fbpx

עוד ועוד בעלי אתרים מחפשים שירותי ניהול אתרים, שירותים אשר כוללים ניהול תוכן לאתר (כתיבת תכנים, עריכת תכנים, העלאת מוצרים וכמובן טיפול שוטף בצרכים הטכניים, התפעוליים והשיווקיים) שירותים אלו מוענקים על ידי חברות פיתוח כמו גם חברות ניהול והשאלה הגדולה היא אצל מי עדיף לצרוך שירות זה?!

ניהול תוכן אתר – מה זה אומר?

אין לכם זמן לכתוב תוכן אינפורמטיבי לאתר? אין לכם ידע לכתוב תוכן שיווקי לאתר? אתם פשוט לא רוצים להתעסק עם האתר? ניהול תוכן אתר פותר עבורכם את כל הבעיות. מנהל תוכן אתר אחראית לעשות עבורכם את כל העבודה באתר ובצורה טובה בהרבה מזה שאתם תוכלו לעשות (בכל זאת, ניסיון..)

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, כולם מציעים שירות זה, מי הוא מנהל התוכן הטוב ביותר, האם זה חברת הפיתוח שמכירה את המערכת של האתר או אולי חברת ניהול תוכן שמתמחה בכתיבה וניהול תכנים?

    למי לפנות לניהול תוכן אתר?

    התשובה על כך פשוטה, תמיד נעדיף חברת "שירותים" על פני חברת "פיתוח" וזאת מכמה סיבות:

    1. חברת תוכן כוללת כח אדם מותאם לכך.
    2. חברת תוכן תשים אתכם תמיד במקום הראשון.
    3. חברת תוכן תדע לתכנן אסטרטגיה ארוכת טווח.

    כאשר חברת פיתוח בונה אתר אינטרנט, היא מתמחרת שעות עבודה ועושה כל שביכולתה לסיים את הפרויקט כמה שיותר מהר ובכמה שפחות שעות עבודה בכדי להגביר את הרווחיות, כמו כן, חברת פיתוח תשים את לקוחות הפיתוח בראש סדר העדיפויות – לכן, מקבלי שירותים אחרים כמעט תמיד ימצאו עצמם בעדיפות משנית ועם מענה חלקי בלבד לבקשותיהם.

    בחברת ניהול תוכן מצד שני, אתם תמיד במקום ראשון, עובדים מול אנשי מקצוע שיודעים לתת שירות זמין, מידי ובעיקר מקצועי כך שאתם נדרשים הרבה פחות בתפעול השוטף וכמובן שהתוצאות בהתאם.

    לבסוף, בראיה ארוכת טווח, חברות תוכן יודעות לתכנן אסטרטגיה מסודרת הן לתוכן והן לשיווק כדי להבטיח עתיד לאתר ועמידה ביעדים שהוגדרו על ידי בעל האתר.

    אבל מה עם עלויות?

    במקרים רבים, חברות פיתוח יעניקו שירותי ניהול תוכן במחירים נמוכים משמעותית מאשר חברות ניהול תוכן. זאת כתוצאה מחישוב לא נכון של שעות העבודה ואו אי התייחסות לרמת הזמינות שהלקוח יצפה לקבל. לעומת זאת, כאשר נדרשים לשירות בפועל, האכזבה לעתים קשה כי פשוט אין מענה מתאים ומהיר כמצופה.

    חברות ניהול תוכן מצד שני יתמחרו מעט גבוה יותר בכדי להבטיח שביכולתם להצמיד כח אדם זמין בכל עת ובכדי להבטיח שירות המשכי ומקצועי בכל זמן!

    כדי לקבל החלטות, מומלץ לפנות לחברות משני הסוגים, לבקש לראות את הסכם השירות (SLA) ומה התחייבויותם ולקבל החלטות על סמך מידע השוואתי מדויק. אנו מזמינים אתכם להתחיל איתנו, נשלח לכם הצעה ותוכלו להשוות אותה ליתר ההצעות שתקבלו. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן