fbpx

בעלי חנויות אינטרנטיות צריכים לטפל בכל כך הרבה דברים באינטרנט ומחוצה לה שהם נוטים לוותר על השימוש היעיל בקטגוריות ובתגיות המוצרים באתר.

כאשר בעלי חנויות מצטרפים לשירותי ניהול אתרים בחברתנו, הם מתפלאים שאנו משקיעים שם משאבי זמן ואנרגיה בעוד יש לנו לא מעט עבודה אחרת לעשות. ובכן, במאמר זה אנו נענה להם ולכם אודות החשיבות בשיוך נכון לקטגוריות ובתיוג מוצרים בצורה נכונה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קטגוריות ותגיות באתרי מכירות

    יש סיבה לכך שמערכות ניהול תוכן וחנויות מגיעות עם יכולות של שיוך קטגוריאלי ותגיות. אולי אינכם מבינים בשלב זה במאמר את הסיבות לכך אך בהמשך המאמר תבינו לשם מה הם קיימים ולמה חשוב שגם אתם תעשו בהם שימוש.

    אך רגע שנרחיב על הנושא, נשמח לחלק את המאמר לשניים:

    1. שימוש בקטגוריות בחנויות אינטרנטיות.
    2. שימוש בתגיות בחנויות אינטרנטיות.

    כדי להקל עליכם להבין את השימושים המאוד שונים בין רכיבים אלו.

    שנתחיל?

    קטגוריות בחנויות אינטרנטיות:

    מערכת הקטגוריות באתרי אינטרנט בכלל ובחנויות אינטרנט בפרט נועד בראש ובראשונה כדי לייצר את ההיררכיה והסדר באתר.

    בדיוק כפי שאתם נכנסים לחנות פיזית ורואים מדפים מסודרים לפי גברים ונשים ואו לפי מידות שונות, כך גם באינטרנט אנו מנסים לייצר בידול בין מוצרים שונים כך שכל מבקר יוכל להגיע הישר לקטגוריות הרלוונטיות לו ובמהירות האפשרית.

    מלבד חוויית השימוש שמקבל המשתמש על ידי ניווט מהיר ומידי, גם מנועי החיפוש צריכים זאת כדי להבין מה האתר שלכם מציע ואילו נושאים חשובים יותר ופחות לכם כבעלי חנות ולגולשים הרוכשים בחנות.

    חשוב לנו מאוד שגם הגולשים וגם מנועי החיפוש יאהבו ויתמצאו בקלות באתר מאחר וזה צפוי להשפיע באופן ישיר על מחזור המכירות של האתר ולכן משמעות רבה מאוד לעשות שימוש בקטגוריות.

    מלבד יתרונות אלו, יש לזכור שניתן לעשות שימושים נוספים בקטגוריות השונות. כך לדוגמה, ניתן להיעזר בקטגוריות כדי להציג מוצרים דומים או משלימים למוצר בו צופה המשתמש ואו כדי להעניק הנחות שונות בקטגוריות נבחרות.

    תגיות בחנויות אינטרנטיות:

    קטגוריות הן חובה בחנויות אינטרנטיות, אך מה עם תגיות למוצרים באתר? ובכן, אין חובה לעשות בהם שימוש מאחר והן אינם משפיעים על חוויית השימוש ואו על שביעות הרצון של הגולשים באתר. אבל, אנו עדיין נרצה לעשות שימוש בהם מהסיבות הבאות:

    1. תגיות מוצרים מאפשרות ריכוז מבצעים נוח למדי.
    2. תגיות מוצרים מקנות דרכי כניסה נוספים לאתר ממנועי החיפוש.
    3. תגיות מוצרים מקנות לנו שליטה טובה יותר בחנות.

    נרחיב על כך כעת,

    לתגיות משקל גבוהה בקידום האתר במנועי החיפוש (קידום אורגני) מאחר ובשימוש נכון, ניתן לייצר בהם ערכים נוספים המתארים את המוצר מבלי לעשות בהם שימוש בכותרת המוצר.

    כך לדוגמה, אפשר להוסיף תגיות משלימות לחולצה:

    • חולצה + צבע החולצה.
    • חולצה + מין הקהל לחולצה.
    • חולצה + סוג הבד/חומר בחולצה.
    • חולצה + הדפס/דוגמה על החולצה.
    • חולצה + מידת החולצה.

    בצורה זו, כל מי שיחפש חולצה העונה על הערכים של המוצר שלכם יגיע אליכם מהזווית הנכונה לו ולבסוף יבצע רכישה בחנות האינטרנטית שלכם.

    מעבר ליכולת משמעותית זו, ניתן לעשות לא מעט שימושים נוספים בתגיות.

    ניתן לבצע הנחות ומבצעים על מוצרים המתוייגים לפי עונה בשנה ואו לפי קולקציה מסוימת וכך בעצם להגיע לסגמנטציה רחבה אך מדויקת להפליא.

    ניתן להיעזר בערכי תיוג כדי לייצר קמפיין דינמי בגוגל אדס ולפנות לקהלים נרחבים בתקציבים נמוכים ובדיוק בזמן החיפוש הנכון והמדויק ביותר.

    כמובן שיש עוד דוגמאות רבות נוספות אך לא נלאה אתכם יתר על המידה.

    לסיכום,

    כעת אתם מבינים מעט יותר אודות קטגוריות ותגיות מוצרים בחנויות אינטרנטיות. אנו בטוחים שעכשיו תעריכו מעט יותר את עבודתנו השוטפת על האתרים הרבים שבאחריותנו.

    רוצים גם אתם ליהנות משירות אישי ומקצועי? מעוניינים לנסות לראות איזה אפקט יש לניהול חנות אינטרנטית בצורה מקצועית? הרגישו חופשיים לפנות אלינו ולהצטרף ללקוחות הרבים שכבר נהנים מהשירות שלנו מידי יום!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן