fbpx

כחברה לניהול אתרים, אנו אחראים לנהל את כל הפעילות המקוונת של לקוחותינו וכמובן שפרסום ממומן הנו חלק בלתי נפרד מהשירות. לכן, כאשר אנו מגלים שיש כלים חדשים הטוענים לפרסום מתקדם ומבוסס בינה מלאכותית, עלינו לבדוק אותם הן בכדי לזהות את האיום בזמן והן בכדי להציע יכולות אלו ללקוחותינו. מסיבה זו החלטנו לבדוק מספר כלים (בהתנדבות ובהסכמת לקוחות מתאימים) ולבדוק על מה המהומה. האם זה באמת עובד?!

פרסום אוטומטי לחנויות אינטרנט

לפני שנתייחס לפרסום מבוסס בינה מלאכותית, חשוב מאוד להבין מהו פרסום אוטומטי (אוטונומי), פרסום אוטומטי משמעו: יצירת פעולות שיווקיות שרצות באופן אוטומטי וללא מגע יד אדם. כלומר, אנו אמנם מקימים את התשתיות התומכות בפרסום באופן חד פעמי, אך המודעות עצמן מופקות ומפורסמות בצורה אוטומטית הן בפיד החדשות של הלקוחות והן בראש התוצאות כאשר הם מבצעים חיפוש ברשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הדרך להקמת קמפיין פרסומי אוטומטי לחלוטין עוברת לרוב דרך פיתוח של פיד נתונים המושך את התכנים באתר ומאפשר להציגם בפלטפורמות שונות כדוגמת פייסבוק, גוגל, זאפ ועוד..

    בפרסום מסוג זה, אמנם יש אוטומציה מסוימת לפרסום, אך גורם אנושי נדרש להקים את הקמפיינים, קבוצות המודעות ואת מבנה המודעות עצמן. בנוסף, על גורם אנושי להיכנס לפלטפורמות השונות ולבצע אופטימיזציה מבוססות נתוני אמת בכדי לייעל את התקציבים ולהבטיח תוצאות הולכות ומשתפרות. כן, זה עובד לא רע.

    פרסום מבוסס בינה מלאכותית לחנויות אינטרנט:

    כאשר דנים בפרסום אוטומטי אך שגם מבוסס על בינה מלאכותית, מדובר בעליית מדרגה בכל הקשור לאוטומציה שיווקית. לכן, יצאנו לדרך עם כמה ניסיונות שונים בסוגים שונים של אתרי הלקוחות שלנו ואנו כאן לעדכן במידת הכדאיות בשימוש בכלים אלו.

    מבלי להזכיר שמות של חברות (אנו לא בעסקי הכפשה) ומבלי להתייחס לפרטי הלקוחות שלנו, אנו נאלצים להגיד: זה פשוט לא עובד כפי שמובטח.

    כן, הפרסום אכן מופיע עם פרטי העסק ומוצריו, כן, הפרסום מופיע לקהלים בעלי פוטנציאל להמרה, אך נראה שהמימד האנושי חשוב יותר ממה שאולי נהוג לחשוב. המודעות עצמן לא מספיק "נכונות" למשתמשים. יתרה מכך, יש לא מעט בעיות כאשר המכונה הלומדת מציגה מוצרים שאזלו מהמלאי ואו עמודים שכלל אין ברצונכם לשווק ברשת וזאת כי אין לה הבנה מספקת בצורכי העסק ויעדיו.

    מסקנותינו נכון למועד כתיבת שורות אלו שמרבית המתנסים בשירותים אלו יתאכזבו די מהר מהתוצאות. כמו בכל תחום, יהיו לקוחות שיחון הצלחות. אך מרבית המתנסים בכלים אלו לא יגשימו את ציפיותיהם בפועל. כלומר, האדם האנושי עדיין חשוב ורלוונטי מאי פעם.

    לסיכום,

    עשו לעצמכם טובה והתרחקו מכלים אוטומטיים שמבטיחים תוצאות טובות משל אנשי מקצוע מנוסים. מעבר לכך, כל אוטומציה אנושית או ממוחשבת חייבת להישען על אתר מנוהל בקפידה. ככל שהאתר מנוהל טוב יותר, כך גם כלים שונים יכולים לתפקד בצורה טובה יותר. אך, גם עם ניהול אתרים מקצועי כפי שאנו מעניקים, התוצאות רחוקות מלהניח את הדעת.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן