשתות חברתיות אינו זול. ישנם נותני שירותים זולים בענף זה כמו בכל ענף אחר, אך אסור להתפתות למחיר זול מאחר ואתם לא תקבלו את הדרוש לכם מנותן השירות (הוא צריך להתפרנס אחרי הכל..) עדיף לשלם יותר כסף לאיש מקצוע מנוסה עם קבלות ולדעת שהאינסטגרם באמת יעבוד בשבילכם ולא יהיה עוד הוצאה מיותרת על העסק.

    קראו אודות מחירים בפוסט הבא:

    מקווים שנהנתם.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן