fbpx

אתרי אינטרנט נועדו להוות בין היתר דרך לתקשורת בין העסק ובין הלקוחות. בפועל, עסקים רבים מקבלים פניות מאתר האינטרנט אך אינם משכילים לטפל בפניות אלו בזמן ואו בדרכים הנכונות. ישנם חברות שמבינות שאין להם רצון לעסוק בפניות אלו מהאתר כפי שאין להם רצון להתעסק בפניות מעמוד הפייסבוק והן שוכרות שירותי ניהול פניות מהאתר ועל כך אנו נרחיב במאמר זה.

ניהול פניות מהאתר

האינטרנט אט אט מחליף את העולם האמיתי. יותר ויותר עסקים מבינים שהלקוחות שלהם אינם פותחים ספר טלפונים ואו מתייעצים עם חברים אלא בוחרים לפנות ולחפש במנוע החיפוש או לבחון המלצות ברשתות החברתיות. מכך, שרבים מהלקוחות שלנו מגיעים אלינו בסופו של דבר דרך האינטרנט.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    פניות מאתרי אינטרנט נחלקים על פני מספר סוגים:

    1. פניות טלפוניות – לחיצה על חיוג או רישום מספר וחיוג מהאתר.
    2. פניות כתובות – מילוי פרטים ובקשה לחזרת נציג דרך האתר.
    3. פניות רכישה – רכישה של מוצר או שירות דרך האתר.

    כמו שכאשר אנו לא עונים לטלפון, הלקוח שלנו עובר למתחרה ואו להבא ברשימה, כך באינטרנט, אם לא נחזור ללקוח בזמן, אנו נאבד אותו. ועל כך כעת:

    למה כדאי לייצא את הטיפול לגורם חיצוני ומקצועי?

    נתונים סטטיסטיים מראים שהגולשים שלנו מוכנים להמתין עד 3 שניות לטעינת עמוד אינטרנט ועד 24 שעות למענה על פניה או רכישה באתר. במידה ואנו מפספסים את פרק הזמן האמור, במרבית המקרים ה"ליד" (פניה) מתקרר והסיכויים שלנו להביא את הפונה לידי עסקה ואו להעניק שירות שידורג גבוהה שואף לאפס.

    במידה ואתם מחזיקים אתר פעיל הזוכה לפניות או רכישות אך אינכם עומדים בעומס ואינכם עומדים בזמנים, הרי שאתם צריכים עזרה מקצועית של חברה המתמחה בניהול. שירות ניהול פניות מהאתר בעצם נועד להחליף אתכם כגורם שירותי מול הלקוחות ובכך מרבית הפניות מסוננות ואליכם מועברות רק פניות חשובות ואיכותיות שמחייבות טיפול מידי!

    כמה עולה שירות ניהול פניות מהאתר?

    שירות לניהול פניות דרך האתר אינו שירות זול מאחר ואתם בפועל זוכים לעובד נוסף במערכת שפועל בשמכם במשך מלוא היום או בהתאם למוסכם מול חברת ניהול האתרים. אך, המחיר נקבע בסופו של דבר על פי דרישות העסק עם דגש על מספר הפניות הצפויות ומשך הטיפול בכל פניה ופניה..

    במקרים רבים, עלות שירותי ניהול פניות מהאתר זול בהרבה משכירות עובד נוסף שזכאי לתנאים סוציאליים, משכורת ומגוון הטבות נוספות כאשר מספר הפניות מתפרס על פני יום מלא ואינו עקבי בהכרח.

    לסיכום,

    במידה והעסק שלכם נדרש לעזרה בטיפול בפניות, הרגישו חופשי לפנות אלינו ואנו נחזור אליכם בהקדם ונשמח לסייע לכם להעלות את רמת השירות ורמת שביעות רצון הלקוחות שפונים באמצעות האינטרנט. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן