fbpx

למרות שאנחנו בשנת 2020, ללא מעט מותגים מוכרים פשוט אין אתר אינטרנט. אבל, בפרוץ הקורונה, גם המותגים שהתעקשו לא להצטרף למסחר באינטרנט מבינים שאין להם ברירה אלא לעשות זאת.

כאשר אתר אינטרנט של מותג מוכר עולה לאוויר, אסטרטגיית הקידום האורגני שונה מאוד מאשר קידום אורגני לאתר חדש לעסק לא מוכר. במאמר זה אנו ננסה להציג את ההבדלים בין מותגים מוכרים לעסקים חדשים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אורגני למותג מוכר

    כאשר מותג מוכר מקים אתר אינטרנט, נקודת המוצא של האתר הנה כמה צעדים קדימה מאשר כל יתר אתרי האינטרנט של המתחרים הלא מוכרים. איך? למה? כמה? בדיוק על זה נרחיב כעת,

    היתרונות של מותגים מוכרים באינטרנט:

    1. תנועה אורגנית מבוססת מותג.
    2. בניית קישורים אורגנית (יח"צ).
    3. CTR גבוהה ביחס לאתר רגיל.
    4. ניתוח מהיר להתנהגות גולשים.
    5. מאגרי מידע ותוכן בזמינות רבה.

    יתרונות אלו מחייבים את מקדם האתרים בשינוי אסטרטגיה והגדרת יעדים שאפתניים יותר.

    איך זה עובד? למה זה שונה? להלן פירוט השינויים:

    תנועה אורגנית מבוססת מותג:

    תנועה אורגנית המבוססת על שמות המותג הנו המקור הטוב ביותר עבור האתר. מדובר בגולשים שחיפשו במפורש את שם המותג ולכן הם מצפים להיכנס לאתר המותג ולא לאף אתר אחר. במילים אחרות, האתר של המותג נהנה משורה ארוכה של ביטויי מפתח בהתאמה מדויקת בצורה אורגנית מהיום הראשון.

    בניית קישורים אורגנית (יח"צ):

    בשונה מאתרים אנונימיים, כאשר אתרי מותג עולים לאוויר הם זוכים לעתים קרובות לקבל אזכורים חינם באתרי אינטרנט שונים ברשת. אזכורים אלו (עם או בלי קישור) מזוהים על ידי מנועי החיפוש ומשוקללים תוך הציון איכות של האתר. כאשר אתר אינטרנט חדש זוכה לאזכורים רבים, זה מהווה אינדיקציה ברורה ומידית לכך שמדובר באתר חשוב ובכל רלוונטיות גבוהה למשתמשים.

    CTR גבוהה ביחס לאתר רגיל:

    מאחר והקהל יעד הנו ממוקד למדי סביב ביטויי המפתח של המותג, היחס בין החשיפות בחיפוש לבין ההקלקות בחיפוש (CTR) גבוהה למדי. ככל שיחס זה גבוהה יותר, כך מנועי החיפוש יודעים שהגולשים מוצאים באתר האינטרנט מענה רלוונטי ומדויק יותר לצרכים שלהם ולכן האתר זוכה להמשך התחזקות במיקומים האורגניים ולהצלחה יתרה.

    ניתוח מהיר להתנהגות גולשים:

    חלק מקידום אורגני לאתרים הנו להעניק חוויית שימוש טובה ככל האפשר למשתמשים. אך, בהיעדר משתמשים קשה לדעת מה הם אוהבים ואו לא אוהבים, קשה לדעת מה לתקן ואיך לשפר את האתר כדי להבטיח חוויה אופטימלית שתגרום לגולשים להישאר זמן רב. לעומת זאת, באתרי מותג, התנועה המידית עם השקת האתר כה משמעותית שניתן לנתח התנהגות גולשים כבר מהימים הראשונים ולחסוך זמן יקר להפקת לקחים.

    מאגרי מידע ותוכן בזמינות רבה:

    מאחר ומותגים עושים שימוש בצוות רחב של עובדים ואו חברות תומכות, יש גם מאגר גדול מאוד של חומרי גלם עיצוביים לצד תכנים רבים שיכולים לשמש לניהול בלוג צבעוני ותוסס ואו לשיווק אגרסיבי ברשת.

    אסטרטגיה לקידום אתר מותג

    בשקלול הנתונים מעלה, מובן למה האסטרטגיה לקידום אורגני לאתרי מותג יהיה אחרת לגמרי.

    כאדר אנו נדרשים לקדם אתר אינטרנט של מותג מוכר, אנו נמנף בדיוק את הכלים הללו ונעשה זאת בכל העצמה האפשרית. אנו נעשה מאמצים לפרוס את הכלים שעומדים לרשותנו על פני חודש/חודשיים עד שהאתר עומד על הרגליים.

    נעשה זאת בין היתר על ידי מינוף כל גולש שביקר באתר על ידי רימרקטינג וריטרגטינג כדי לחזק את המותג ברשת, כדי להחדיר למודעות את עצם קיום האתר בכדי שגוגל יראה שמדובר במותג חזק שגם מתחזק (חלילה לא נחלש..) ואשר זוכה לאזכורים חיוביים גם חודשים קדימה.

    במילים אחרות, אנו נתחיל את הקידום של אתר המותג בכל הכח ואז נעלה הילוך כדי להבטיח שהמומנטום לא נעצר עד שנוביל את הענף בו המותג תופס מקום.

    איך עושים זאת בפועל? ובכן, מדובר בהרבה עבודה קשה של צוות מקצועי. רוצים לבחון אסטרטגיה מותאמת אישית? השאירו פרטים ונכין לכם תכנית עבודה בהתאמה מדויקת לעוצמת המותג וליעדים שנרצה להשיג. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן