fbpx

יש לכם אתר מכירות ומגוון מוצרים למכירה, אבל לא יודעים איך להעלות אותם בצורה נכונה לאתר? סקירה זו נועדה עבורכם. אנו נציג את הדרך שיש לעבור בהעלאת מוצרים ראשונים לאתר.

פרסום מוצרים באינטרנט

העלאת מוצרים לאתרי אינטרנט מורכב מכמה שלבים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    • הכנת המוצרים:
      • הערכת מלאי זמין.
      • קביעת עלות בסיס.
      • צילום המוצרים.
    • פרסום המוצרים:
      • הכנת תיאור למוצרים.
      • קביעת ערכי קידום אורגני.
      • תמחור המוצרים באתר.
    • שיווק מוצרים באינטרנט:
      • יצירת שיתופי פעולה.
      • הקמת קמפיין קניות ברשת.
      • יצירת קופונים והנחות.

    בהיעדר שלבים אלו, המוצרים שאנו רוצים למכור און ליין כלל לא ימכרו. והכי זהו כל מהות פעילותינו ברשת.

    הכנת מוצרים לפרסום באינטרנט

    השלב הראשון והקריטי ביותר הנו השלב המקדים לתהליך פרסום המוצרים באתר. עלינו לייבא ואו להתקשר עם יבואנים של מוצרים אותם נרצה לשווק ולמכור ולאחר מכן להגדיר את המלאי הזמין לנו (לעתים, אין מגבלה!) כך שלא נמצא עצמנו עם הזמנה ללא מענה מתאים.

    לאחר שיש לנו מוצרים עם מלאי זמין, עלינו להגדיר את עלויות הבסיס של המוצרים. עלויות אלו מורכבות מהפרמטרים הבאים:

    • עלות הרכש של המוצרים מהיבואן.
    • עלות האחסון/משלוח של המוצרים.
    • עלות התפעול והשיווק של המוצרים.
    • עלות המיתוג והמעטפת למוצרים.

    עלויות הבסיס למוצרים ישמשו אותנו לצורך חישובים לשיתופי פעולה ועלויות פרסום לעסקה (ROI) ויאפשרו גמישות במחירים בשלבים המאוחרים יותר.

    לאחר שכלל המשתנים הללו מובנים לנו, ניתן לגשת לשלב האחרון של הכנת המוצרים: צילום המוצרים ואו קבלת מאגר תמונות מורשות לשימוש מן היבואן או היצרן של המוצרים למכירה.

    פרסום מוצרים באתר מכירות

    לאחר שהכנו את המאמרים, ניתן להתחיל בהעלאת המוצרים לאתר האינטרנט שלנו. יהיה עלינו להבין מי הם קהלי היעד שלנו, מה קהלי היעד שלנו מחפשים ורוצים ובהתאם לכך לסדר את קטגוריות ותגיות המוצרים כך שהגולשים יתמצאו באתר היטב.

    בשלב הבא, אנו נכין תיאור מדויק וצבעוני של כל מוצר ומוצר. התיאור יורכב מכותרת המתארת במדויק את המוצר ובתיאור אשר מעניק את מלוא המידע הנדרש בכדי שהגולשים יוכלו לקבל החלטה ולהתקדם לכדי עסקה און ליין.

    לבסוף, אנו נקבע את המחירים של כל מוצר ומוצר בהתאם לאופי קהל היעד שהגדרנו ובהתאם למנעד הרווחים האפשרי בין עלויות הבסיס שלנו ובין המחירים אשר מציעים יתר המתחרים שלנו ברשת.

    שיווק מוצרים באינטרנט

    השלב האחרון בתהליך כולו, הנו השיווק בפועל של המוצרים. ישנם שיטות שיווק רבות באינטרנט. אך ככלל, השיטות המקובלות והמובילות הן שילוב של קידום אורגני וקידום ממומן.

    אך, רגע לפני שיוצרים קמפיין בהוצאה כספית, חשוב לבדוק אפיקים זולים ומשתלמים אשר בהן רף הסיכון/סיכוי נוטה לטובתכם. כך לדוגמה, שיתופי פעולה עם אתרים משלימים ואו שימוש בפלטפורמות מסחר גדולות או באתרי השוואת מחירים להציג את מרכולתכם.

    במידה ואתם רוצים ללכת עם השיווק צעד אחד קדימה, אתם יכולים להקים קמפיין קניות שאמנם מתקדם ויקר אך משתלם למדי במקרים לא מעטים. לבסוף, אפשר גם להיעזר בהנחות תקופתיות ואו בקופונים אשר נשלחים בדיוור ישיר לרשימת התפוצה של האתר כדי להגדיל מכירות עוד יותר.

    לסיכום,

    זהו רק קצה המזלג של הפעולות שמנהלי אתרים נדרשים לעשות יום יום כדי להבטיח שהאתר אינטרנט מוכר מוצרים רבים ובאופן קבוע ומתמשך. אנו יכולים לסייע לכם מהשלב השני של התהליך (לאחר הכנת המוצרים) ועד למכירה בפועל של המוצרים דרך האתר. רוצים לדעת איך? רוצים להתחיל למכור יותר? פנו אלינו ונשמח לעמוד לרשותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן