fbpx

כל רופא הפותח קליניקה פרטית מוצא עצמו עם בעיה כפולה, מצד אחד, עליו להשקיע בשיווק עיסוקו לקהל הרחב. מצד שני, עליו להוכיח את רמת מקצועיותו בכדי שאלו המחפשים את תחום מקצועיותו ישתכנעו בכך שהוא אכן הרופא הנכון בעבורם. כאשר רופא רוצה בכל זאת לשווק עצמו, עליו לבחור שיטת שיווק שתיצור חשיפה אך גם תעביר מסר של מקצועיות ועל כך במאמר זה.

קידום רופאים באינטרנט

רוב הרופאים מוגבלים בתקציב ובכוח אדם (לרופא זמן מוגבל ותקציב שיווק מוגבל). לכן, רופאים חכמים משקיעים את מירב תקציב השיווק בפעילויות שיווקיות באינטרנט ובדגש על מנועי החיפוש בה לקוחות פוטנציאליים ממש מחפשים את תחום מקצועיותם.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    אבל, גם באינטרנט יש לא מעט שיטות שיווק:

    • קידום אורגני במנועי החיפוש.
    • קידום אורגני ברשתות החברתיות.
    • קידום ממומן במנועי החיפוש.
    • קידום ממומן ברשתות החברתיות.
    • רכש מדיה / יח"צ באתרי אינטרנט.
    • פרסום בעזרת תוכן באתרי חדשות.
    • ועוד..

    במרבית המקרים, כלל שיטות השיווק מעלה מתאימות לרופאים (יחד או לחוד). אבל, בכדי שהשיווק באמת יעבוד, יש צורך בהנחת תשתיות מראש ברמת אתר האינטרנט ועל כך נרחיב בקצרה כעת,

    ניהול אתרים לרופאים

    אתרי אינטרנט של רופאים הנם נקודת ההתחלה לשיווק ברשת. זאת משום ורוב הלקוחות שיחשפו לפרסומים אודות הרופא – יבקרו באתר האינטרנט בכדי ללמוד עוד אודותיו בטרם הם פונים ומבקשים את שירותיו. (בכל זאת, יש לאמת שהרופא אכן אמין, מקצועי ובעיקר בעל ניסיון מוכח!)

    כאשר רוצים להעביר מסרים אודות הצלחה רפואית, יש לא מעט מורכבויות ויש רק דרך אחת להעביר מסרים מקצועיים במהירות ברשת:

    • תצוגת "לפני ואחרי" טיפולו של הרופא!

    יש שני סוגי רופאים:

    • רפואה חזותית – הצגה של תמונות המציגות את תוצאות הטיפול הרפואי.
    • רפואה לא חזותית – הצגה של סיפור המציג את הבעיה, המורכבות והטיפול בצורה מסודרת.

    רופאי עור, מנתחים פלסטיים, רופאי שיניים, רופאי עיניים ועוד רופאים העוסקים בחזות הפציינט יעדיפו לרוב לבקש רשות מהמטופלים ולהציגם (אפילו תוך טשטוש או עריכה) כתמונות "לפני ואחרי" הטיפול.

    רופאים שעוסקים בבעיות רפואיות כדוגמת כירורגים ורופאי משפחה לא יכולים להציג תמונה של תוצאות הטיפול. אך הם בהחלט יכולים להציג סיפור בצורה חזותית כך שהמסר של הצלחת הטיפול עוברת במהירות ונקלטת על ידי הפציינטים הפוטנציאליים.

    כפי שניתן להבין, בעזרת שיטת עבודה זו ניתן לענות על כל דרישות המתעניינים ובכך להבטיח שהם אכן ישאירו פרטים באתר.

    כעת ברשותכם נחזור לקידום,

    איך לקדם אתר אינטרנט של רופא?

    זה מאוד תלוי בתחום המקצועיות שלכם, רופאים במקצועות חזותיים יעדיפו לעתים קרובות להשקיע את מירב תקציב הפרסום ברשתות החברתיות. לעומת זאת, רופאים במקצועות לא חזותיים יעדיפו להשקיע את מירב התקציב דווקא במנועי החיפוש.

    אבל, בכלל המקרים, שיטת הקידום היעילה ביותר לרופאים ברשת הנה קידום אורגני לאתר ובדגש כמובן על קידום אורגני לעמודי הלפני ואחרי של הטיפולים השונים.

    מנסיוננו, כאשר גולשים מחפשים שירותים רפואיים הם רוצים למצוא את שני המרכיבים הבאים:

    1. מידע אינפורמטיבי ומקצועי אודות הטיפול.
    2. תמונות וסיפורי הצלחה אודות הטיפול.

    לכן, אם אנחנו רוצים לקדם אורגנית אתר אינטרנט של רופא, יהיה עלינו לשלב את המידע אודות כל טיפול וטיפול תוך צמצום הפירוט למינימום האפשרי. כלומר, ככל שניתן לקצר במילים ולהרחיב בתמונות/איורים/סיפורים – יש לעשות זאת.

    במקביל, אנו נרצה להציג טיפולי אמת שבוצעו על ידי הרופא ברשימה ארוכה ככל האפשר כך שהגולשים יוכלו להתרשם מהמקרים השונים ולבחון האם יש מקרים דומים שלהם שטופלו בהצלחה יתרה (אנו רוצים להעניק להם חלום/תקווה) כך שהם יבקשו לשמוע עוד ואף לעבור את הטיפול המוצע על ידי הרופא באתרו הוא ביקר.

    בכדי להבטיח תוצאות, אנו נגבה את הקידום האורגני עם קידום ממומן מסוג "קמפיין דינמי בחיפוש" אשר ייעודו לייצר מודעה במחיר סביר לכל ערך וערך באתר האינטרנט כך שנזכה ליותר חשיפה בכל נושא בו הרופא עוסק.

    רוצים ללמוד עוד? השאירו פרטים ונשמח לעמוד לרשותכם ולייעץ לכם ללא עלות וללא התחייבות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן