fbpx

לאחרונה יצא לי ללמד חבר יקר את המקצוע של ניהול אתרים. איני מורה מנוסה ואו איש הוראה במהותי אך החבר למד את המקצוע בצורה מעשית והחל לעבוד בתחום ובהצלחה רבה. גם אני נהנתי בתפקיד המורה ולכן החלטתי לקחת את זה צעד אחד קדימה וללמד גם אחרים איך מנהלים אתרים בהצלחה על בסיס ניסיון של למעלה מעשור בתחום.

שיעורים פרטיים ללימוד ניהול אתרים

במידה ואתם מעוניינים ללמוד מקצוע בעל הכנסה קבועה ובטוחה, ניהול אתרים הנו אחד התחומים הצומחים ביותר כיום. במסגרת העבודה כמנהל אתרים, אתם עובדים מול לקוחות קבועים למשך תקופות ארוכות במיוחד ומעניקים להם שירותי ניהול בהתאם להסכמים עליהם אתם חותמים עם הלקוחות.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הסיבה שמדובר במקצוע כה טוב נובע משני סיבות:

    1. עוד ועוד עסקים מבינים שעליהם להיעזר בשירותי ניהול. (שוק בצמיחה)
    2. מדובר בהכנסה קבועה (ריטיינר) אשר ניתן לבסס עליו תכנית ארוכת טווח.

    אבל, כדי להציע שירותי ניהול אתרים יהיה עליכם ללמוד לפתור שלל בעיות בפלטפורמות שונות וזאת כדי להעניק שירות מקצועי ואמין ללקוחות. זאת ניתן ללמוד רק בצורה מעשית עם חניכה של איש מקצוע שידע לענות לכם על כל השאלות ככל שיצוצו עם הזמן.

    למידה מעשית לניהול עצמאי של האתר!

    בין אם אתם בעלי אתרים שרוצים לנהל את האתר עצמאית או שאתם רוצים ללמוד את המקצוע בכדי לשרת אחרים, הדרך הטובה והיחידה ללמוד מקצוע זה הנו על ידי צבירת ניסיון מעשי בשטח. כלומר, על ידי עבודה אקטיבית על אתרים אמיתיים עבור לקוחות. הבעיה שלקוחות לא ישמחו לשכור את שירותיכם אם אתם אינכם בעלי ניסיון מספק.  הפתרון הוא כמובן ללמוד את המקצוע על רבדיו השונים מאיש מקצוע שעוסק בתחום למעלה מעשור ולאחר מכן יכול להעניק לכם חבל הצלה בכל פעם שאתם נתקעים.

    מה אנחנו נלמד אותך?

    1. היכרות עם מערכות ניהול שונות.
    2. היכרות עם הלוגיקה של ניהול אתרים.
    3. היכרות עם בעיות שונות ופתרונם.
    4. היכרות עם עולם השיווק (קידום אורגני וממומן)
    5. היכרות עם אופן התנהלות מול לקוחות.

    ועוד..

    איך הלימוד יבוא לידי ביטוי?

    אנו מחזיקים שלל אתרים פרטיים (לא של לקוחות!). אתרים אלו עומדים לרשותך בכדי שניתן יהיה לתרגל ולעבוד על עריכה והגדרה בפלטפורמות שונות. מאחר ואנו מגבים אתרים אלו על בסיס יומי וטרם כל מגע, אתם תוכלו לטעות ולפגוע באתרים הללו כחלק מהלמידה וכך לוודא שלא תעשו זאת אל מול לקוחות אמתיים בבוא העת.

    לאחר הדרכה שלנו ותרגול משותף של עבודה על מגוון אתרים, יהיה לך ניסיון מספק ומכך גם ביטחון עצמי מספק בכדי לפנות ללקוחות ולהציע את השירות בהצלחה רבה. כמובן שאנו נעמוד לרשותך בכל שאלה ובעיה ונבטיח שטעויות חמורות לא יתרחשו בפעילות השוטפת שלכם בתחילת הדרך.

    עלות קורס ניהול אתרים אחד על אחד

    הקורס לניהול אתרים מתבצע און ליין בעזרת שירותים כדוגמת סקייפ או גוגל האנגאווט מהבית שלכם. כלומר, אתם יכולים לגור בצפון, דרום, ירושלים או במרכז ואין לכך משמעות מבחינתנו. הקורס אחד על אחד אינו קבוע בזמן ומשתנה מתלמיד לתלמיד בהתאם לשעות הנדרשות לו.

    כך, בעל עסק המעוניין ללמוד לנהל את האתר עצמאית, יוכל ללמוד רק את מה שנדרש לו במספר שעות בודדות. לעומת זאת, מי שרוצה להתמקצע באמת ולעבוד בתחום יידרש למעט יותר זמן למידה כדי להשתפשף בתחום ולהצליח בו.

    • מחיר קורס ניהול אתרים: 100 ש"ח לשעה.
      • מחיר משוער לקורס בסיסי: 1,000 ש"ח (10 שעות)
      • מחיר משוער לקורס מורחב: 5,000 ש"ח (50 שעות)
    לסיכום,

    אנו לא מתמחים בהדרכת ניהול אתרים אך אנו טובים מאוד במקצוע ברמה הפרקטית בשטח. בשונה משיעור תאורטי בכיתה, אנו נגע בתכלס ונוכל להביא אתכם ליעדים שהגדרתם לעצמכם ולהעניק לכם תמורה אמיתית ובטוחה להשקעה הכספית. מומלץ לקבוע שיעור ניסיון ולראות האם ההדרכה שלנו מתאימה לכם ורק לאחר מכן לקחת קורס במידה ויש התאמה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן