fbpx

בעולם המודרני, עסקים חייבים נוכחות משמעותית באינטרנט. נוכחות זו חייבת להתקיים בתוצאות החיפוש של גוגל ומנועי חיפוש נוספים וגם ברשתות החברתיות. אך, צורך זה לא בא לידי ביטוי במקרים רבים מפאת חוסר בזמן ואו חוסר בידע הדרוש לשם השגת יעדים אלו. במאמר זה אנו מנסים לענות על השאלה: איך מנהלים ואיך מקדמים עסק ברשת? 

ניהול וקידום עסקים ברשת

לא רבים יודעים זאת. אבל, מחקרים מראים שכ-80% מהלקוחות שלכם יבררו אודותיכם ברשת עוד בטרם הם פונים אליכם ואו מבקרים במשרדכם. לקוחות אלו מצפים לראות מידע חיובי אודות העסק וכמובן לוודא שאכן אתם יכולים להעניק להם את השירות ואו המוצר שכה דרוש להם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במילים אחרות, היעדר נוכחות מספקת ברשת עלול לעלות לכם באיבוד לקוחות מתמיד לטובת עסקים אחרים שכן מנהלים נוכחות אקטיבית ברשת. כך לדוגמה, מתחרים שלכם יכולים להציע את מרכולתם לכל מי שמחפש את השם של העסק שלכם ברשת ובפועל "לגנוב" לכם לקוחות..

    מה עושים? איך מנהלים את הקידום והנוכחות של העסק ברשת?

    תשובה זו נחלקת לשניים:

    1. קידום עסקים ברשת.
    2. ניהול עסקים ברשת.

    ננסה להציג כעת את התשובה בצורה מפורטת יותר:

    קידום עסקים ברשת:

    קידום עסקים בגוגל או מה שמכונה "קידום אתרים" הנו שלב ראשון בתהליך הקידום של העסק. מטרת תהליך קידום אתרים הנו לדאוג לכך שכאשר מחפשים את השם של העסק ואו את התחומים בהם העסק מתמחה/מעניק שירות, העסק שלנו יעלה בתוצאות החיפוש ושנזכה כל הזמן ללקוחות חדשים.

    כדי להבטיח שהאתר של העסק שלנו אכן יעלה במיקומים ראליים בתוצאות החיפוש עלינו לבצע מספר פעולות לפי הסדר הבא:

    1. סקר שוק – היכרות עם השוק וצרכיו כדי לספק מענה מתאים לדרישותיהם.
    2. מחקר מילות מפתח – תרגום קהל היעד למילים שבהם יעשה שימוש לחפש ברשת.
    3. יצירת תוכן איכותי – הצגת השירותים, כתיבת מאמרים, מענה על דרישות הגולשים.
    4. שיתופי פעולה – בניית קישורים, כתבות יח"צ, הפניות הדדיות בין אתרים.

    בעזרת פעולות אלו, אנו יכולים להבטיח מענה לחיפושים השונים ובמידה ואנו נהיה אלו שנעניק את השירות הטוב ביותר, הרי שנוכל לקבל מיקומים נאים בתוצאות החיפוש.

    ניהול עסקים ברשת:

    לאחר שהגולשים כבר נכנסו לאתר האינטרנט של העסק, עלינו לקיים את הבטחותינו. זאת על ידי הצגת מידע מועיל ורלוונטי בדיוק לפי החיפוש שלכם. איך עושים זאת, ניתן לנהל את האתר על בסיס יומי ולהעלות תכנים, מדיה ועדכונים רלוונטיים אודות הפעילות העסקית. אך, לרוב העסקים אין זמן להתעסק בכך. לכן הם שוכרים שירותי מקדם אתרים ואו מנהל אתרים שיעשה זאת עבורם.

    מנהל האתרים ידאג לעדכן את מערכת האתר, תוספי האתר ולבצע אופטימיזציה מתמשכת כך שבראש ובראשונה האתר יתפקד כנדרש. בנוסף לכך, באחריות מנהל האתר לעזור ביצירת תכנים, בהעלאת מוצרים ושירותים ובקידום אקטיבי של האתר ובהפיכתו לאתר שמיש ומעניין עבור קהל הלקוחות.

    במקרים רבים, חברות ניהול אתרים (אנחנו ביניהם) יעניקו שירות ניהול אתר שכולל בתוכו גם את מרכיבי הקידום האורגני והממומן ולכן ניתן להתקשר עם ספק שירות אחד שעונה על כל צורכי העסק ומבטיח תוצאות ארוכות טווח והצלחה בשמירה על אתר העסק אקטואלי ובמיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש.

    אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו להתייעצות בנושא ולהתאמת שירות שיענה על כל הצרכים העסקיים שלכם. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן