fbpx

כל חודש אנו מקבלים מספר רב של פניות מצד בעלי חנויות אינטרנטיות הרוצים בעזרתנו בניהול השוטף של האתר. בשלב מסוים, תמיד נשאל כמה תענוג זה עולה ואיך אנו מחליטים על המחיר לשירות? מאחר וזה מסקרן רבים, החלטנו להציג את מנגנון השיקולים שלנו, למחיר בפועל – פנו אלינו!

איך נקבע עלות ניהול חנות אינטרנטית?

כעסק המתמחה בשירותים, המוצר שאנו מציעים הנו כוח אדם מקצועי. כוח אדם זה עולה לא מעט כסף ומאחר ואנו עסק תאב חיים, עלינו לבצע הערכת שעות עבודה לכל לקוח ולקוח שפונה אלינו כך שנעניק הצעת מחיר אטרקטיבית אך גם רווחית עבורנו. ובאמת, באתרי תדמית קל למדי לבצע שערוך לטווח זמן שיידרש ללקוח מסוים, אך באתרי מכירות הדברים מעט מורכבים יותר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כדי שאנו נוכל להציע הצעת מחיר מבלי לפשוט רגל יש נו שני תצורות חישוב עלות ללקוחות:

    1. עלות מבוססת הסכם שירות.
    2. עלות מבוססת היקף משרה.

    מתי אנו מציעים כל הצעה? המשיכו לקרוא:

    עלות ניהול חנות אינטרנטית ליצרן/יבואן:

    חנויות אינטרנטיות של חברות יצרניות ושל חברות יבואניות מקנות לנו הצצה לצפי המוצרים שיש להעלות מידי חודש ומעבר לכך יש לנו גישה ישירה לחומרי הגלם בשלבים השונים וישר מהמקור. מסיבות אלו, ניתן להעריך את טווח השעות הסביר לחודש ממוצע ללקוח.

    כך לדוגמה, יבואן המביא קונטיינר אחת לרבעון (קולקציה) יידרוש לא מעט עבודה אחת למספר חודשים אך בין לבין אין צורך בעבודה קשה אלא רק בעבודה תפעולית ושיווקית. כך הדבר גם בחנויות של יצרנים אשר מציעים מוצרים קבועים לאורך תקופות ארוכות מאוד ולכן העבודה השוטפת אינה קשה מידי.

    מסיבות אלו, אנו לרוב נציע ללקוחות אלו הסכם שירות שמוגבל להיקף משרות חודשי המתאים לצורכי הלקוח. כך שניתן להציע היקף של 50 או 100 מוצרים לחודש וזה טווח מספק עבור הלקוח ועלויות השירות בהחלט הופכים את העסקה למשתלמת וכלכלית.

    עלות ניהול חנות אינטרנטית למשווקים:

    חנויות של עסקי שותפים ואו חברות שיווק שעובדים יחד עם היצרנים והיבואנים שהצגנו בחלקו העליון של מאמר זה. קשים מאוד להערכה מראש מאחר ואין מגבלה אמיתית עבור הלקוח ביכולת להציג עוד ועוד מוצרים ובהתאם לאסטרטגיית "כמות = מכירות" הם נוטים לנצל את צוותי הניהול של החברה מעבר לשירות הסביר.

    מאחר ואין לנו יכולת להגיד כל הזמן ללקוח שהוא מיצא את החבילה המוצעת, אנו חייבים להציע הצעת שירות אלטרנטיבית שמצד אחד תשרת את הלקוח נאמנה אך מצד שני תאפשר לנו להחזיק את הראש מעל למים גם תחת דרישות משמועתיות ולאורך זמן. עבור חנויות אלו פיתחנו שיטת תמחור חדשה והיא בעצם נקראת "היקף משרה", במסגרת היקף המשרה אנו מצוותים מנהל אתרים מקצועי וקבוע לפי היקף משרה שנקבע מראש על פני רבע משרה, חצי משרה או משרה מלאה לפי דרישות הלקוח.

    עלויות ניהול אתרים לפי היקף משרה ניתן לברר טלפונית אך אנו מבטיחים שהשירות זול מהחזקת עובד שכיר במשרה מלאה על הציוד, הריהוט, התנאים הסוציאליים והניהול שיידרשו לכם בהעסקה ישירה.

    לסיכום,

    חושבים שהגיע הזמן שגם החנות אינטרנט שלכם צריכה ניהול אתרים מקצועי? הרגישו חופשיים לפנות אלינו בטלפון או בטופס מטה, מבטיחים שתופתעו לטובה מאיכות המנהלים והצוות המקצועי מסביב.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן