fbpx

בעלי אתרים רבים משלמים כסף רב על שיווק (אורגני או ממומן) אך מוותרים על שירותי ניהול לאתר. המשמעות היא, שגם אם אנשי השיווק עושים עבודתם נאמנה, התוצאות לא יהיו אופטימליות מאחר והתמורה שהגולש מקבל עם כניסתו לאתר אינה מספקת ואו אינה משכנעת. במאמר זה אנו רוצים להצביע על החיבור בין ניהול ושיווק של אתרי אינטרנט.

ניהול ושיווק לאתר

כדי לא להלאות אתכם, נתחיל בכלל ברזל:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    איש שיווק חייב גם לנהל את האתר – איש ניהול חייב גם לשווק את האתר

    נסביר:

    אנשי מקצוע מעולים המתמחים בשיווק מבינים שיש משפך תנועה של לקוחות פוטנציאליים. לכן, במידה והם רוצים להצליח בעבודתם, עליהם לקחת אחריות על מלוא התהליך עד להשארת פרטים באתר ואו הפיכת הגולש ללקוח. במילים אחרות, אם אתם שוקלים שכירת איש שיווק לאתר, חיוני שתבדקו שהוא מעניק גם שירותי ניהול אתרים.

    אנשי מקצוע מעולים המתמחים בניהול מבינים שכדי להעניק שירות טוב לבעל האתר, עליהם להוביל פנימה תנועה רבה ולבצע בדיקות תקופתיות כדי לשפר את ההתנהגות בתוך האתר. אך, ללא שיווק נכון וללא תנועה באתר, מלאכתו של מנהל האתר הופכת לקשה ומורכבת. לכן, חיוני שתבדקו שמנהל האתר מעניק גם שירותי שיווק אתרים.

    איך משלבים ניהול ושיווק לאתר יחד?

    ניהול ושיווק לאתרי אינטרנט הולכים יד ביד. זאת משום והתוצאות לפעילות הממומנת מושפעות בין היתר מהפעילות באתר עצמו. כך לדוגמה, במידה ואנו מפרסמים מודעה בגוגל, מתבצע מכרז וירטואלי מהיר מאחורי הקלעים וחלק מהפרמטרים הם הרלוונטיות של העמוד לחיפוש של הגולש. במידה ומנהל האתר עושה עבודה טובה, הרי שהרלוונטיות עולה ותדירות הופעת המודעה גבוהה יותר במקביל לירידה בעלויות הפרסום.

    כדי לחדד את הנקודה עוד יותר, ניתן דוגמה לשיטה בה אנו עובדים עם לקוחותינו:

    1. מיקוד האתר לתחום פעילות עיקרי.
    2. בניית תוכן ממוקד מטרה וטוב משל אחרים.
    3. יצירת עמודים לביטויים ארוכים כדוגמת "ניהול אתרים עבור חברות גדולות"..
    4. הקמה של קמפיין דינמי בגוגל בתקציב זעום לקליק (אגורות בודדות).
    5. השגת יעדים.

    ברגע שיצרנו עמודים אשר נותנים ערך אמיתי שאין למתחרים שלנו, ברגע שיצרנו עמודים הפונים לנפח חיפושים נמוך, הרי שהתחרות על מילות המפתח נמוכה ואף לא קיימת. כתוצאה מכך, אנו נהנים מפרסום ממוקד ומדויק בעלויות נמוכות שמזכה אותנו בתוצאות מדהימות!

    כפי שניתן לראות, ניהול אתר מקצועי יחד עם שיווק ממוקד מטרה מבטיח חיסכון בעלויות ועמידה ביעדי המכירות.

    לסיכום,

    ניהול ושיווק לאתרי אינטרנט עובדים יחד מעולה. חבל לפספס את העצמה שבשילוב זה יחד ולכן חשוב לחזור לכלל הברזל בראש המאמר. בחרו אנשי מקצוע שיודעים לנהל אתר ולשווקו בצורה מקצועית כשירות כולל. אנו מציעים שירות ניהול אתרים הכל כלול שמכיל גם ניהול, גם שיווק, גם נוכחות ותדמית יחד לתוצאות אופטימליות. רוצים להתייעץ איתנו בחינם וללא התחייבות? השאירו פרטים!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן