fbpx

עסקים רבים משקיעים כסף רב עם חברות שיווק בדיגיטל ובמדיה הישנה. אך, במקרים רבים הכסף הרב מושקע בידי גורמים שונים האמונים על חלקים שונים בשיווק. כך לדוגמה, חברה אחת אחראית על השיווק הממומן ברשת, חברה אחרת על הקידום האורגני ברשת וחברה נוספת עוסקת בכל הקשור לעולם המדיה הישן – האם זה נכון? האם ניתן לשפר תהליכים אלו? על כך ועוד במאמר זה.

קידום אתר כחלק מחבילת ניהול אתרים

רכישת שירותי קידום אתרים מחברה שזוהי התמחותה בוודאי תשיג תוצאות עם זמן. אך, האם תוצאות אלו מתכתבות עם יתר המאמצים השיווקיים? האם עבודתו של מקדם האתרים בהנעת תנועה אורגנית לאתר מצליחה לשכנע מספיק גולשים להשאיר פרטים? בואו נבין לרגע את התהליך שעובר הגולש עד להפיכתו ללקוח..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כאשר מסתכלים על עולם השיווק בכלל ועל עולם הדיגיטל בפרט, מזהים משפך תנועה מרגע מגע ראשוני עם לקוח פוטנציאלי ועד להפיכתו ללקוח:

    1. הלקוח אינו יודע על קיומנו.
    2. הלקוח נחשף למודעה או תוכן אורגני.
    3. הלקוח מבצע פעולה ונכנס לאתרנו.
    4. הלקוח לומד ומשתכנע מפועלנו.
    5. הלקוח משאיר לנו פניה דרך האתר.
    6. הלקוח שומע על עלויות ושירותים.
    7. הלקוח מתלבט ומשווה עלויות.
    8. הלקוח מחליט לרכוש דווקא אצלנו.

    רוב חברות השיווק מסיימות את תפקידן בדיוק בשלב 3 מתוך 8 השלבים המוצגים מעלה (למעט שיווק מחדש). זו כבר בעיה. מאחר וללא בקרה מלאה על איכות הפניות ומספר הסגירות ייתכן וחברת השיווק מביאה מספר רב של כניסות לאתר אך אחוזי ההמרה בהן נמוכים ואף כלל אינם קיימים.

    איך מתגברים על בעיה זו?

    כדי להתגבר על בעיות בין חברות השיווק השונות ואו כדי לשפר את מספר הפניות דרך האתר בעקבות עבודת הקידום, מומלץ לשכור שירותי ניהול אתרים (אנחנו מחכים לכם!) אשר ישלימו את החסר וינהלו עבורכם את המשפך מרגע קליטת התנועה לאתר ועד להפיכת התנועה ללקוחות מעולים.

    מה בעצם מנהל אתרים עושה?

    מנהל אתרים לרוב יעסוק גם בקידום אתרים אך ברמת המתחולל בתוך האתר ופחות בשיטות מפוקפקות ובבניית קישורים שערכן מוטל בספק. תפקידו של מנהל אתר למדוד בכל זמן נתון את איכות התנועה ומספר ההמרות דרכה לפי מקור. בצורה זו, אתם כבעלי האתר והמשלמים על השיווק יודעים היכן להשקיע יותר והיכן להשקיע פחות, אילו תכנים עובדים ואילו תכנים פחות וכן הלאה..

    מנהל האתרים חייב לפעול בכל זמן נתון לזהות בעיות ולבצע את המוטל עליו כדי לתקן אותן. בצורה זו, האתר נמצא בתהליך שיפור מתמשך וחברות השיווק זוכות להדרכה מדויקת ומקצועית ונמצאות תחת בקרה רציפה של מנהל האתר. התוצאות, הן לא מאחרות לבוא.

    לסיכום,

    הדרך הטובה ביותר להשיג תוצאות הנה ליהנות משירותי שיווק הנכללים בשירות כולל של ניהול אתרים. בצורה זו, אתם יודעים שהגורם האחראי לשיווק אמון על התהליך כולו ולא רק חלק ממנו. במידה ויש לכם חברות שיווק ואתם בוחרים להישאר עמן, מנהל אתרים יוכל להיות זה שמרכז את הפעילות עבורכם ודואג שיש תקשורת בין החברות השונות ושכולן עושות עבודתם נאמנה. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן