fbpx

כאשר פונה אלינו לקוח מתעניין ומבקש את שירותי ניהול אתרים, אנו שואלים אותו מה הוא מתעדף גבוהה יותר, קידום אורגני (SEO) ואו קידום ממומן (PPC)? לחוסר הפתעתנו, לרבים כלל אין מושג מה ההבדלים בין השניים ומה עדיף לעסק שלהם ולכן הם מאפשרים לנו לקבל החלטות אלו עבורם. במאמר זה אנו ננסה להציג את סט השיקולים שלנו..

SEO או PPC – מה עדיף?

הקדמה קצרה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אורגני – קידום אתר בתוצאות חיפוש על ידי שיפור האתר והתאמתו ככל האפשר לרצונותיהם של הגולשים.


    קידום ממומן – קידום אתר בעזרת שילוט וירטואלי שמופיע לצד תוצאות חיפוש המותאמות לרצונותיהם של הגולשים.

    לאחר שהבנו זאת, נוכל להתקדם:

    לכל עסק יש יעדים שונים ובהתאם ליעדים אלו ייבחר המסלול המועדף:

    קידום אתר להשגת יעדים קצרי טווח:

    ישנם עסקים שחייבים תוצאות ומהר בכדי להמשיך ולהתקיים. כך לדוגמה, חנויות מקוונות, משווקי נדל"ן ושלל רחב של תחומים נוספים. במקרים אלו, העסק חייב לעקוף את המסלול הארוך ולגשת ישירות אל לבם של הגולשים וזאת נעשה על ידי פרסום מקוון. בעזרת קידום ממומן, ניתן להשיג תוצאות בתוך ימים ספורים אך מסלול זה אינו חף מחסרונות:

    • קידום ממומן עולה לא מעט כסף במרבית התחומים התחרותיים.
    • קידום ממומן אינו בהכרח מותאם נכון לחיפושים של הגולשים.
    • קידום ממומן אינו מגיע בהכרח בצורה נכונה לגולשים.

    כתוצאה מכך, במקרים רבים אנו נוציא לא מעט כסף ונשיג תוצאות חלקיות בלבד.

    קידום אתר להשגת יעדים ארוכי טווח:

    עסקים המעניקים שירותים לאורך חיי העסק כדוגמת משרדי עורכי דין, רואי חשבון ובעצם כל נותן שירותים אחר שמהווה את העסק בפועל יידרש לקידום אורגני על פני הממומן מאחר ויש לו חיים שלמים ליהנות מתוצאות העבודה הקשה ואין סיבה לקצר הליכים כאשר ניתן לבנות תדמית נכונה ובהדרגתיות. אך מסלול זה אף הוא אינו חף מחסרונות:

    • קידום אורגני דורש סבלנות רבה (כשנה בממוצע) לתוצאות.
    • קידום אורגני הנו ענף המלא בשרלטנים שמעניקים שירות לקוי.
    • קידום אורגני עולה לעורך זמן לא מעט כסף ולעתים יותר מממומן. 

    כתוצאה מכך, רבים בוחרים לא לראות את התמונה המלאה ולוותר על המסלול הכדאי זה.

    מה אנו ממליצים?

    מאחר ואנו נותנים שירותי ניהול אתרים היקפיים (הכל כלול) ללקוחות שלנו, הם נהנים גם מקידום אורגני וגם מקידום ממומן כאשר בשני המקרים אנו גם מקימים עבורם את עמודי הנחיתה ואו משפרים את האתר לשם השגת התוצאות האופטימליות. או במילים אחרות:

    אנו ממליצים על שילוב נכון ומידתי בין קידום אורגני וממומן כך שניתן יהיה לאזן את העלויות המידיות לרמה סבירה תוך בניית תשתית רחבה וארוכת טווח לשנים רבות בעתיד. איך אנחנו עושים זאת? ובכן, אנו בונים אסטרטגיה מסודרת ובה אנו מגדירים את היעדים קצרי הטווח וארוכי הטווח ובהתאם לכך מפנים את משאבי הזמן העומדים לרשות הלקוח ומבצעים עבורו את המשימות הנדרשות כדי לקדמו כנדרש.

    כאשר פועלים נכונה נוצר מעגל קסמים מאוד חסכוני ויעיל:

    • קידום אורגני מכניס תנועה מדויקת לאתר > קידום ממומן מחזיר תנועה זו במחיר מוזל לאתר > תוכן איכותי גורם לנראות ותדמית חיובית שבתורה גורמת ליצירת אמון והשגת יעדים באתר.
    לסיכום,

    אין צורך להתלבט בין קידום ממומן וקידום אורגני אלא יש לשלב את השניים יחד עם ניהול אפקטיבי של האתר כך שסיכויי ההצלחה שלכם גדלים משמעותית. באופן מפתיע או שלא, העלות של שירותי ניהול אתרים שבעצם מעניקים לכם את המעטפת המושלמת אינם עולים יותר משירותי קידום אתרים וזאת משום ואנו רואים את מלאכת השיווק כמקשה אחת המחייבת אותנו להביא תוצאות בכדי שלקוחותינו (שאינם מתחייבים אלינו!) יבחרו להישאר איתנו מידי חודש בחודשו.

    רוצים להתייעץ איתנו בנושא זה? מעוניינים לבחון את הכדאיות הכלכלית בניהול אתר בתצורת הכל כלול? השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם ונעניק לכם תשובות ללא עלות וללא התחייבות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן