fbpx

כל בעל עסק שבאמת מנהל את האתר שלו כהלכה יודע שמדובר בכאב ראש רציני. עליו לנהל את מערכת האתר, תכני האתר, השיווק בגוגל והשיווק בפייסבוק לצד קיום של שיתופי פעולה, שירות לקוחות, פיתוח עסקי ועוד. כאשר רוצים תוצאות, אין מנוס מעבודה משמעותית על השיווק של האתר על כל המשתמע מכך. במקרים בהם אין יכולת ניהול, ניתן לפנות לפרויקטור ניהול אתרים ועל כך במאמר זה.

פרויקטור אינטרנט / ניהול אתר

ככל שעובר זמן, התחרות באינטרנט רק הולכת וגדלה. עוד ועוד עסקים מקימים לעצמם אתרים ושוכרים אנשי מקצוע שיקדמו אותם ברשת. יש שיאמרו שהמרחב המקוון תפס את המקום של המרחב הפיזי וכיום אי קיום משמעותי ברשת יכול לגרום להאטת הצמיחה של העסק ואף לקריסתה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הבעיה חמורה אף יותר כאשר מבינים שאתרים שמנוהלים נכון והתקבעו בראש תוצאות החיפוש צפויים להמשיך ולהתחזק ולשלוט בראש תוצאות החיפוש גם בעתיד (מונופול על מילות המפתח). מה שמשאיר מעט מאוד מקום לעסקים קטנים ובינוניים להיכנס לזירה הכה תחרותית ברשת.

    הדרך היחידה להתמודד עם מצב זה ולהשיג אי אילו יתרונות תחרותיים על פני יתר השוק הנו בכך שתשכרו איש מקצוע המתמחה בניהול פרויקטים ברשת ואשר יוכל להגדיר עבורכם מתווה ברור ואסטרטגיה חכמה ויצירתית שתוכיח למנועי החיפוש ולגולשים שאתם מעניקים שירות טוב יותר ושמקומכם בראש תוצאות החיפוש.

    איך בוחרים מנהל שיווק ותפעול למיזמי אינטרנט?

    ככלל, אין מנהל פרויקטים טוב יותר מאשר בעל העסק. כלומר, במידה ולבעל עסק יש את הזמן הדרוש כדי לנהל את האופרציה בכוחות עצמו, הרי שנכון יהיה שיעשה זאת מאחר והוא מכיר את רזי העיסוק וקהל לקוחותיו בצורה הטובה ביותר. אבל, כלל זה אינו פרקטי במרבית המקרים מאחר ובעל העסק טרוד בעסקיו היומיומיים ובמקביל גם חסר את הידע המקצועי בכל הקשור לעולם הדיגיטלי. עם הבנה זו, ניתן להתקדם ולבחור מנהל פרויקטים ברשת שיעשה את העבודה במקומו.

    אם תחפשו ברשת את המושג "מנהל פרויקטים באינטרנט" ואו "פרויקטור אינטרנט" לא תמצאו תוצאות רבות מאחר ומעטים הם אנשי המקצוע שיש להם את השילוב המנצח שדרוש כדי לנהל פרויקטים בהצלחה עבור לקוחות. להלן רשימה חלקית של הדרישות ממנהל פרויקטים מוצלח:

    מה לחפש במנהל פרויקט:

    1. אנרגיות מתפרצות – יש צורך בהרבה אנרגיה כדי לנהל פרויקטים לאורך זמן.
    2. יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה – כדי לנצח ברשת, יש צורך בחכמה ובמוטיבציה חזקה.
    3. ידע מקצועי וחברתי – היכרות עם העולם המקוון וניסיון בעבודות מאין אלו בעבר.
    4. יכולת הובלה לביצוע – יכולת להניע פעולות מנקודת התחלה ועד לנקודת הסיום.
    5. שיתופי פעולה וגב טכני – קיומם של שיתופי פעולה עם אנשי מקצוע תומכים.

    כאשר אתם פוגשים מנהל פרויקטים ברשת שעונה על קריטריונים אלו, הרי שאתם יודעים שהעסק שלכם צפוי להתקדם ולהתפתח ברשת כנדרש. זאת, מאחר ומנהל הפרויקטים שבחרתם צפוי לדחוף קדימה ולהוביל מהלכים עם הרבה מחשבה אך מבלי שאתם תידרשו להניעו לפעולה. בצורה כזו, כל אנשי המקצוע להם אתם משלמים (מנהל אתרים, מקדם אתרים, מתכנת ועוד) יעשו את עבודתם לא מתוקף חובתם אלא הרבה מעבר לכך מאחר וכל איש מקצוע פועל בהתאם למידת הביקוש מצד לקוחותיו – ביקשתם יותר, תקבלו יותר. וכך בעצם תקבלו את השירות הטוב ביותר בכל זמן נתון וסיכוייכם לנצח את השוק בתחום עיסוקכם מזנק פלאים.

    לסיכום,

    אנו בחברה עוסקים במתן שירותי ניהול אתרים למספר רב של לקוחות. לכן, אין בידינו את היכולת לנהל פרויקטים ברמת המאקרו עבור לקוחות. אך, מתוקף עבודתנו אנו עובדים עם מנהלי פרויקטים של לקוחות שונים ואם תפנו אלינו, נשמח לייעץ לכם ולעזור לכם לבחור מנהל פרויקטים שעושה לנו חיים קשים ואו במילים אחרות, נותן ללקוחות שלו את התמורה הטובה ביותר!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן