fbpx

מזה זמן, האפשרות לפרסום קמפיינים בגוגל קניות פתוח למפרסמים בישראל. אך, בפועל מעט מאוד עושים בו שימוש וזאת מכמה סיבות עיקריות:

  1. קושי טכני בממשוק האתר ומוצריו ל-גוגל מרצ'נט סנטר.
  2. אי יכולת להגדיר נכונה את הקמפיין לתוצאות טובות.
  3. חוסר בהיכרות מספקת עם הפלטפורמות השונות.

אז איך בכל זאת מפרסמים באמצעות Google Shopping? על כך כעת:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ניהול קמפיין קניות בגוגל

    כאשר מנהלים קמפיין גוגל אדס עבור אתר מכירות, יש לנו מגוון רחב של כלים בהם נוכל לעשות שימוש. אך, יש רק כלי אחד שנועד ותוכנן מלכתחילה עבור בעלי חנויות. זהו כמובן גוגל שופינג.

    מה זה גוגל שופינג?
    יצירה אוטומטית של פרסומות לפי מלאי המוצרים באתר. פרסומות אלו מופיעות בצד תוצאות החיפוש ומציגות את תמונת המוצר, קיומו במלאי, מחירו ועלות המשלוח. כך, רוכש פוטנציאלי יודע מראש אם המחיר סביר ואו אם המוצר מתאים לו, ורק אז הוא לוחץ על המודעה והמפרסם משלם על לקוח ברמת בשלות גבוהה למדי.

    למה כמעט ולא רואים גוגל שופינג בישראל?
    פשוט מכיוון שמדובר בקמפיין מורכב להקמה ודורש הכנת תשתיות מתאימות הן ברמת המערכת של האתר והן ברמת ההגדרה בפלטפורמות השונות של גוגל (קישור של גוגל אדס עם גוגל אנליטיקס וגוגל מרצ'נט יחד). אך אנו נראה יותר ויותר פרסומים אלו בעתיד.

    מה התוצאות הצפויות מקמפיין גוגל שופינג?
    זו שאלת המיליון דולר ועליה אנו נענה כעת בהרחבה!:

    איך מנהלים קמפיין גוגל שופינג להצלחה?

    רבים חושבים שהקמת קמפיין קניות בגוגל אורכת מספר רגעים בודדים ואנו באוויר כפי שמוכר לכולם בקמפיינים הרגילים. אך, מהר מאוד הם מגלים שהמודעות שלהם כלל לא מוצגות לגולשים למרות כל ההגדרות ולמרות כל העבודה הקשה שהם עשו לשם הגעה לשלב זה.

    הסיבה לכך היא שגוגל מציג את המודעות רק כאשר משתמש מחפש ערך הזהה עם המוצר. כלומר, אם המוצרים באתר של המפרסם כוללים ערכים גנריים בלבד, הרי שהמודעה תוצג לעתים נדירות במיוחד. מצד שני, במידה והמוצרים באתר כוללים פירוט רב המתאר את המידה, מגדר, צבע וסגנון הרי שהסבירות של המודעה להציג ביותר חיפושים עולה משמעותית.

    כלומר, בדיוק כפי שאנו מגדירים מילות מפתח לפרסום בתוצאות החיפוש, כך אנו צריכים לעשות בקמפיין קניות אך מאחר והוא פועל באופן אוטומטי ודינמי, עלינו להגיע לפרסום מוכנים. במידה ואנו רוצים לנהל קמפיין גוגל שופינג בהצלחה, אלינו להתחיל הרבה קודם לכן עם הטמעת קידום אורגני בכלל מוצרי האתר. כך, המוצר יזוהה עם חיפושים אמיתיים וקיימים במנועי החיפוש וכך בעצם נופיע עם המוצר לקהל הנכון בזמן הנכון.

    סדר פעולות לקמפיין קניות מוצלח:

    יש מספר שלבים שיש לעבור בדרך לקמפיין גוגל שופינג מוצלח,

    1. הגדרת יעדים ברורים להשגה.
    2. קביעת מלאי גבוהה ככל האפשר למוצרים באתר.
    3. הטמעת ערכי קידום אורגני בכל מוצרי האתר.
    4. ממשוק האתר למערכת גוגל מר'צנט סנטר.
    5. ממשוק מערכת גוגל מרצ'נט סנטר לגוגל אדס.
    6. הפעלת קמפיין קניות מבוסס פיד נתונים.
    7. הפעלת קמפיין רימרקטינג דינמי מבוסס פיד נתונים.
    לסיכום,

    קמפיין גוגל שופינג הנו בעל עצמה יוצאת דופן כאשר מתכננים אותה נכונה. ניתן להגיע לגידול של עשרות ואף מאות אחוזים במכירות ובתקציבי פרסום נמוכים משמעותית מיתר אפיקי הפרסום (מחסור חמור בתחרות בשוק הישראלי). לכן, חשוב מאוד להצטרף למגמה ולהקים קמפיינים מתאימים. אנו מקימים בכל חודש מספר קמפיינים של קניות בגוגל עבור לקוחות ניהול האתרים שלנו ונשמח לעזור גם לכם.

    רוצים שנקים עבורכם קמפיין גוגל קניות ואו שנכין את אתרכם לממשוק מתאים למערכות גוגל? השאירו לנו פרטים ונשמח לעזור לכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן