fbpx
המהות העיקרית של אתרי אינטרנט הנו לייצר עבור העסק לקוחות חדשים. הדרך בה המבקרים באתר הופכים ללקוחות משלמים הנו דרך השארת פרטים ואו חיוג מהאתר. לפרטים הנקלטים מהאתר קוראים "לידים" ואנו רוצים שהם יהיו כמה שיותר ושאלו שמתקבלים יהיו איכותיים ורלוונטיים וזאת כדי שנשקיע את הזמן שלנו על מתעניינים שבאמת רוצים את השירותים שלנו.

אופן קליטת לידים איכותיים מהאתר:

כדי שאתר אינטרנט יתחיל לייצר לידים עסקיים, יש להזין את האתר בתנועה ערה של מבקרים אשר מתעניינים בשירותי החברה. לרוב נוביל גולשים רבים לאתר האינטרנט בעזרת פרסום ממומן בפייסבוק ובגוגל. כמו כן, ייתכן ונבחר לקיים שיתופי פעולה פוריים עם אתרי אינטרנט אחרים.

גולשים אלו מבקרים במספר רב של אתרים מידי יום וזמן בילוי ממוצע באתר אינטרנט המעניק שירותים עומד על פחות מדקה. במילים אחרות, יש לבעל האתר מעט מאוד זמן בכדי לשכנע את המבקר להשאיר פרטים ואו לחייג ולהפוך ללקוח.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    הגולשים ששוכנעו באיכות ובטיב השירות ויבקשו מידע נוסף ואו להצטרף לשירות יעשו זאת בעזרת טופס לידים (טופס יצירת קשר) ובטלפון.

    איך משפרים את איכות וכמות הלידים מהאתר?

    מאחר ואנו משקיעים כסף רב (או זמן רב) בכדי לגרום לכל מבקר ומבקר להיכנס לאתר, חשוב מאוד שנדע להפוך אותם ממבקרים ללקוחות. כדי לעשות זאת, יהיהעלינו לבצע פעולות אופטימיזציה להמרות באתר. פעולות אלו כוללות:

    • הוספת טלפון בולט בגלישה ממחשב שולחני.
    • הוספת לחצן חיוג צף בגלישה ממכשירים ניידים.
    • הוספת טפסי קליטת לידים בכל עמוד באתר.
    • הוספת טופס לידים בפופ-אפ או סלייד-אין באתר.
    • הבלטת עזרי ההמרה באתר באופן משמעותי.

    פעולות אלו יבטיחו שמבקרים באתר יוכלו להשאיר פרטים בקלות ובמהירות מכל מקום באתר.

    אך, כדי להשביח את הלידים ולהבטיח את איכותן, הדר הטובה ביותר הנה ליצור תוכן איכותי שמזמין לאתר גולשים אורגניים (חיפושים חופשיים ברשת) בנושאים בהם תרצו לקבל את הפניות. בנוסף, ניתן להוסף לטפסים באתר שאלות סינון אשר יסייעו לסינון הפניות באתר לגורמים הרלוונטיים לטיפול בהם ואו למנוע קליטת פניות בנושאים לא רצויים.

    כיצד לנהל את הלידים שמתקבלים מהאתר?

    ניתן לקלוט את הלידים לתיבת דוא"ל או למערכת ניהול לידים בהתאם לכמותן והצורך בניתובן לגורמים הרלוונטיים. אך צורת הטיפול בלידים חמים מהאתר הנו זהה:

    1. לידים חמים/ליד חדש – מענה ראשוני מיד עם קליטתו מהאתר.
    2. לידים חמימים/עד 24 שעות – מענה מורחב והעברה להמשך טיפול.
    3. לידים קרים/לאחר יום – ערכן צונח, פעולות חימום מתעניין מחדש.

    כדי להבטיח שהלידים מהאתר הופכים ללקוחות, יש לראות בהם כמו מבקר בחנות אשר עומד בקופה עם מוצרים בסל. אם המוכר יעמוד מוכן ויעביר את המוצרים בקופה, יהיה מכירה. אם המוכר יהיה טרוד בעניינים אחרים, הלקוח יוותר וימשיך ליתר המתחרים ברשת כאשר סיכויי הסגירה מולו צונחים.

    לסיכום,

    כמות הלידים נקבעת במידה רבה על בסיס ההשקעה הכספית והזמן שאתם משקיעים בהנעת תנועה חדשה לאתר האינטרנט. איכות הלידים נקבעת במידה רבה על בסיס תוכן האתר ואופן קליטה וטיפול בלידים עם הגיעם לאתר.

    רוצים להשיג הרבה יותר מהאתר? קראו עוד אודות CRO (שיפור יחסי המרה) ואו פנו אלינו כדי שנבדוק עבורכם מה ניתן לעשות כדי להביא לכך שהאתר יזין אתכם בלקוחות חדשים כל הזמן. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן