fbpx

בשנים 2019,20 אנו חווים אט אט בדעיכתה של ענף הקידום האורגני. זה נכון שרבים נעזרים בחברות קידום אתרים, אך ככל שיעבור הזמן גם הם יבינו שהערך שחברות הקידום האורגני מעניקות נמוך עד לא קיים ולכן יש לחפש אלטרנטיבה לקידום אורגני. בשנת 2019, יצאו מאות אם לא אלפי עדכונים חדשים במנוע החיפוש וכל עדכון גוגל נועץ עוד מסמר בארון הקבורה של הענף כולו.

נשאלת השאלה, מה המשמעות של מגמה זו והאם יש תחליף לקידום אורגני לקידום האתר בשנים 2020-2021 והלאה? על כך אנו נרחיב במאמר זה:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אתר אינטרנט בשנים 2020-2021

    רבים ממקדמי האתרים זוכרים את הימים הטובים עד לפני כעשור בהם קידום אתר היה קל ובר ביצוע בכל ענף ובכל נישה. אך, ככל שמקדמי האתרים בנו תחום חדש, מנוע החיפוש אף הוא מצא דרכים שונות להתמודד עם התחום וזאת באמצעות עדכוני מערכת שהכו את האתרים אשר נעזרו במניפולציות ובשיטות קידום אגרסיביות מידי. במקביל, עם התפתחות הרשתות החברתיות פורומים ואתרים רבים עברו למרחב החברתי והפסיקו לאפשר בניית קישורים טבעים ואו שיתופים שמזוהים על ידי מנועי החיפוש.

    כיום, בשנת 2020, כמעט בלתי אפשרי להשיג קישורים אורגניים (טבעיים) אשר על כך, מקדמי אתרים יוצרים לעצמם רשתות אתרים (PBN) לצורך הוצאת קישורים במראה יחסית טבעי. אך גם לפעילות זו מתחילים להיווצר סדקים אשר הופכים את הקידום למורכב יותר ובעיקר יקר יותר עד כדי חוסר כדאיות בענפים שונים.

    כך לדוגמה:

    • קידום חנות בגדים אורגנית – כמעט בלתי אפשרי כיום.
    • קידום חנות בגדים בנישה ייחודית (חנות גרביים) – אפשרית אך מוגבלת בתנועה.

    ככל שמדובר בענף עם תנועה רבה יותר, כך הסיכוי להצליח בקידום אורגני טבעי וחוקי (כובע לבן) שואף לאפס.

    אז מה עושים?

    תחליף לקידום אורגני = ניהול אתרים.

    בעידן בו שיטות הקידום השונות נופלות בזו אחר זו בעדכוני התכנה של מנוע החיפוש הפופלרי גוגל, עלינו לחלק את ענף הקידום לשניים:

    1. קידום אורגני מחוץ לאתר – בניית קישורים / חיזוק המותג / מטה דאטה.
    2. קידום אורגני בתוך האתר – תוכן איכותי / עדכניות / רלוונטיות / היררכיה וערך.

    לאחר שחילקנו את הענף לשניים, עלינו לבחור בחלק השני והחשוב יותר אשר עיקרו ניהול האתר בצורה מקצועית ובאופן שוטף בכדי להעניק ערך גבוהה ככל האפשר לגולשים.

    כלומר, במידה ואנו מנהלים את האתר בצורה אפקטיבית, אנו מחזיקים באלטרנטיבה מעולה לקידום אתרים. זאת משום שאנו מצליחים להבטיח לגולשים הבטחה מסוימת ולעמוד בה על ידי הענקת שירות מותאם באתר לקהל היעד הנכון שמחפש אותנו.

    בכל הנוגע לחלק הראשון, אנו לא מוותרים עליו אלא ממירים אותו בקידום ממומן (כן, בתשלום!) כדי להניע את התנועה פנימה בפעם הראשונה תוך יצירת קהילה לדיוור ושיווק מחדש וביסוס מעמד העסק/הארגון בעיני הגולשים בדיוק כפי שרבים מתרגלים לעשות כיום ברחבי הרשת החברתית פייסבוק.

    השילוב של קידום ממומן וניהול אפקטיבי של האתר הנו בעצם מה שמוכר כשירות ניהול אתרים אותו אנו מעניקים ללקוחותינו:

    ניהול אתרים

    במסגרת שירותי ניהול אתרים, על מנהל האתר לתכנן אסטרטגיה המבוססת על מחקר קהל יעד ולהשקיע באתר כך שההתאמה לקהלי היעד הרלוונטיים תהיה אופטימלית. או במילים אחרות, על גולש שנכנס לאתר להצליח להתמצא באתר, להגיע אל יעדיו ולהצליח להשתכנע ולהשאיר פניה לשם קבלת שירות ואו לבצע רכישה של המוצר אותו אנו מוכרים.

    לאחר שאנו מצליחים להגיע ליחסי המרה מספיקים, באפשרותנו להתחיל להשקיע כסף בקידום ממומן המבוסס על ערך ידוע מראש (ROI) שאנו מוכנים להשקיע בכדי להשיג לקוח חדש. כתוצאה מכך, העסק יכול לגדול ולשגשג גם בענפים תחרותיים וגם בעתיד בו לכלל העסקים יש פעילות במרחב המקוון.

    כדי ללמוד עוד על קידום אורגני וממומן של אתר אינטרנט על ידי ניהול אתר, השאירו לנו פרטים ונשמח לספר לכם מה כלול בחבילה?, כמה זה עולה? וכמובן איך אנו מבטיחים לכם שתראו הצלחה מבלי ליטול סיכונים גדולים בדרך. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן