fbpx

יש אמרה שאומרת "טוב שם טוב משמן טוב". כל המקצועיות, האיכותיות והאנושיות של עסק אינו שווה הרבה כאשר אין שם טוב בעיני הלקוחות הפוטנציאליים. בעוד בעולם האמיתי השם הטוב שלנו נוצר באופן טבעי בתקשורת והמלצות בין לקוחות וחבריהם, בעולם המקוון הדברים נראים מעט אחרת ויש צורך לנהל את התדמית באינטרנט באופן שוטף..

תדמית באינטרנט

בתחומי עיסוק רבים, לוותק ולניסיון יש משמעות גבוהה מאוד עבור הלקוחות. מחקרים אף מראים שבמקרים רבים, לקוחות שלנו יחפשו את שם העסק במנועי החיפוש ויבדקו אילו תוצאות עולים אודותינו. במידה ועולים תביעות נגד העסק, טענות אמיתיות או שקריות אודות העסק, לקוחות רבים יתרחקו מאיתנו וזאת על אף העובדה שאנו נותנים את השירות הטוב ביותר ומכל הלב!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בשונה מהעולם האמיתי הבנוי ממעגלים חברתיים שונים (ייתכן ומעגל אחד נפגע מאיתנו אך היתר מרוצים..), בעולם הוירטואלי יש אמת אחת וזוהי האמת הניבטת מתוצאות החיפוש במנוע המוכר ביותר GOOGLE. מה שגוגל אומר – קדוש. לכן, עלינו לדאוג שכאשר מחפשים את שמנו, עולים המלצות, מחמאות ובעיקר מידע אמיתי ומדויק על הפעילות של העסק שלנו.

    לאחר שהבנו זאת, כדאי מאוד לבחון השקעה בניהול התדמית של העסק ברשת:

    ניהול תדמית באינטרנט

    כאשר מדברים על ניהול תדמית באינטרנט, ניתן להתייחס אליה בשני אופנים:

    1. רכישת מדיה (יח"צ) לחיזוק השם בעיני המחפשים אודות העסק.
    2. ניהול תדמית באמצעי המדיה השונים בקפדנות ובהגינות באופן מתמשך.

    אופן ניהול התדמית באינטרנט נקבע לרוב על בסיס התקציב המוקצה לכך. כאשר עסק גדול מקצה סכומים גדולים מידי חודש, ניתן לפעול בשני האופנים יחד ולהשיג תוצאות יוצאות מן הכלל. כאשר עומד לרשותנו תקציב מינימלי הרי שנהיה חייבים להיות יצירתיים ולפעול במדיה בצורה זהירה וקבועה לחיזוק ושימור התדמית.

    בין אם יש לכם תקציב גבוהה ובין אם אין לכם תקציב כלל. חיוני לשלוט בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש כאשר מחפשים את שמנו. חיפוש של המותג חייב תמיד להיות חיובי ולהוביל אל האתר שלנו ואו אל אמצעי המדיה השונים בהם אנו מחזיקים עמוד עסקי פעיל.

    אבל למה אני חייב לנהל את התדמית?

    נענה על שאלה עם שני דגשים:

    • שיפור הנוכחות ברשת – הבאה לידי שכנוע של יותר לקוחות פוטנציאליים.
    • טיפול מונע נזקים – הבאה לכך שהדירוג של העסק נשמר גם בעת ביקורת גרועה.

    תארו לעצמכם שיש ללקוח אחד מתוך עשרות או מאות אינו מרוצה מהמוצר או השירות שלכם, ביכולתו לדרג אתכם באופן שלילי ולבקר אתכם ובכך לגרום לנזק אדיר לשם שלכם ומכך גם לעסק שלכם. כדי למנוע מצב בו יש ללקוח אחד עצמה כה גדולה ביד, אנו משפרים את הנוכחות שלנו באופן מתמיד ודואגים שנדורג חיובי כל הזמן כך שהצבעה שלילית אחת לא תשפיע על הנראות שלנו ברשת.

    במידה ואתם מותג מוכר, הצורך הזה הופך לחיוני אף יותר מאחר ועליכם לנהל את התדמית שלכם לא רק במדיות אשר בשליטתכם אלא דווקא באותן מדיות עליהם אין לכם כל השפעה. במקרים אלו, יש להיערך טוב טוב ולפעול כדי לשמור על התדמית לאורך זמן וכנגד כל איום בעתיד.

    לסיכום,

    מבינים את המשמעות בניהול התדמית ברשת אך אין לכם זמן לעקוב ולנהל את הנוכחות שלכם בכוחות עצמכם? ובכן, בשביל זה אנו כאן. אנו מציעים שירותי ניהול לתדמית לצד שירותי ניהול מוניטין באינטרנט כך שאתם תוכלו להתעסק במה שנכון בשבילכם. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית ללא כל התחייבות מצדכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן