fbpx

צריכים לבנות אתר אינטרנט מורכב אך אינכם שולטים בעולם הדיגיטל? רוצים להיות בטוחים שיש פיקוח הדוק על צוות הפיתוח ועמידה בזמנים? שירות פיקוח על בניית אתרי אינטרנט נועד בשבילכם. אך, מה זה השירות הזה? מה נכלל בשירותי פיקוח? במאמר זה אנו מסבירים על כך,

שירות פיקוח על בניית אתרים

כאשר בונים אתר תדמית קטן, אין באמת צורך לרדת לרזולוציות נמוכות במהלך שלבי בניית האתר וזאת מאחר והמורכבות נמוכה למדי ויש להעביר את המותג / העסק בצורה טובה ותו לא. אך, כאשר בונים אתר מכירות או אתר שירותים מורכב, יש חשיבות בניהול מקצועי של פיתוח האתר בכל השלבים מהאפיון לאתר ועד להשלמתו לשביעות רצונכם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הבעיה של רוב העסקים היא שאין להם איש מקצוע המתמחה בדיגיטל שיוכל לנהל עבורם את הפיתוח אל מול החברה הנבחרת. מכך נובעים בעיות רבות ושביעות הרצון בפרויקטים מורכבים נמוכה למדי. אבל ניתן למנוע אי הבנות וטעויות על ידי כך ששוכרים איש מקצוע שאמון על פיקוח על עבודות בניית האתר.

    כפי שאנו שוכרים מנהל עבודה בבניית בית, כפי שאנו שוכרים אדריכל ומהנדס שינחו את הקבלן איך ומה לבצע וזאת כדי למנוע תקלות וסכנות מיותרות, כך בדיוק אנו יכולים לשכור מנהל פרויקטים פרטי שיבצע עבורנו את מלאכת המעקב והתקשורת עם צוותי הפיתוח וידברר את הצרכים והרצונות שלכם לשפה ולהוראת שהם יכולים להבין.

    מהו שירות פיקוח על בניית אתרים?

    שירות ניהול פרויקטים לבניית אתרי אינטרנט הנו ייחודי לחברה שלנו. אנו בעצם איננו מפתחים את האתר עצמו אלא עובדים בעבור הלקוח ומשמשים כאיש מקצוע האחראי לאינטרסים שלו בלבד. בשירות זה, אנו בעצם נכנסים לנעלי בית העסק ומהווים גורם אחראי וממונה להנחות את חברת הפיתוח ולעקוב אחר העבודות בכדי לוודא שהן מתקיימות כמובטח.

    כאשר מנהל פרויקטים באינטרנט עוקב אחר פרויקט מקרוב, ביכולתו לדעת בזמן אמת היכן יש בעיות או אי הבנות ולתקן את המצב טרם בונים עוד ועוד שכבות שהופכות את המלאכה לקשה ומורכבת יותר. מנהל פרויקטים גם ידע לענות על שאלות צוות הפיתוח ולהכווין אותם כל אימת שעולה שאלה או בעיה במלאכת הפיתוח של האתר.

    מה נכלל בשירות פיקוח על בניית אתרים?

    שירות ניהול ופיקוח על בניית אתר כולל את הרכיבים הבאים:

    • סיוע בתכנון האתר.
    • סיוע באפיון האתר.
    • סיוע בהכנת תקציב.
    • ניהול מכרז פיתוח.
    • בחירת חברת פיתוח.
    • ניהול פיתוח שוטף.
    • ליווי בהזנת תוכן.
    • ליווי בשיווק ראשוני.

    השירות מעניק לכם שקט וביטחון ותוצאות אופטימליות ביחס לתקציב שעומד לרשותכם.

    כמה עולים שירותי ניהול פרויקטים?

    שירותי ניהול פיתוח אתר דורשים שעות רבות של עבודה מתמשכת על פני מספר חודשים. לכן, עלויות שירותים אלו הן גלובליות ועל בסיס חודשי. אנו גובים 1,500 ש"ח לחודש למשך תקופת הפיתוח. אך, ישנם סוגים שונים של פיתוח וחלקם יכולים לעלות יותר מאחרים בהתאם למורכבותם.

    במידה ואתם רוצים שננהל עבורכם פרויקט פיתוח של אתר אינטרנט, אתם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר ללא כל התחייבות בכדי לקבל החלטה בנושא. פנו אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן