fbpx

זה לא סוד שהתחרות באינטרנט קשה במיוחד. כל המתחרים נמצאים הרחק קליק אחד זה מזה והמחירים ניתנים להשוואה בקלות ובמהירות. למרות האמור, בכל הקשור לקידום אורגני לחנויות וירטואליות, המצב טוב בהרבה. התחרות יחסית סבירה ועלינו למנף יתרון זמני זה לטובתנו.

קידום אורגני לחנויות וירטואליות

כדי לקדם חנות וירטואלית בצורה אורגנית יש בראש ובראשונה לאפיין את הרכיבים שמשפיעים על התוצאה הצפויה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. מהירות הטעינה של החנות.
    2. נוחות הניווט והחוויה בתוך החנות.
    3. איכות התוכן במוצרים בחנות.
    4. עלות המוצרים ביחס למתחרים.
    5. אינדיקציות חיצוניות לחנות.

    השלב הראשון בקידום חנות וירטואלית הנו לדאוג לכך שזמן הטעינה קצר במיוחד. ככל שהחנות נטענת מהר יותר, כך המשתמש זוכה לצפות במוצרים השונים מהר יותר וכמובן לבצע פעולות בצורה מהירה בהרבה.

    השלב השני הנו כל הקשור לחוויית השימוש בחנות, הקטגוריות, התגיות, הקשר בין חלקים שונים בחנות ועוד. כאשר המטרה להעניק את החוויה הטובה, המזמינה וכמובן הנוחה ביותר עבור המשתמשים באיתור וברכישת המוצרים שנדרשים להם.

    דוגמה לכך ניתן לראות בחנויות האינטרנט הגדולות בהם יש סינון לפי מין (גברים/נשים) ורק לאחר מכן תפריטי משנה אשר כוללים את מלוא המוצרים בהתאמה לצרכים שלנו, של הלקוח.

    השלב השלישי הוא ארוך ומתיש במיוחד, בשלב זה יש לעבור מוצר מוצר ולעבות את התוכן כך שיהיה כמה שיותר מידע רלוונטי למשתמשים, כמה שיותר תמונות המציגות את המוצרים וכמובן מטה דאטה וערכים אחרים שמסייעים למנועי החיפוש לקרוא בצורה נכונה את החנות.

    דוגמה לכך ניתן לראות בחנויות חשמל בהם יש מפרט טכני מלא, וידאו הדגמה של המוצרים ועוד שלל פרטים נוספים שעוזרים למשתמש להבין שהוא מקבל מוצר טוב ממקום אמין וכמובן אחריות.

    השלב הרביעי הנו המאתגר ביותר וזאת כי יש לעדכן כל הזמן את המחירים של המוצרים ולרוב כלפי מטה. על החנות לשמור על אטרקטיביות במחירים לאורך זמן. מנועי החיפוש יודעים לזהות את התנהגותם של המשתמשים ולזהות תוך כמה זמן הגולשים נכנסים לחנות ויוצאים ממנו והאם ביצעו רכישה או לאו..

    כלומר, העלות של המוצרים נחשבת כמדד מאוד משמעותי עבור מנועי החיפוש וכאשר המחירים משתלמים, הרכישות באות והאורגני בא בעקבותם..

    השלב החמישי הוא הפוקוס של מרבית חברות קידום האתרים. יצירת אינדיקציות חיצוניות עבור מנועי החיפוש על כך שהחנות שלנו היא היא המענה הטוב ביותר עבור המשתמשים. זאת עושים לרוב על ידי בניית קישורים לקטגוריות השונות מתכנים שונים באתרי מיינסטרים או אתרי לווין של החנות האינטרנטית.

    מעבר לכך, ניתן להשקיע משאבים גם ביחסי ציבור ובחיזוק המותג כך שרבים יחפשו את המותג מלכתחילה ובכך ירמזו למנוע החיפוש שאתם מהווים יעד מבוקש (מותג על) שיש לתעדף באופן אוטומטי אל מול יתר המתחרים בקטגוריה.

    קידום אורגני לחנות אינטרנטית נישתית

    יש מקרים בהם ניתן לחסוך חלק מהשלבים מעלה וזאת כאשר המוצרים שלנו משתייכים לנישה בה מידת התחרות נמוכה יותר. ככל שהמוצרים יותר נישתיים וככל שהמיקוד של המוצרים גבוהה יותר, כך ניתן לעבוד פחות קשה בתוכן ובוודאי במחירים.

    כאשר חנות וירטואלית ממוקדת במוצרים מיוחדים עם תחרות נמוכה, ניתן לקדם את החנות הוירטואלית בצורה דומה לקידום אתרי תדמית. במילים אחרות, ניתן להשקיע את מרבית המאמצים בסעיפים 1 ו-5 בלבד. כלומר להשקיע במהירות האתר וכמובן במספר הקישורים המפנים אליו.

    כמה זמן לוקח לראות תוצאות?

    קידום אורגני דורש סבלנות. לא ניתן לראות תוצאות אמיתיות תוך שלושה חודשים. כדי לראות תוצאות מקידום אורגני של חנות אינטרנטית צריך להמתין כ-6 חודשים.

    נכון, ייתכן ותראו שינוי כבר לאחר זמן קצר, אפילו מגמה ברורה, אבל בתכלס קשה להצביע על שינוי שהוא לא עונתי/גורם חלופי עד שהמגמה החיובית נמשכת לאורך זמן ובהתאמה מלאה למאמצי הקידום של מנהל האתר שלכם.

    במידה ואתם רוצים שקט נפשי, לדעת שעושים עבורכם הכל גם בלי להתערב ולבדוק, אתם צריכים לפנות לחברת ניהול אתרים כמונו 😉

    אנחנו כבר נדע לתת לכם את המענה המקיף ביותר לאורך זמן בתקווה לראות תוצאות אופטימליות. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן