fbpx

בעידן בו מרבית תקציב השיווק מופנה לפרסום ברשת, יש משמעות אדירה לתכנון נכון של הפעילות השיווקית ולהקפדה על שילוב נכון של סוגי השיווק השונים. במאמר זה אנו ננסה להציג את הדרך הנכונה ביותר לשלב בין הקידום הממומן (פרסום) ובין הקידום האורגני כך שיתאפשר לנו להשיג את התוצאות הרצויות.

קידום אורגני + קידום ממומן – מה זה?

הכלי השיווקי החשוב ביותר שיש בידינו הנו האתר אינטרנט שלנו. אתר אינטרנט טוב יכול לשדר לקהל הלקוחות מגוון מסרים ולהבטיח שהם יפנו אלינו ולא אל המתחרים אף אם הם וותיקים וטובים מאיתנו. לכן, כלל העסקים מקדמים את האתר אינטרנט שלהם במעלה תוצאות החיפוש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כמו בכל תחום בחיינו, יש מגוון דרכים להגיע לאותן היעדים ממש. באינטרנט, שני הדרכים המובילות להגיע לאותן היעדים הן:

    • קידום אורגני – עבודה סזיפית וקשה, המתנה ארוכה אך משתלמת.
    • קידום ממומן – עבודה פשוטה וקלה, המתנה קצרה אך יקרה למדי.

    בקידום אורגני, אנו בעצם עוברים תהליך ארוך של זריעה וקצירה. כלומר, מרגע שאנו מתחילים עבודה על קידום אורגני של אתר אינטרנט (קצירה) ועד שעובר די זמן ואנו רואים תמורה לעמלנו וזוכים לתנועה איכותית לאתר (קצירה) לוקח לעתים גם חצי שנה ושנה.

    בקידום ממומן, אנו בעצם מדלגים על כל התהליך של השיטה הראשונה ומשלמים כסף בכדי להופיע מעל כל אותן תוצאות אורגניות וזאת בדרך כלל באופן מידי. אמנם זו שיטה טובה, אך כאשר רוצים להניע תנועה איכותית לאתר, העלויות יכולות להפוך את כל הפעילות העסקית ללא כלכלית.

    עם הבנה זו, עלינו לנסות לאתר את השיטה הנכונה ביותר לשלב בין הקידום האורגני והקידום הממומן כך שנוכל ליהנות מכל העולמות, נהנה גם מתנועה של לקוחות פוטנציאליים בטווח זמן קצר שיאפשר לעסק לצמוח וגם נהנה מתנועה איכותית אף יותר של לקוחות פוטנציאליים בהמשך הדרך גם ללא השקעה כספית גדולה מידי.

    שיטת קידום אתרים משולבת אורגני וממומן

    כדי לנצח את המערכת, כדי להבטיח תוצאות טובות מבלי להשקיע תקציבי ענק בשיווק, יש צורך לעשות שיעורי בית ולהכין אסטרטגיית שיווק מותאמת לעסק שלכם. אך אנו נדגים פעילות שיווקית המשלבת קידום אורגני וקידום ממומן על החברה שלנו.

    • מה החברה מציעה: שירותי ניהול אתרים.
    • מי קהל היעד של החברה: בעלי עסקים עם מעט זמן ואנרגיה לניהול האתר שלהם.
    • המורכבות בפרסום: לא כולם מודעים לקיומם של שירותי ניהול אתרים.
    • היעדים: צמיחה, כמה שיותר לקוחות חדשים.

    מאחר ואנו רוצים להגיע לכמה שיותר אנשים אך מרביתם כלל אינם מודעים לקיומם של שירותינו, אנו נדרנו לפתח אסטרטגיית שיווק המשלבת בין קידום אורגני וקידום ממומן, נסביר:

    במידה והיינו משקיעים רק בקידום ממומן, היה עלינו להתחרות עם ענפים מקבילים כדוגמת קידום אתרים ובניית אתרים כדי לצמוח. כלומר, היינו נדרשים להשקיע עשרות אלפי שקלים כבסיס מינימלי להצלחה. מאחר וזה אינו ראלי, אנו בחרנו לשלב את הקידום הממומן כרובד נוסף על גבי הקידום האורגני.

    מה עשינו בפועל:

    זיהינו את הלקוחות שלנו שמחפשים מגוון תתי שירותים של ניהול אתרים, יצרנו מגוון רחב של מאמרים בעלי ערך ללקוחותינו (בדיוק כמו מאמר זה!) ובצורה זו התחלנו להניע לאתר האינטרנט שלנו מבקרים שנדרשים במידה זו או אחרת בשירותינו, במקרים רבים, בשלב קריאת התכנים הראשונים הם כלל לא מבינים מה בדיוק אנו מציעים אך אנו כבר יכולים לדבר אליהם בצורה יעילה בעזרת קידום ממומן לאחר מכן ובתקציבים נמוכים למדי.

    במקום שאנו נתחרה עם כל השוק על ביטויי מפתח בעלויות של עשרות שקלים לקליק, אנו מתחרים על לבו של הגולש שביקר באתרינו בעלויות נמוכות בהרבה. כך, אנו משלבים את הקידום האורגני והממומן יחד ומוזילים עלויות בצורה דרמטית והתוצאות לא מאחרות לבוא.

    לסיכום,

    כפי שניתן לראות, כדי לשלב נכון בין קידום אורגני וקידום ממומן, יש צורך בשלב ראשון בעבודה קשה (לא באמת חסכנו את העבודה הקשה בדרך ליעד). אך, במידה ועשינו את העבודה הקשה, עלויות הפרסום שלנו צונחות ויש לנו יכולת להגיע לקהלים רחבים במיוחד בעלויות זניחות וזה כבר משנה את כללי המשחק עבור העסק שלנו ואל מול המתחרים. רוצים ללמוד עוד על שיטות שילוב נוספות בין קידום אורגני וממומן? השאירו פרטים והתייעצו עמנו.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן