fbpx

רבים רוצים לפתח אתר אינטרנט חדש אך חוששים מכך שהם כלל לא ידעו איך לתפעל אותו באופן שוטף. ובאמת, מדובר במשימה מורכבת למדי לאנשים שאינם טכנולוגיים ואו לאנשים עסוקים שמתקשים למצוא את הזמן ללמוד ולתפעל את האתר כדי שיראה במיטבו. בדיוק עבור לקוחות אלו ייצרנו את השירות שכולל את בניית האתר לצד ניהולו מיד לאחר מכן לשקט נפשי מלא.

ניהול ובניית אתרים

בשנה החולפת שמנו לב לתופעה חדשה ומרתקת, אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד בעלי עסקים ששואלים אם אנו מנהלים גם את תהליך פיתוח האתר ויכולים לקחת אחריות על האתר הצפוי שיבנה כבר משלב מקדמי זה. בתחילה ראינו זאת בפליאה אך עם הזמן הבנו את הלוגיקה המשותפת של הלקוחות, הם מפחדים מחוסר השליטה בתהליך הקמת העסק און ליין..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מכך הסקנו שני מסקנות חשובות:

    1. עלינו להציע שירות לניהול פיתוח של אתרי אינטרנט.
    2. עלינו להציע שירות ניהול ובניית אתרים בצורה משולבת.

    מאז, אנו אכן מטפלים בלא מעט לקוחות מרוצים שמברכים על השירות המשולב שמעניק להם ביטחון ושקט נפשי לצד תוצאות אופטימליות לשביעות רצונם.

    אז מה אנו בעצם מציעים בחבילת בניית אתר וניהולו? להלן פרטי החבילה המוצעת:

    חבילת בניית אתר וניהולו השוטף לאחר מכן

    במידה וגם אתם מחפשים שקט נפשי אבל גם לא רוצים להתפשר ולוותר על הנוכחות ברשת, השירות הזה נועד עבורכם.

    שלב ראשון: פיתוח אתר אינטרנט

    בשלב זה, אנו מאפשרים ללקוח לבחור מבין 2 אפשרויות:

    1. פיתוח האתר על ידינו על בסיס אפיון מסודר של הדרישות.
    2. ניהול הפיתוח מול גורם חיצוני שנבחר על ידכם ובעזרתנו.

    במידה ואתם בוחרים בפיתוח אתר בעזרתנו, אנו נעבוד יחד ונפתח עבורכם את האתר הטוב ביותר שביכולתנו לבנות. במידה ואתם בוחרים שננהל עבורכם את הפיתוח בידי חברה אחרת, אנו ניקח את המושכות מהידיים שלכם ונבצע עבורכם את כל המטלות שאתם הייתם אמורים לעשות אך נעשה זאת בצורה מקצועית ועם הניסיון שלנו נוכל להפיק את המקסימום מחברת הפיתוח לשביעות רצונכם.

    שלב שני: ניהול אתר אינטרנט

    לאחר שהאתר הוקם לשביעות רצונכם, ניתן לעבור לשלב יצירת התכנים ובניית העמודים והמאמרים באתר. כחלק משירותי ניהול האתרים שלנו, אנו מחליפים אתכם ב-100% מהאחריות על האתר. כלומר, אנו נדאג לבצע עבורכם עבודות תחזוקה, עבודות ניהול, יצירת תכנים, העלאת תכנים, עדכוני מידע ותוכן וכן הלאה בהתאם לדרישותיכם.

    מאחר ואנו עובדים על בסיס הסכם שירות מסודר ועקבי, אתם יודעים מראש מה תקבלו ואיך עליכם לבקש מאיתנו לבצע כל שינוי וכל מטלה באתר. ככלל, עליכם לדעת לעשות שימוש בדוא"ל ואו בוואטסאפ בכדי לבקש מאיתנו כל שינוי ואנו נבצע את המוטל עלינו במהירות ובמקצועיות הרבה ביותר.

    בונוס בשירות ניהול ובניית אתרים:

    אנו בדרך כלל מנהלים אתרי אינטרנט ללא התחייבות. כלומר, ניתן לעזוב בכל רגע נתון ולשלם רק על החלק היחסי של השירות שקיבלתם. אך, במידה ותרצו בכך, תוכלו לחתום מולנו על שירות למשך שנה מראש ולזכות בפיתוח אתר אינטרנט ללא עלות כלל. במילים אחרות, מאחר ואנו מחפשים קשר ארוך טווח עם הלקוחות שלנו, אנו שמחים לבוא לקראת הלקוחות שמעוניינים בשירות שלנו לטווח הארוך ואף לפתח להם אתר אינטרנט בקוד פתוח (בעלות מלאה של הלקוח..) על כל המשתמע מכך ללא עלות נוספת.

    לסיכום,

    אתם מעוניינים בבניית אתר אינטרנט ולאחר מכן בשירות ניהול אתרים? אתם יכולים לזכות לשירות המשולב שאנו מציעים מכל הלב ולצאת לדרך בראש שקט מתוך ידיעה שאתם צפויים להעלות לאוויר אתר מעולה עם תכנים מעודכנים ורלוונטיים ללקוחות שלכם מבלי שתדרשו לעבוד קשה מידי ואו לקחת סיכונים מיותרים, מעוניינים לשמוע עוד? פנו אלינו ונשמח לעזור לכם ללא עלות וללא כל התחייבות מצדכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן