fbpx

לעסקים של ימים אלו יש מגוון רחב של נכסים דיגיטליים. החל מאתר אינטרנט, עמודים ברשתות חברתיות וכלה במיקום על גבי המפה. תחזוקה שוטפת של הנכסים הדיגיטליים יכולה להיות מעייפת עבור בעל עסק הטרוד בניהול השוטף של העסק בחיי היום יום. אך, מאחר ועלינו לנהל את הנכסים הדיגיטליים, כדאי שנבחר לעצמנו מנהל נכסים דיגיטליים אמין ומקצועי שיעשה את העבודה בעבורנו.

ניהול נכסים דיגיטליים

הערכות מדברות על כך שכ-80% מהלקוחות שלנו מגיעים לבקר אותנו בחנות או במשרד לאחר שבחנו אותנו בנכסים הדיגיטליים שלנו. משכך, הזנחה של אותן נכסים דיגיטליים יכולה לעלות לנו באיבוד לקוחות ובפגיעה בפרנסה. כיום, מגמה זו רק הולכת ומתרחבת ועוד ועוד עסקים נחשפים לצורך בניהול שוטף של הנוכחות שלהם על פני כל הרשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר מדברים על נכסים דיגיטליים, חשוב להבין מה הם ואיך הם באים לידי ביטוי ביום יום של העסק. להלן רשימת הנכסים הדיגיטליים שחשוב לתחזק בשוטף:

    • אתר אינטרנט – הכרטיס ביקור של העסק שלנו באינטרנט.
    • עמודים ברשתות חברתיות – פייסבוק,גוגל+, אינסטגראם, פינטרסט, לינקדאין ועוד..
    • עמודים עסקיים – נוכחות בדפי זהב, בזק, איזי ויתר האינדקסים ברשת.
    • מיקומים על המפה – ניווט לבית העסק בוויז ובגוגל מפות.
    • ניהול נוכחות פרסומית – ניהול הופעות של פרסומות ותוצאות חיפוש.
    • ועוד..

    כאשר לקוח פוטנציאלי שלנו מחפש אותנו, כדאי שהוא ימצא אותנו בכל אשר יפנה. עלינו להופיע בכל פלטפורמה ולעשות זאת בצורה הטובה ביותר כך שהלקוח ישתכנע לבקר דווקא אותנו ולא את המתחרים שלנו.

    לאחר שהבנו את הצורך בניהול של הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלנו, ניתן לגשת לנושא המאמר: בחירת מנהל נכסים דיגיטליים.

    איך בוחרים מנהל לנכסים הדיגיטליים בעסק?

    ישנם חברות שונות המתמחות בניהול אתרים. אבל, עליכם לחפש חברה שיודעת לנהל לא רק את האתר אלא את כלל הנוכחות שלכם ברשת. זו כמובן משימה לא פשוטה במיוחד כי רק חברות מעטות מציעות שירותי 360 מעלות לעסקים. אלו המציעות שירותים אלו מחייבים בפרסום בתקציב גבוהה למדי בכדי שישתלם להם להציע את השירות.

    מסיבה זו, אנו נחפש מנהל נכסים דיגיטליים פרטי. אדם שזוהי התמחותו ואשר יש לו את הידע הנדרש לייצר עבורכם תוצאות טובות לאורך זמן. על מנהל נכסים דיגיטליים להיות אדם חברותי וידידותי שיעמוד עבורכם בזמינות גבוהה בכל עת אך לא פחות חשוב מכך שיהיו לו קבלות וניסיון בתחום זה.

    לסיכום,

    במידה ואתם מחפשים שירותי ניהול נכסים דיגיטליים, אנו בחברה עובדים יחד עם גורם מקצועי ואמין שעושה עבודה נהדרת לכלל הלקוחות שלנו שנדרשים לשירותים אלו. פנו אלינו ונשמח לוודא שתקבלו את השירות הטוב ביותר. במידה ואתם צריכים הקמה של נכסים דיגיטליים ברשת, אנו נשמח לעשות זאת עבורכם במחיר שפוי ומתאים לכל עסק. פנו אלינו ונחזור אליכם בהקדם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן