fbpx

שואלים את עצמכם איך ניתן לשפר את החווית שימוש באתר שלכם? מרגישים שאתם והגולשים הולכים לאיבוד ולא מוצאים ידיים ורגליים באתר? באתרים רבים יש עודפי תוכן לא רלוונטיים לצד חוסר סדר משווע שגורם לכך שהגולשים עוזבים את האתר מבלי להשאיר פרטים ובעלי האתר מפסידים לקוחות פוטנציאליים. במאמר זה אנו אנו נציג את הפתרון לבעיה:

ניהול וארגון אתר אינטרנט

אתרי אינטרנט מבוססים על מספר רב של עמודים בכתובות שונים שמחוברים זה לזה בצורות שונות. בכל עמוד ועמוד, יש תכנים רבים שאף הם מחוברים זה לזה בעזרת כותרות, תקצירים, פסקאות וסיכומים. כאשר אין חיבור טבעי בין העמודים השונים ובין התכנים המופיעים בכל עמוד ועמוד – הגולשים לא מרוצים והם עוזבים את האתר מבלי לפנות אליכם..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר מתייחסים לניהול וארגון אתרי אינטרנט, יש להכיר מספר מושגים:

    • רלוונטיות – מה הגולשים שלכם מחפשים בכל עמוד ועמוד ובאתר.
    • מבנה תוכן – איך תוכן צריך להיראות בעיני הגולשים (נוחות קריאה).
    • היררכיה – סדר הצגת התכנים בתוך מבנה האתר (ניווט באתר).
    • קישור – חיבור בין עמודים ותכנים שונים זה לזה לפי הקשרים.
    • המרה – פניה של גולש בטלפון או בכתב לקבלת שירות מכם.

    בואו נתחיל,

    איך מנהלים ומארגנים את האתר בצורה היררכית ונוחה לשימוש?

    נעבור כעת על כל ערך וערך ונסביר איך אתם יכולים לבצע את המשימה בכוחות עצמכם,

    ניהול וארגון לפי רלוונטיות:

    הגולשים שלכם מגיעים לאתר מסיבה מסוימת, הם מחפשים שירות שאתם מציעים. עליכם להבין מה בדיוק הם מחפשים ואיך אתם יכולים לייצר עבורם את המענה הנכון והמדויק ביותר לשאלה/עניין שלהם. במידה והתכנים שלכם רלוונטיים, הגולשים יהיו מרוצים וגם אתם תיהנו מכך.

    לכן, עליכם לבחון את התוכן באתר ולהבין אילו תכנים רלוונטיים ואילו מהם אינם רלוונטיים ולהבליט את הרלוונטיים על פני אילו שלא. עודפי תוכן לא רלוונטי רק יפגעו בחוויית השימוש ומכך שגם אתם תפסידו מכך בהמשך הדרך.

    ניהול וארגון מבנה התכנים:

    גם כאשר התוכן מאוד רלוונטי לגולשים, עליכם לוודאות שהתוכן כתוב בצורה מסודרת ובצורה נוחה לקריאה. הררי תוכן בעמוד אחד יכולים להרתיע גולשים רבים ולגרום לכך שהם יעזבו את העמוד מבלי לקרוא. לכן, כדאי לחלק תכנים לכותרות ופסקאות ולשמור על נראות אחידה ולא ארוכה ומשמימה מידי.

    רוצים להרחיב על נושא מסוים? זה בסדר. אך, עליכם להציג את המענה לשאלת הגולשים בראשית התוכן ורק לאחר מכן להוסיף נקודות והרחבות שעלולות לעניין את חלק מהגולשים בלבד.

    ניהול וארגון היררכיה באתר:

    גם כאשר יש לכם תכנים מעולים ורלוונטיים במיוחד לגולש זה לא אומר שהגולש ידע איך להגיע אליהם. עליכם לבנות היררכיה של התכנים באתר. עליכם לשייך עמודים ומאמרים לקטגוריות ולאפשר למשתמשים לנווט בקלות בתוך האתר כך שיוכלו להשיג בדיוק מה שהם מחפשים במהירות ובקלות רבה במיוחד.

    כאשר ההיררכיה באתר נוחה ומסודרת, גם מנועי החיפוש וגם המשתמשים יכולים למצוא את אשר חפץ לבם ומכך שהם צפויים להיות שביעי רצון ולהמשיך את התקשורת עמכם.

    ניהול וארגון קישורים באתר:

    במקרים רבים, יש מאמרים/עמודים שונים הקשורים זה לזה. כך לדוגמה, אנו יכולים לכתוב על נושא מסוים שאינו מוכר לכלל הגולשים ונרצה להפוך את הנושא ללחיץ ולעמוד הסבר מפורט אודות המושג והקשריו. בצורה זו, אנו דואגים לכך שהמשתמש מבין כל דבר שנאמר ויכול להמשיך לקרוא עוד ועוד עד לשכנוע במידת המקצועיות שלכם.

    במידה וברצונכם ללמוד איך מקשרים בתוך התכנים של האתר, אתם מוזמנים להיכנס לאתר ויקיפדיה ולבחון איך ערכים שונים מתקשרים זה עם זה בקישורים.

    ניהול והשגת המרות באתר:

    אנו משקיעים זמן וכסף להכניס גולשים לאתר. אנו עושים זאת בכדי להשיג מהם פניות ולהפוך אותם ללקוחות שלנו. לכן, חשוב מאוד לעשות מאמצים לפשט את היכולת לתקשר אתכם ולהזמין את השירות שאתם מציעים. להלן סיכום המאמר שלנו כדוגמה לאופן שבו עושים זאת:

    לסיכום,

    במידה ואתם מרגישים שהאתר שלכם מבולגן ואו אינו מייצר פניות, ביכולתכם לפנות אלינו ואנו נעשה את מה שנדרש בכדי לשפר עבורכם את האתר. ביכולתכם לקרוא גם אודות ניהול אתרים על כלל השירותים שאנו מציעים ולפנות אלינו לאחר מכן לקבלת השירות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן