fbpx

מרבית בעלי האתרים מתקשרים עם מקדם אתרים כדי להשיג תוצאות טובות יותר ברשת. אך, מה קורה כאשר למרות שאנו מוציאים אלפי שקלים מידי חודש אין תוצאות? תופתעו לשמוע אך זהו מצב נפוץ מאוד. על אף מאמצים כבירים מצד מקדם האתרים, לא תמיד יש ביכולתו להתחרות בהצלחה מול מאות מתחרים שונים אשר גדולים, חזקים ועשירים ממנו. אז איך בכל זאת מקדמים אתרים בשנת 2020-21? על כך כעת!

קידום אתרים נישתי (ממוקד)

מלאכת קידום האתרים מבוססת על היכולת של מקדם האתרים להשקיע הרבה מאוד זמן יקר ובמידה רבה של מלאכת מחשבת. אבל, כאשר מנסים לקדם אתר אינטרנט בזירה תחרותית במיוחד, לא מספיק זמן והשקעה אלא יש צורך בפיתוח אסטרטגיה ברורה ומתוכננת מראש.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    ישנם שיטות רבות לקידום אתר אינטרנט, רובן יעבדו בזירות בעלות תחרותיות נמוכה עד בינונית אך רק מעטות אכן יצליחו להשיג את יעדן בזירות שרמת התחרותיות בהם גבוהה. כך לדוגמה, ענף הביטוח, ענף הבנקאות, ענף הפיננסים, ענף הבריאות ועוד.

    אסטרטגיית קידום מבוססת נישה:

    הקדמה קצרה:

    בעולם המקוון כמו בעולם האמיתי, כולם שואפים למקסימום. שאיפה טבעית זו לשלוט בתחום שלם הנה בעכרנו כאשר אנו ניגשים למלאכת קידום האתרים. מצד שני, במידה ונשכיל להבין שלפעמים חלק מהשוק עדיף על התפרסות על השוק כולו. הרי שיש בידינו את היכולת לנצח וליהנות מפרי עמלנו.

    כך לדוגמה, הרצון להשתלט על כל החיפושים הכוללים מושגי ביטוח הנו טבעי אך הסיכוי להצליח בכך אפסי. מצד שני, הרצון לתפוס נתח מהעוגה על ידי מיקוד גבוהה יותר ותפיסת חלק מעולם הביטוח, כבר הגיונית וברת ביצוע. כך, ניתן לתפוס נתח שוק המונה מאות בודדות של חיפושים בחודש ואשר מהם ניתן להתפרנס היטב ולגדול מבלי שאנו נדרש להשקיע סכומי עתק ולקחת סיכונים מיותר.

    כעת שהבנו זאת, ניתן להסביר איך עובדת השיטה של קידום אורגני מבוסס נישה"

    אז איך זה עובד?

    1. מזהים פלח שוק בתוך ענף הפעילות שלנו.
    2. מאפיינים את צורכי פלח השוק הנבחר למיקוד הקידום.
    3. בוחרים מילת מפתח עיקרית וביטויים ארוכי זנב הנוגעים למילה זו.
    4. בונים היררכיה וערך גבוהה  מיתר המתחרים במושגים אלו בלבד.
    5. יוצרים שיתופי פעולה וקישורים רלוונטיים לתחומי העיסוק שבחרנו.

    בצורה זו, אנו יכולים לנצח אף את הגדולים ביותר. זה נכון שהם חזקים מאיתנו במושגי מפתח תחרותיים עם נפח תנועה גדול במיוחד, זה נכון שיש להם תקציבי ענק וצוותי קידום שמשקיעים הרבה יותר זמן מאיתנו, אך למרות האמור, אין להם את היכולת לרדת לרזולוציות הנמוכות ביותר כפי שאתם תעשו בשיטת קידום זו.

    בתכנון נכון, האסטרטגיה הנ"ל לא רק שתביא לכם את ההצלחה המיוחלת ואת הפרנסה הרצויה. אלא, אף תשמרו על מיקומים אלו למשך שנים רבות מבלי שאף אחד יוכל לערער על הערך שאתם יוצרים עבור הגולשים. מדובר בנכס מקוון מהמדרגה הראשונה ואשר עליה ניתן להסתמך ולהשיג תוצאות.

    איך מתחילים קידום אורגני נישתי?

    כדי להצליח לקדם אתר בצורה אורגנית לפי נישה, יש לתכנן את האתר כולו מחדש. לאחר מכן, יש לייצר ערך גבוהה ובצורה ידידותית למשתמשים. לשם השגת יעדים אלו, עליכם לשכור שירותי ניהול אתרים אשר יתמכו במקדם האתרים ואו יכללו את הקידום אתרים במסגרת השירות. כאשר האתר (ON-SITE) והערך הגבוהה מחוץ לאתר (OFF-SITE) עובדים יחדיו ובמיקוד גבוהה, סיכויי ההצלחה מזנקים משמעותית וניתן לראות את הדרך להצלחה ולאורך זמן רב.

    הנכם מוזמנים לפנות אלינו לבירור נישה מתאימה לקידום העסק שלכם ואו לשכור את שירותינו כדי שאנו נבצע עבורכם את המטלות הללו ונשיג את היעדים שהוגדרו מראש ובהתאם לענף בו אתם פועלים. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן