fbpx

לא כולם מחזיקים בעמוד פייסבוק עסקי למטרות שיווקיות. ישנם גופים ותאגידים אשר מחזיקים בנוכחות ברשת הפייסבוק למטרות נוכחות, נראות ושירות לקוחות. במקרים רבים, דווקא עמודים אלו הכי קשים לניהול ולתחזוקה שוטפת וזאת כי יש להוביל מהלכים ולא להיגרר אליהן.

ניהול נוכחות ותדמית בפייסבוק

כיום אין גוף רציני שאינו מחזיק בעמוד פייסבוק עסקי. השימוש בפלטפורמת הפייסבוק מזמן אינו נחלת העסקים הקטנים והבינוניים אלא כולם שם. בין אם מדובר באוניבסיטאות, עיריות, משרדי ממשלה, חברות ציבוריות, תאגידים ובין אם מדובר ברשתות קמעונאות ואו חברות שירותים – כולם נדרשים לעמוד פייסבוק עסקי מסיבות שונות ונכונות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הסיבות להחזקה וניהול עמודי פייסבוק:

    • החזקת עמודי פייסבוק למטרות נראות.
    • החזקת עמודי פייסבוק למטרות תדמית.
    • החזקת עמודי פייסבוק למטרות מידע.
    • החזקת עמודי פייסבוק למטרות שירות.

    ישנם עסקים שמנהלים עמודי פייסבוק עסקיים כדי להישאר בתודעה של הלקוחות שלהם. להראות שהנה גם הם נמצאים. הם רואים את העמוד בפייסבוק כאתר משני לאתר האינטרנט שלהם.

    ישנם עסקים שמנהלים עמודי פייסבוק עסקיים כדי לחזק את התדמית של המותג. להדגיש ולהבליט את נקודות החוזק של המותג בעיני הלקוחות שלהם ואילו הן בעיקר תאגידים וחברות ציבוריות.

    ישנם גופים גדולים שנדרשים לעמודי פייסבוק עסקיים בכדי להעניק מידע טוב יותר ללקוחות שלהם. כך לדוגמה עיריות, רשויות מקומיות וחברות עירוניות מיידעים בעזרת הפייסבוק את הציבור על פעילויות, שעות פעילות, הרשמה לגנים ועוד שלל פרטי מידע נגישים לציבור הרחב.

    לבסוף, יש את החברות הגדולות כדוגמת חברות סלולר, חברות ביטוח, חברות קמעונאות ועוד. חברות המעניקות שירותים חייבים להיות כל הזמן עם יד על הדופק לוודא שהלקוחות יכולים לפרוק כעסים, טענות, תלונות ולקבל מענה ישיר ומידי טרם הפיכת בעיות לחמורות הרבה יותר.

    יש מגוון יתרונות בניהול נכון של עמוד פייסבוק עסקי. כל עסק רואה שימוש שונה ביכולות המהותיות של הרשתות החברתיות. אך, כדי למנף יתרונות אלו, יש צורך בניהול מקצועי מצב אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים.

    כמה עולה לנהל עמודי פייסבוק עסקיים?

    בניגוד למה שניתן לחשוב, דווקא עמודי פייסבוק של גופים שאינם למטרות שיווק מורכב ויקר יותר לנהל. בעמודי הפייסבוק למטרות שיווק, הכללים ברורים ויש שימוש נרחב בפרסום ממומן כך שתהליכים מתקדמים מהר יותר ובצורה פשוטה בהרבה כי כל הצדדים יודעים מה מקומם במשחק.

    בעמודי הפייסבוק שנועדו למטרות נוכחות, תדמית, מידע ושירות יש צורך בהעלאת מידע בתדירות גבוהה יותר וכמובן להעניק שירות לקוחות אנושי ומבין לפונים הרבים דרך העמוד העסקי. בעצם, מדובר בהיקף פעילות גדול יותר מאחר והתקשורות הישירה עם הלקוחות נופלת על כתפי מנהל המדיה החברתית של העמוד והוא גם זה שישא בתחרות אם דברים ישתבשו..

    ובתכלס, כמה זה עולה?

    זה מאוד תלוי, יש שני סוגי ניהול לעמודי פייסבוק עסקיים:

    1. עמודים עם תפעול נמוך/ממוצע.
    2. עמודים עם תפעול גבוהה/מעל הממוצע.

    כדי להבין לאיזה מבין הקטגוריית הללו אתם משתייכים, יש לקיים שיחה מקדימה עם חברת ניהול המדיה החברתית ובמידה ומדובר בעמוד פייסבוק חדש, לרוב יקבע תקופת פיילוט של כחודש בה אנו נוכל לאבחן את הצרכים של העסק ולאחר מכן ייקבע עלות מוסכמת על הצדדים.

    טווחי העלויות:

    • עלות ניהול עמוד פייסבוק עסקי ממוצע: בין 1,500-2,500 ש"ח בחודש.
    • עלות ניהול עמוד פייסבוק עסקי מעל הממוצע: בין 4,000-8,000 ש"ח בחודש.

    במקרים בהם נדרשים שעות עבודה רבות מידי חודש על שירות לקוחות ותקשורת עם לקוחות, העלויות מתומחרות כבסיס (עלות ממוצעת) + תוספת השעות הנדרשות לשירות לקוחות בשער של 120-180 ש"ח לשעה.

    אם אתם צריכים שירותי ניהול לעמודי פייסבוק עסקיים, אנו נשמח לעמוד לרשותכם עם שירות מקצועי ובזמינות שיא לכל בקשה שרק תחפצו. בהצלחה.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן