fbpx

יש לכם מותג חזק מחוץ לאינטרנט? בניתם מותג חדש וברצונכם שהרשת תשקף זאת? זו לא משימה פשוטה. עליכם ליצור המשכיות בין האופליין והאונליין לצד שמירה על כך שהמותג יילך ויתחזק ולא חלילה יפגע במרחב המקוון.

ניהול מותג באינטרנט

חברות וארגונים משקיעים סכומי עתק על מחקר קהלי יעד ותכנון אסטרטגיות חדירה לתודעתם של הלקוחות הפוטנציאליים. לצורך כך, יוצרים שפה אחידה ומסר אחיד אשר אמור להקרין החוצה את רוח המותג ולייצר חיבור חזק בתת מודע של הלקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    עם גמר המחקר, יוצרים גרפיקה לצורכי דפוס, מדיה לטלוויזיה ולבסוף גם תוכן מותאם לאתר האינטרנט ולפעילות השיווקית ברשת. עד כאן הכל שגרתי. אך, ברגע שהמותג כבר נכנס לפעילות מלאה, רבים נוטים לשכוח את הרשת ואינם משקיעים את המאמצים הנדרשים כדי להבטיח שהמותג נשמר ואף נבנה באינטרנט.

    איך מחזקים מותג ברשת?

    כדי להבטיח שמירה על מותג גם ברשת, יש לשים דגש על שמירה על המוניטין באינטרנט, שמירה על התדמית באינטרנט, ובעיקר שמירה על נוכחות באינטרנט!

    המשולש הקדוש של מוניטין, תדמית ונוכחות רוחבית ברשת הנו אלף בית בכל הקשור במיתוג ברשת.

    איך עושים זאת?

    להלן הסבר מתומצת בחלוקה לשלושת צלעות מיתוג:

    שמירה על מוניטין ברשת:

    האינטרנט הנו כר נוח לפיתוח עסקי ולהפיכת מותג קטן לגדול ומותג גדול לענק. אבל, בדיוק כפי שניתן לפתח את המותג שלנו ברשת, ניתן להיפגע לא פחות.

    מספיקים מספר ביקורות שליליות כדי לגרום לפגיעה חמורה במוניטין של המותג ברשת. זאת משום שגוגל נוטה להציף את הביקורות השליליות לצד הביקורות החיוביות אך בצורה לא שיוויונית.

    מה עושים? דואגים שכל פעילות במרחב המקוון זוכה לתגובה מידית ומטופלת לשביעות רצון הלקוחות – גם כשהם כלל לא צודקים.

    שמירה על תדמית ברשת:

    התדמית של מותג ברשת בנויה לרוב על השיח אודותיה באינטרנט. לנו יש כלים להשפיע על שיח זה על ידי קיום שיתופי פעולה ורכישת מדיה באתרים שונים המשפיעים על דעת הקהל ברשת.

    התדמית של המותג יכולה להיות "צעירה" או "מכובדת" וכן כל תדמית אחרת שדרושה לצורכי המיתוג של החברה.

    לרוב אנו משיגים תדמית חיובית על ידי סגירת עסקאות אישיות עם מובילי דעת קהל ברשתות חברתיות ועל ידי רכישת מאמרי יח"צ באתרים בהם קהל היעד מבקר.

    שמירה על נוכחות ברשת:

    במידה וצלחתם את צלעות המוניטין והתדמית, הרי שזה הזמן להשקיע וכמה שיותר בנוכחות מסיבית ברשת. ניתן להשקיע בפרסום ברשת המדיה של גוגל (אתרים בכל רחבי הרשת) או ברשתות חברתיות.

    הדרך הנכונה ביותר לקדם את הנוכחות של מותג הנו בין היתר בעזרת קמפיין שיווק מחדש – פרסום שרודף אחרי מבקרי האתר והנכסים הדיגיטליים של המותג בכל רחבי הרשת לאורך זמן ארוך עד לחדירת המותג לתודעה בדומה לאופן בו פועל קמפיין טלוויזיוני.

    לסיכום,

    החדשות הטובות הן שמיתוג ברשת אינו בהכרח יקר מידי וניתן להשיג מיתוג בקהלים מדוייקים בשונה מהטלוויזיה. החדשות הרעות הן שכדי שמיתוג יעבוד ברשת, יש להמשיך בפעולות המיתוג כל הזמן ולא ניתן לעצור ולסיים את הקמפיין בשום שלב. מדובר בעבודה מתמשכת הדורשת לא מעט תשומת לב והשקעה מצד אנשי מקצוע.

    רוצים להתייעץ איתנו בנושא זה? מעוניינים שמנהל עבורכם פעילות מיתוג ברשת? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן