fbpx

זה קורה כל הזמן, עוד ועוד משתמשים מתלוננים שפייסבוק חסמו להם את האפשרות לפרסם בפלטפורמה וזאת בלי שהם עשו דבר. חשבונות ביזנס מנג'ר של מומחים בשיווק בפייסבוק נחסמים גם כן. זה לא אירוע בודד אלא אירוע בהיקף אדיר של חסימות מצד פייסבוק וללא כל סיבה מוצדקת במרבית המקרים.

במידה ואתם חשים שזה המצב גם במקרה שלכם, הרי שמאמר זה נכתב עבורכם.

חשבון ביזנס מנג'ר נחסם ללא סיבה

המודל העסקי של רשתות חברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט הנו מתן אפשרויות פרסום מתקדמות לעסקים תוך גביית סכומי עתק על שימוש במידע בו רק הם מחזיקים. היכולת של בעלי עסקים לפנות לקהלי יעד מדויקים במיוחד הנו המפתח להצלחה ולרווחי העתק של פייסבוק.
לכן, תמוהה למדי למה פייסבוק חוסמת אלפים רבים של חשבון ביזנס מנג'ר של מפרסמים לגיטימיים בלי כל סיבה ואו הפרה של מדיניות החברה. זה מתסכל במיוחד כאשר עסקים פיתחו תלות מוחלטת ביכולות הפרסום של פייסבוק.

למרות האמור, טיפול מקצועי בבעיה יביא במרבית המקרים לכך שפייסבוק יענו ב"אופס טעינו, תיקנו את הבעיה וכעת תוכלו לשוב ולפרסם.."

זה באסה, אבל זה מה יש. אם תרצו לחזור ולפרסם, אילו הפעולות שיש לעשות,

איך משחררים ביזנס מנג'ר מחסימה?

כאשר ביזנס מנג'ר נחסם ללא סיבה, יש לפעול בדרכים הבאות:
  1. יש לפנות בצ'אט התמיכה לשירות הלקוחות.
  2. יש לאמת את הבעלות על חשבון הביזנס מנג'ר.
  3. יש להעביר חשבונות מודעות לביזנס מנג'ר אחר.
שלושת הפעולות הללו יאפשרו לכם המשכיות הפרסום גם במקרים חריגים של חסימת חשבון.

בשלב ראשון, אנו נרצה לפתוח קריאה לגורם אנושי שיעזור לנו לבדוק בצורה ישירה את הבעיה. ניתן לעשות זאת דרך התמיכה בפניה כתובה או בצ'אט בשעות פעילות. אך, פעולה זו לבדה במרבית המקרים לא עוזרת ואו דורשת המתנה של ימים עד שבועות, לכן נבצע פעולות נוספות במקביל.

בשלב שני, אנו נפתח חשבון ביזנס מנג'ר חדש ואו ניעזר בחשבון ביזנס מנג'ר אחר. נקנה לחשבון זה גישה לחשבונות המודעות שבהם הפרסומות החשובות שלנו וננהל אותן מהחשבון החלופי עד לשחרור החסימה על החשבון המקורי ואו חסימת החשבון החדש, המוקדם מביניהם..

בשלב שלישי, נוודא שהחשבון החסום עבר אימות בעלות מסודר. אימות בעלות של חשבון ביזנס מנג'ר מבטיח מניעה של חסימות רבות (האלגוריתם יותר סלחני לחשבון עם אסמכתאות) וגם לפיתרון של החסימה הנוכחית.

יחד, שלושת הפעולות הללו צפויות לסייע לכם להשיג חזרה את השליטה על חשבון הביזנס מנג'ר שלכם – עד לחסימה הבאה 😉

תשחררו עבורי את החשבון בפייסבוק

מוצאים את עצמכם מסתבכים בתהליך, השאירו לנו פניה וננסה לעזור לכם לפתור את הבעיה. אך, כמובן שגם אנחנו בדיוק כמוכם תלויים בחסדי האלגוריתם המטורף של פייסבוק ואיננו מתחייבים לתוצאות וודאיות.

נמאס לכם להתעסק בניהול הדף העסקי בפייסבוק ובקמפיינים השונים? הגיע הזמן לניהול מקצועי, לנו יש את הכלים לסייע גם לכם. הרגישו בנוח לפנות אלינו 🙂

2 thoughts on “פייסבוק חסמו לי את החשבון! – מה עושים כאשר הביזנס מנג'ר נחסם ללא סיבה?!

  1. טלי חבר ניסים says:

    צריכה עזרה נחסמתי בפייסבוק נראה שמישהי פרצה לי לחשבון ובוא נחסם ואין עם מי לדבר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

התייעץ איתנו חינם!
1
צריך עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך היום?
לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן