fbpx

מגוון מחקרים שבוצעו הוכיחו השיטה הטובה והזולה ביותר לשיווק עסק באינטרנט כיום הנה קידום אורגני. אך ש בעיה קטנה, מדובר בשיטה המבוססת במידה רבה על מיומנויות שרכש מקדם האתרים ולא תמיד מקדמי אתרים אכן עומדים במילה שלהם ובמקרים אלו, התוצאות הרצויות לא מושגות. לכן, יש מקום לברר האם יש דרך בה סיכויי ההצלחה מובטחים? על כך בדיוק נענה במאמר זה!

קידום אתרים עם 100% הצלחה

כאשר מקדמים אתר אורגנית, יש מגוון פעולות שיש לבצע באופן שוטף ובמקביל מתקיימים מגוון רחב של תהליכים שבהם אנו לא שולטים, לכן, כלל לא פשוט להתחייב להצלחה בקידום אורגני.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אם נפרוס לרגע את השוק בו אנו פועלים בצורה מסודרת:

    • מנועי החיפוש מעדכנים כל הזמן את האלגוריתם.
    • המתחרים אף הם עושים קידום אורגני לאתרים שלהם.
    • האתרים אינם זהים זה לזה ונקודת הזינוק שונה.
    • תקציבי השיווק של כל עסק ועסק שונים.
    • ועוד..

    כלומר, אנו נמצאים בשוק דינמי בו אין 100% וודאות להצלחה.

    ובכל זאת, לא מעט חברות מציעות חבילות קידום אורגני עם התחייבות להצלחה, איך הם עושים זאת?

    ובכן, הכל תלוי ביעדים שיחשבו כהצלחה. אם מקדמים ביטויים חלשים בהם אין תחרות, לגמרי אפשר להתחייב לתוצאות מעולות. (כמובן שלא מעט חברות מתחייבות לתוצאות גם על ביטויים תחרותיים אך ללא כל כיסוי אמיתי..)

    כעת שהבנו את המורכבות, בואו נחזור לבחינת השיטה בה יש בכל זאת 100% הצלחה בקידום אורגני לאתרים,

    שיטה לקידום אורגני עם 100% הצלחה:

    מנועי החיפוש בעצמן אומרות לנו מה חשוב ומה לא חשוב. כאשר כל העדכונים שלהן נוסבות סביב הערך שאתרי אינטרנט נותנים לגולשים. כאשר בוחנים מהו ערך בעל חשיבות עליונה לגולשים, אנו חוזרים תמיד לאותה הנקודה – תוכן איכותי.

    כלומר, אם רוצים קידום אורגני עם סיכויי הצלחה גבוהים, רצוי לייצר כמה שיותר תוכן איכותי, עדכני ורלוונטי לקהלי היעד של האתר אינטרנט. הבדיקות שנעשו התברר שרק 1% מאתרי האינטרנט מייצרים תוכן איכותי על בסיס קבוע. כלומר, יצירה של תוכן איכותי מעניק לכם כבר יתרון על 99% מהשוק שאינו טורח לעשות זאת.

    כעת שנושא זה הוברר, צריך לבנות אסטרטגיית תוכן אשר יש בה מספיק כח כדי לגרור את האתר במעלה תוצאות החיפוש. עלינו לקבוע יעדים ריאליים וקבועים לכתיבה של תוכן לאתר. ניתן לכתוב מאמר מידי שבוע (56 עמודי תוכן איכותי נוספים מידי שנה) ואו שאפשר לכתוב מאמר כל יום (מעל 300 עמודי תוכן איכותי נוספים מידי שנה) בשני המקרים, התוצאה הוודאית ב100% הנה שהאתר יקודם משמעותית בתוצאות החיפוש ונראה זינוק חד בהכנסות מהאתר.

    מתי שיטה זו פשוט לא עובדת?

    לא יוצרים תוכן סתם לשם יצירת תוכן. חייב להיות לתוכן ערך ומשמעות אמיתית עבור קהל הלקוחות של העסק שלכם. כלומר, לפני שיוצרים תוכן חדש לאתר, יש לבצע מחקר מילות מפתח ולבדוק מה מעניין את הלקוחות שלכם ולנסות לענות עבורם על כמה שיותר שאלות שנוגעות לתחום עיסוקכם.

    כתיבת תוכן בעל ערך דל עם חזרה על מילות מפתח מספר רב של פעמים אולי נחשבה כשיטה טובה ב-2008, אך כיום, למנועי חיפוש יש בינה מלאכותית ויכולת לזהות גם את איכות התוכן על בסיס התנהגות הגולשים. לכן, צריך לזכור שאנו כותבים עבור אנשים ולא אלגוריתמים..

    קחו לדוגמא את מאמר זה. אנו עונים על שאלה שרבים מנסים לברר עליה, האם יש כזה דבר הצלחה וודאית בקידום אורגני? ואנו כמובן עונים על כך תוך הצגת שיטות העבודה שאנו מיישמים על אתרי האינטרנט של לקוחות ניהול אתרים בחברתנו (ניהול אתרים כולל גם קידום אורגני) וכך בעצם אנו מראים לכם שאנו אנשי מקצוע מעולים שיכולים להועיל גם לכם ולהבטיח תוצאות מעולות אך מתוך תיאום ציפיות מוקדם.

    לסיכום,

    אין ספק שקידום אתרים אורגני הופך לקשה ומורכב יותר ויותר ככל שהשנים חולפות (יותר מתחרים), אך השיטה הישנה והטובה לייצר תוכן בעל ערך לגמרי נשאר איתנו ואולי אפילו היום יותר מתמיד. צריך לא מעט סבלנות ומוכנות לעבודה קשה אך בשיטה זו, עוד לא נכשלנו אף פעם! בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן