fbpx

לא זול להחזיק חנות אינטרנטית, מעבר לעובדה שיש להקים את החנות, להשקיע בשיווק על החנות יש צורך בהשקעה של זמן רב מידי יום בניהול שוטף – ולמי יש זמן לשבת על המחשב כאשר לקוחות נכנסים כל הזמן לחנות ודורשים תשומת לב?! לרוב הבעיות יש פתרונות וכך גם לניהול החנות האינטרנטית יש חברות כדוגמתנו המתמחות בדיוק בכך – ניהול חנויות אינטרנטיות.

אבל, יש משהו אחד שפשוט לא ניתן לייצא החוצה וזהו כמובן כל הנושא של צילום מוצרים לאתר האינטרנט. יש צורך בהבאת צלם מקצועי לצילום המוצרים בחנות הפיזית ותענוג זה יעלה לכם טווח של 20-40 ש"ח לכל מוצר ומוצר ובסך הכל אלפי שקלים רבים אחת לתקופה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אז מה עושים? האם ניתן לחסוך בכך?

    צילום מוצרים לאתר – עשה זה בעצמך!

    במידה ואתם רוצים למכור און ליין ויש לכם אפילו כמה שעות ריקות מידי יום (לדוגמה, אמצע שבוע בשעות הצהריים המוקדמות..) ביכולתכם לחסוך סכומים גדולים במידה ותיקחו על עצמכם את האחריות לצילום המוצרים לאתר. אנחנו יודעים שאינכם צלמים מקצועיים ושלא עשיתם זאת בעבר, אבל אם תיצמדו להוראות במאמר זה, גם אתם תוכלו לצלם תמונות מקצועיות שישמשו את מנהל האתר שלכם בשיווק און ליין.

    להלן המוצרים שצריך בכדי לצלם מוצרים לבד לחנות האינטרנט:

    1. אוהל צילום מקצועיניתן לרכוש כאן
    2. מצלמה מקצועית – מצלמה איכותית (לא יקרה מידי).
    3. חצובה למצלמה – חצובה למיקום המצלמה.
    4. קופסת נעליים ריקה – לצורך הגבהת המוצר.
    5. מקום ריק וקבוע – שטח נוח לעבודה.

    אם נערכתם כנדרש, תגלו שאתם לא באמת חייבים צלם מקצועי ושיש לכם את כל הידע הדרוש כדי לצלם את המוצרים עבור החנות האינטרנטית בכוחות עצמכם.

    אז בואו נצא לדרך:

    שלב 1 בצילום מוצרים לחנות אינטרנטית:

    אתם צריכים מקום שבו יש לכם די מקום להקים לעצמם סביבת עבודה קבועה שאף אחד לא נוגע בה. זה יכול להיות במחסן אחורי, באזור לא שמיש בחנות ואו אפילו בבית. העיקר שיהיה מקום בו הכל עומד במקומו מבלי שאף אחד נוגע. לאחר שאיתרתם מקום כזה, חשוב מאוד למקם את המוצרים שרכשתם בצורה מסודרת:

    • אוהל צילום יש למקם במרכז החלל.
    • בתוך האוהל צילום, יש למקם מתחת לבד הלבן את קופסת הנעליים הריקה במרכז האוהל.
    • יש להדליק את האור הלד בתוך האוהל צילום.
    • יש למקם את המצלמה על גבי החצובה בקו ישיר מול אוהל הצילום.

    שלב 2 בצילום מוצרים לחנות אינטרנטית:

    לאחר שמיקמתם את המוצרים השונים, יש לכם בעצם עמדת עבודה קבועה. בה בעצם לא משנה איזה מוצר תמקמו על גבי העמדה בתוך אוהל הצילום, המוצר יראה זהה. כדי שזה יקרה, יש להקפיד על הכללים הבאים:

    • לא לגעת במיקומים הקיימים של המצלמה והחצובה.
    • שמירה על מרכוז המוצר כך שתמיד יהיה במרכז התמונה.
    • שמירה על מרחק זהה בכל הצילומים כך שיהיה סימטריה.

    ברגע שהכל מסודר נכון, ניתן למקם את המוצרים השונים על גבי העמדה שהכנתם, ללחוץ קליק במצלמה, לסובב מעט את המוצר ושוב להקליק במצלמה וכך חוזר עוד ועד על כל מוצר ומוצר בחנות. בכולן התמונות יראו זהות בבחינת גודל, מיקום, מרחק וכמובן תאורה (לבנה) ורקע שקוף.

    שלב 3 בצילום מוצרים לחנות אינטרנטית:

    את התמונות שהפקתם, יש לכווץ כך שיהיו בגודל של 1000*1000 פיקסל ולא יותר. לאחר מכן, יש לכווץ את התמונות מבחינת משקל בתוכנה מתאימה ואו להעביר את התמונות למנהל האתר שלכם בכדי שהוא יבצע עבורכם השלמות ואו יבצע כיווץ המשך ברמת האתר.

    במידה ותקפידו על הכללים מעלה, יצאו לכם תמונות ברמה מקצועית בדיוק כפי שצלם היה מגיע ומצלם עבורכם. אתם תחסכו עבודה רבה על עריכה של תמונות המוצרים וכמובן תוכלו למכור עוד ועוד מבלי לקרוע את הכיס ומבלי לחשוב פעמיים האם נרצה או לא נרצה למכור מוצרים מסוימים מחמת העלויות הנלוות לכך.

    לסיכום,

    אתם לגמרי יכולים לצלם מוצרים לאתר בכוחות עצמכם. כל מוצר שתצלמו יחסוך לכם כמה עשרות שקלים ואם אתם אפילו מצלמים 5-10 מוצרים ביום ומעבירים למנהל האתר שלכם להשלמת תוכן, כיווץ, עריכה ופרסום באתר, הרי שתוך חודשים מספר יהיה לכם אתר מושלם ומכירות לא יאחרו לבוא.

    רוצים עוד מידע? מעוניינים להבין טוב יותר איך מצלמים ואו איך עובדים עם מנהל אתרים מקצועי דרך חברה כמו שלנו? פנו אלינו ונשמח להרחיב! 🙂

    1 thoughts on “צילום מוצרים לאתר אינטרנט – מדריך עשה זאת בעצמך לחיסכון בעלויות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן