fbpx

בעלי חנויות רבים שואפים להקים סניף וירטואלי לעסק שלהם באינטרנט. הרי, יש להם את הסחורה, יש להם את המחסן, יש להם את חברת הסליקה והשילוח בעת הצורך, כל שעליהם לעשות זה להקים חנות אינטרנט ולהתחיל למכור במסות גדולות יותר ולכל רחבי הארץ. או שאולי כך זה נראה.. בפועל, מדובר במלאכת ניהול מורכבת למדי המחייבת איש מקצוע.

ניהול חנות אינטרנט

אחד התחומים הצומחים ביותר כיום ברשת הנו תחום אתרי המכירות. אם בעבר בעלי עסקים נדרשו לשכור חנות פיזית, לשלם ארנונה, לשכור עובדים ולהחזיק במלאי זמין במקום. הרי שבעידן החדש, חנויות מקוונות מורידות את רף הסיכון ומכך גם את רף הכניסה לענף המכירות וכל אחד יכול להקים לעצמו חנות אינטרנט ולצאת לדרך בתוך חודש ימים בלבד.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מה שרבים לא יודעים זה שבעוד ההקמה אינה מורכבת מידי, התפעול השוטף של חנות אינטרנט דומה לניהול שוטף של חנות פיזית. מדובר בעבודה קשה סביב לשעון הן בשיווק, הן בטיפול בהזמנות וכמובן גם באיתור וחידוש מלאים כל הזמן. מלאכה זו מהווה מעמסה גדולה על רבים מבעלי אתרי המכירות ולכן הם פונים אלינו לקבל שירותי ניהול.

    שירות ניהול חנות אינטרנט הנו אחד משירותי הניהול המבוקשים ביותר מצד לקוחותינו. במסגרת השירות, אנו בעצם מחליפים את בעל החנות או בעל העסק בניהול של כלל הפרמטרים בחנות. כלומר, בעל החנות מעביר לנו מידע גולמי ותמונות ואנו עושים את כל יתר העבודה כך שהוא יוכל להתמקד בניהול הצד התפעולי והעסקי בלבד.

    אבל, אף אחד לא רוצה להפקיד את האתר שלו בידיים של אדם זר. לכן, חשוב מאוד לבדוק היטב איזה מנהל אתר צפוי לגעת באתר שלכם ולייצג אתכם אל מול הלקוחות.

    איך בוחרים מנהל אתר מבין מנהלי איקומרס שונים?

    ניהול אתרים דורש כניסה של בעל מקצוע לנעליים שלכם. לכן, בראש ובראשונה חשוב שבעל המקצוע יבין את התחום בו אתם פועלים ושאתם תרגישו שהקשר עמו הולך ומתפתח לטובה. ככל שמנהל האתר ידע יותר על העסק ועל המטרות שלכם, כך הוא יוכל לשקף אתכם טוב יותר בתפעול השוטף של האתר.

    אבל, אלו הגדרות שקשה לזהות. לכן, להלן 5 שאלות שעליכם לשאול בבחירת מנהל לאתר החנות שלכם:

    1. כמה וותק יש לך בניהול חנויות און ליין?
    2. איזה זמינות אתה מעניק לבעלי החנויות?
    3. מה הן מגבלות השירות שאתה מעניק?
    4. האם ביכולתך להשקיע בלימוד התחום?
    5. הכי חשוב: כמה עולה לנהל חנות על ידך?

    חשוב מאוד למצוא מנהל חנויות באינטרנט שיבין אתכם ויסכים לעמוד לרשותכם בטווחי זמן נוחים עם מעט מאוד מגבלות. ככל שמנהל החנויות מקצועי יותר, כך הוא יוכל להעניק לכם שירות מקיף יותר ומכך להביא לתוצאות טובות יותר. לדוגמה: מנהל חנות שיודע לשדרג את האתר ולשפר את הביצועים בו יהיה עדיף על מנהל אתרים תפעולי בלבד וכן הלאה…

    לסיכום,

    אנו בחברת WEmanage מעניקים שירות הכל כלול לבעלי אתרים ובעלי חנויות בפרט. שירות הכל כלול בעצם מתאר סיטואציה בה הכל אבל הכל אפשרי ונכלל בחבילה כך שבעל החנות לא צריך לעשות דבר. במקביל, יש לנו חבילות חלקיות שבאות להעניק ללקוחות כיסוי חלקי בלבד על אותן אזורים בהם הם לא שולטים. במידה ואתם צריכים שירותי ניהול חנות אינטרנט, פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן