fbpx

כמנהלי חנויות אינטרנטיות עבור לקוחות רבים, אנו יודעים כמה תהליך הייבוא/ייצור של המוצרים מורכב ובעייתי. אנו יודעים גם שיש בלבול רב בכל הקשור לצילום של המוצרים עצמם טרם העלאתן לאתר, לכן ביצענו עבורכם מחקר מרכז לעלויות הצילום של מוצרים על רקע לבן עבור אתרי אינטרנט.

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט – מחירון

צילום מוצרים לאתרי אינטרנט דורש היכרות מוקדמת עם הפלטפורמות השונות. על הצלם להיות בעל ניסיון בצילום מוצרים מגוונים אך במקביל להיות סבלני, אדיב ומקצועי. ככזה, צלם מוצרים לאינטרנט יהיה לרוב בעל סטודיו מסודר לצילום אשר כולל מגוון אוהלי צילום למוצרים קטנים ורקעים לצילום עבור בגדים ומוצרים גדולים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    מאחר ובאינטרנט יש לנו רק חוש אחד בפעולה (העיניים) על הצלם לייצר עבורנו תמונות מוצרים עם רקע לבן בוהק (ffffff#) שיגרום למוצר לבלוט על גבי המסך הלבן במכשירי הסלולר ובמחשבים של הלקוחות. כדי לעשות זאת, הצלם ידאג לרוב לרקע מוכן עם תאורה חזקה ולבנה אשר תקנה לכל מוצר ומוצר רקע נקי וללא צבעים נוספים, צל או כל הפרעה נוספת לעין הגולשים.

    מחירון צילום מוצרים לאתר אינטרנט:

    • 0-10 תמונות – 80 ש"ח לתמונה.
    • 10-20 תמונות – 65 ש"ח לתמונה.
    • 20-50 תמונות – 55 ש"ח לתמונה.
    • 50-100 תמונות – 45 ש"ח לתמונה.
    • 100 תמונות ומעלה – 35 ש"ח לתמונה.

    *מוצרים רגילים – לא מניטורים ולא גדולים מידי.

    מאחר ואתרי אינטרנט דורשים יותר מתמונה אחת לכל מוצר שהרי יש לנו תמונה ראשית (מקדימה) ותמונה נוספת (מהצד) ולעתים אף תמונות נוספות המייצגים צבעים נוספים, הרי שלרוב נשכור צלם מוצרים עבור 100 מוצרים ויותר. במילים אחרות, עלות צילום מוצר ממוצע (3 תמונות – קדמי, צידי, אחורי) יעמוד על 105 ש"ח.

    כאשר אנו מעלים לחנות און ליין קולקציית בגדים חדשה ואו סדרת מוצרים חדשה, לרוב נעלה בין 30-100 מוצרים במכה. כלומר, אנו נדרש ליום צילום או יותר בעלות של 3,000-10,000 ש"ח רק על הצלם והציוד. יש לעלויות אלו הוצאות נוספות כדוגמת השכרת דוגמנית ואו השכרת ציוד משלים בהתאם לצורך.

    מחירון צילום מוצרים מורכבים:

    במקרים מסוימים, יש צורך בצילום מקצועי אשר דורש קומפוזיציה ואו השתקפויות ואו צילום של מזון והעלויות משתנות בהתאמה. מאחר וכל תמונה דורשת השקעה רבה יותר הן בצילום והן בעריכה, יש לקחת בחשבון מחירים משולשים. כלומר, במקום 35 ש"ח לתמונה – כ-150 ש"ח לתמונה וזה מזניק את העלויות משמעותית.

    מניסיוננו, מרבית המוצרים המצולמים עבור האינטרנט עונים על ההגדרות הרגילות ואינם נחשבים כמורכבים ולכן מומלץ להתייחס לעלויות אלו בערבון מוגבל.

    איך ניתן לחסוך בעלויות הצילום?

    יש מספר דרכים לחסוך במחירי הצילום של המוצרים לאתר:

    1. צילום עצמאי – במקרים רבים ניתן לצלם את התמונות לבד.
    2. צילום ללא עריכה – עלות הצילום נחתכת לעתים בחצי.
    3. השכרת צלם לפי יום עבודה – תשלום לצלם ביחס ליום ולא למוצר.

    כאשר אנו נדרשים לצלם מספר מצומצם של מוצרים, כדאי לשלם את המחיר המלא עבור תמונות איכותיות. כך הדבר גם במוצרים אשר צפויים לשרת אותנו למשך שנים רבות (מוצרים קבועים בחנות), אך, כאשר מדובר במוצר במלאי מוגבל ואו בקולקציה קצרת טווח (עונה אחת), הרי שחבל להוציא סכומים כה גדולים על צילום וזאת עוד טרם כתיבת הקופי והעלאת המוצרים בפועל לאתר.

    כאשר מדובר בכמות גדולה של מוצרים לצילום, ניתן לשכור צלם מקצועי שיעמוד לרשותכם על בסיס יומי בתמחור שנע בין 2,000-3,000 ש"ח ליום צילום. במידה ובאותו היום אתם מצלמים מאות מוצרים חדשים לאתר, בהחלט משתלם לשלם לצלם מקצועי. לעומת זאת, אם יש לכם מוצרים בודדים – כפי שהצגנו מעלה, חבל להוציא כסף רב על כך.

    האם ניתן לחסוך אף יותר?

    בהחלט. לקוחות שלנו לעתים קרובות מצלמים את המוצרים בעצמם לפי הדרכה שלנו (לאחר רכישה חד פעמית של ציוד מתאים), לאחר מכן מעבירים לנו את התמונות עם הרקעים השונים, אנו לוקחים תמונות אלו ומעניקים עריכה מקומית עבור כל תמונה ותמונה כך שהרקע הופך לבן בדיוק כפי שהיה אילו צילמו את המוצרים בעזרת צלם מקצועי!

    זה לא הפתרון המושלם מאחר ואת המוצר עצמו אנו לא יכולים לערוך. אך, במידה והתמונות צולמו ממצלמה סבירה+ ונעשו לפי ההוראות שלנו, הרי שהתמונה תיראה כמעט כמו צילום מקצועי לאחר עריכה שלנו וזאת ללא עלויות נוספות בעתיד.

    עשו זאת בעצמכם:

    1. רכשו אוהל צילום או רקע צילום.
    2. רכשו תאורת לד חזקה ומקמו אותה ממעל.
    3. רכשו מצלמה מקצועית (קנון/ניקון).
    4. מקמו את המוצר במרכז אוהל הצילום.
    5. צלמו מהזוויות הנדרשות לכם.

    עדיין לא שביעי רצון מהתוצאה? נדרשתם לצלם את הבגד על דוגמנית והרגע אינו 100% לבן? ישנם תכנות שמאפשרות עריכה/ניקוי רקע והוספת רקע חלופי במקום זה הטבעי. חלק מהכלים הללו דורשים ידע מקצועי ואחרים דורשים השקעה כספית אך ניתן להגיע לתוצאות יוצאות דופן ובמהירות רבה.

    לסיכום,

    אנו חברת ניהול אתרים ולא עוסקים בעצמנו בצילום המוצרים לאתרי אינטרנט. אך מאחר ויש לנו אינטרס לקבל מכם תמונות איכותיות שעמם נוכל לעבוד, אנו שמחים לעזור לכל לקוח ולקוח אשר נדרש בהדרכה בצילום המוצרים ואו בעריכתם של המוצרים לאחר צילומם וטרם העלאתן לאתר בפועל. יתרה מזאת, אנו לוקחים את התמונות האיכותיות לאתר ומכווצים אותן בתכנות ייעודיות לכך כדי שהן יראו מעולה אך ישקלו מעט מאוד וכך נעניק את החוויה האופטימלית לגולשים והגולשות שלנו. רוצים המלצה על צלם מקצועי למוצרים באתר? רוצים שאנו ננהל עבורכם את האתר ונדריך אתכם בצעדים הנדרשים? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן