fbpx

יש לכם חנות אינטרנטית ובה מוצרים רבים למכירה, אתם בוודאי רוצים למכור כמה שיותר מוצרים מידי חודש ולהגדיל את המחזור העסקי, הדרך המהירה והבטוחה ביותר לכך הנה על ידי פרסום אפקטיבי בפייסבוק ובאינסטגרם. איך עושים זאת? מה נדרש מכם כדי לעשות זאת בהצלחה? על כך בדיוק נרחיב במאמר זה.

קטלוג מוצרים בפייסבוק – ניהול קמפיין מכירות בפייסבוק

בעבר בעלי חנויות און ליין נדרשו לבנות עמודי נחיתה ייעודיים בכדי להניע תנועה מהפייסבוק ומהאינסטגרם לרכישה בחנות שלהם. כיום, יש לפייסבוק ואינסטגרם יכולות מתקדמות יותר לקלוט מידע באופן אוטומטי מהאתר אינטרנט של בעלי העמודים העסקיים ולאפשר להם לקדם את המוצרים שלהם בצורה ישירה בפיד הנתונים של הגולשים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    במילים אחרות, ניתן לסנכרן את המוצרים בחנות האינטרנט ישירות עם הקמפיין הפרסומי בפייסבוק ובאינסטגרם יחד עם הפרמטרים הבאים:

    • שם המוצר
    • תמונת המוצר.
    • מחיר המוצר.

    לאחר מכן, ניתן להוסיף ערכים ידניים כדוגמת תוכן טקסטואלי ואו כפתור למעבר לרכישה בחנות.

    בצורה זו, בעלי חנויות יכולים להציע את כל מאות המוצרים שיש להם בחנות בדיוק כפי שהם הישר בפיד של הגולשים ולהניע תנועה ממוקדת במיוחד של גולשים לאתר. הגולש הממוצע, "נדלק על המוצר" ברשתות החברתיות, לוחץ על הקישור וכעת הוא כבר יכול להוסיף את המוצר לסל ולגשת לתשלום ורכישה. לשיטה זו של פרסום יש יתרון משמעותי מאוד מאחר והלקוח שלנו יודע למה הוא נכנס לחנות שלנו וכמה המוצר עולה וכמו כן אין צורך בהרבה פעולות כדי להשלים רכישה ולהזמין את המוצר.

    איך מחברים בין החנות האינטרנטית לפייסבוק ולאינסטגרם?

    כדי לאפשר פרסום ממוקד של מוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם, יש צורך בשילוב של של שני כלים חשובים:

    בצד של האתר, יש לייצר קובץ XML אשר מותאם לדרישות של פייסבוק עם פירוט מדויק לכל מוצר ומוצר ותאימות של מטבע ועוד. מהצד של פייסבוק יש לוודא שיש ברשותכם חשבון מנהל עסקים (לא חשבון מנהל מודעות) אשר מאפשר את קליטת הנתונים מהחנות שלכם.

    בתוך חשבון מנהל העסקים של פייסבוק יש סביבת קטלוגים אשר מאפשר לייצר סוגים שונים של קטלוגים:

    • קטלוג נסיעות בפייסבוק מאפשר להציג בתי מלון, טיסות או יעדים.
    • קטלוג נדל"ן בפייסבוק מאפשר להציג נכסים ורישומים לנכסי נדל"ן.
    • קטלוג כלי רכב מאפשר הצגת סוגים שונים של רכבים.
    • קטלוג מסחר אלקטרוני מאפשר הצעת מוצרים למכירה ברשת.

    אנו כמובן בוחרים בקטלוג מסחר אלקטרוני בפייסבוק ובוחרים באפשרות להעלות פרטי מוצרים באופן אוטומטית תוך בחירת הפלטפורמה אשר על בסיסה בנוי החנות שלנו. בשלב זה ניתן להוריד תוסף ייחודי שמורכב מידית עבור האתר שלכם ואו להיעזר בתוספים אחרים (לרוב עדיף להתבסס על תוספים אחרים ולהעלות ידנית!) כדי לשלוף את המידע מהחנות אל רשת הפייסבוק ומשם גם לאינסטגרם.

    איך משווקים מוצרים בפייסבוק ובאינסטגרם?

    לאחר שיש לנו קטלוג מוצרים פעיל, ניתן לבנות את הקמפיין הראשון ולהציג את המוצרים שלנו בפיד של הגולשים ואו הגולשות אשר מעניינים/ות אותנו. כך לדוגמה, אם אנו מוכרים בגדי ים לנשים, נרצה שהמוצרים שלנו יופיעו בפיד של נשים בגילאים הנכונים (לפי גזרת בגד הים) ובאזורים בהם אנו פועלים בלבד.

    אבל, כמו כל קמפיין בפייסבוק ובאינסטגרם, כדאי לפנות לחברה המתמחה בניהול רשתות חברתיות אשר תנהל עבורכם את הפעילות הכוללת כך שהעמוד העסקי ינוהל כנדרש ויאפשר תוצאות ראויות לאורך זמן (וגידול במכירות כמובן..).

    ניהול פייסבוק עסקי מוצע כיום עם או בלי ניהול אינסטגרם עסקי. אנו ממליצים להיעזר בשירות הכולל את שני השירותים הללו יחד כך שמנהל הדף העסקי יוכל למנף את הנכסים הדיגיטליים שלכם בצורה הנכונה והזולה ביותר.

    לסיכום,

    אם יש לכם חנות אינטרנטית הדורשת שיווק, אם יש לכם מוצרים מעולים שאתם רק מחכים למכור, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הנו חובה. בעזרת ניהול רשתות חברתיות מקצועי, תוכלו להגדיל מכירות בצורה משמעותית ואנו ממליצים לכם לנסות אותנו ולבדוק איך נראים התוצאות לאחר מספר חודשים. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן