fbpx

ישנו הסכמה בקרב אנשי שיווק שיש להקל כמה שיותר על הלקוחות הפוטנציאליים. לכן, אנו מנסים לחסוך כמה שיותר קליקים מיותרים באתרי אינטרנט וכמו כן מנסים להפוך את הפניה לעסק לכמה שיותר נוחה ומהירה. בפייסבוק הבינו זאת די מהר ויצרו אפשרות מתקדמת להצגת טופס מקוון הישר מהמודעה כאשר פרטי המשתמשים מלאים אוטומטית ועל הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ שלח בלבד, זה לקח מעט זמן, אך כעת גם גוגל אדס (אדוורדס) מאפשרים שימוש בכלי זה הישר מתוך המודעות שלנו ברשת החיפוש – במאמר זה אנו נסקור אפשרות חדשה זו.

טופס לידים בגוגל אדס

Animated GIFאחד הדברים המתסכלים ביותר הנו לשלם מאות שקלים מידי יום עבור קמפיין פרסומי אשר לא עובד. לעתים, אנו אפילו ממקדים את הפרסום לכדי מילות מפתח מדויקות במיוחד ולמרות שרבים לוחצים על המודעה שלנו, רק מעטים אכן משאירים פרטים והעלות אינה מצדיקה את ההשקעה..

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    בעזרת קמפיין לידים בגוגל אשר מתבסס על תוסף חדש המאפשר השארת פרטים מידית מהפרסומת, אנו יכולים לצמצם את מנעד הכשלים כדוגמת עמוד נחיתה לא משכנע ואו טופס פניה שאינו עובד וכמובן על הדרך גם לחסוך קליק מיותר בדרך ללקוחות. מסיבה זו, אנו ממליצים בחום לעשות שימוש בתוסף השארת פרטים בגוגל!

    אך, רגע לפני שמחברים את התוסף לקמפיין הלידים שלנו, יש לדעת עוד מספר דברים:

    • מתי טופס איסוף לידים בגוגל אכן פועל?
    • איך משלמים על תוסף איסוף הלידים בקמפיין?
    • מה הם תנאי השימוש בטופס השארת פרטים בקמפיין?
    • איך מקבלים את הלידים מטופס השארת הפרטים בקמפיין?

    להלן התשובות:

    מתי טופס איסוף לידים בגוגל אכן פועל?

    השימוש בטופס איסוף לידים בקמפיין גוגל עובד כאשר העסק שלכם מציע שירות (לא מוצר!). ככל שהשירות שלכם מורכב ומקצועי יותר, כך קמפיין הלידים בגוגל יעבוד טוב יותר. זאת, מאחר וניתן לכוון את המודעות שלנו לחיפושים מדויקים ולכן כל טופס פניה שתתקבל מהקמפיין צפויה להיות ברמה גבוהה למדי.

    מעבר לכך, חשוב לזכור שתוסף לידים בגוגל אינו מוצג כל הזמן, להלן המכשירים הנתמכים:

    • מכשירים סלולריים עם מערכת הפעלה Android.
    • מכשירים סלולריים עם מערכת הפעלה IOS.

    למה? כי המילוי האוטומטי נסמך על החשבון של המשתמש במכשיר הסלולרי..

    איך משלמים על תוסף איסוף הלידים בקמפיין?

    שאלה מעניינת, ובכן, זה תלוי במידה רבה באופן שבו הקמתם את הקמפיין. אם הקמפיין שלכם מוגדר על תשלום לפי קליק ואו תשלום לפי המרה (חשבונות מאושרים לכך, לרוב תקציב גבוהה). אך, בכל זאת יש להסביר אודות אופן החישוב בכדי שניתן יהיה להעריך תוצאות:

    • לחיצה על פתיחת טופס השארת פרטים – נחשב כקליק.
    • לחיצה על שליחת פרטים בטופס – נחשב כהמרה.

    כלומר, שווה לבצע A/B testing ולבחון מי מבין שיטות התמחור עדיפה עבור העסק שלכם בכל הקשור לתוסף שליחת הפרטים..

    מה הם תנאי השימוש בטופס השארת פרטים בקמפיין?

    גוגל מאוד ברורה בנושא, ישנו מדיניות שימוש בתוסף (אסור להספים, אסור לבצע מניפולציות ועוד) וחריגה מתנאי השימוש יגררו השעיה של התוסף ואו של החשבון כולו. כמו כן, תוסף זה אינו מאושר אוטומטית לכל חשבון, ישנם נושאים שנויים במחלוקת ואו הדורשים העמקה רבה יותר ובמקרים אלו, גוגל אינה צפויה לאפשר שימוש בתוסף כלל.

    ככלל, כדאי להיזהר בשם העסק, לא להזין קריאה לפעולה או ערך לא אמיתי בו ואו בשדה אישור תנאי השימוש שהקמפיין מחייב.

    מפרסמים בנושאים הבאים לא יזכו לעשות שימוש בקמפיין איסוף לידים:

    • תוכן למבוגרים.
    • תוכן הקשור לאלכוהול ואו הימורים.
    • תוכן הקשור לתרופות.
    • תוכן פוליטי ונתון לויכוח.
    • שימוש לרעה במידע או זכויות יוצרים.
    • ועוד..

    איך מקבלים את הלידים מטופס השארת הפרטים בקמפיין?

    במידה ולקוח השאיר פניה בטופס השארת הפרטים בקמפיין שלכם, תוכלו לצפות בפרטים על ידי כניסה לקמפיין, מעבר לתוסף איסוף הנתונים והורדת קובץ אקסל למחשב האישי. קצת כאב ראש, לכן בעצם גוגל מאפשרת גם לממשק את הקמפיין עם מערכת CRM על ידי שימוש ב-webhook.

    האפשרות הראשונה פשוטה למדי אך דורשת שימת לב (תזכורים תכופים) להיכנס לבדוק האם התקבלו פניות דרך הקמפיין שהרי ככל שעובר זמן, ערך הליד מתקרר. האפשרות השניה הנה טובה יותר אך דורשת מעט ידע טכנולוגי ואו תמיכה מצד חברת ה-CRM.

    טיפ 1: השתמשו ב-ZAPIER:

    1. משיכת מידע מווב-הוק (Catch Hook)
    2. העברת מידע בדואר אלקטרוני (Send Outbound Email)

    כך תוכלו לקבל את הפניות הישר לדואר האלקטרוני ובזמן אמת מבלי לשבור את הראש על הקמפיין.

    טיפ 2: כנסו לחשבון בתדירות גבוהה, הורידו את האקסל העדכני ביותר.

    זאת משום וגוגל מאחסנת את הפניות ל-30 ימים בלבד. כלומר, לאחר 30 יום, הפניה נמחקת מהקובץ שלכם ובעצם אבדה.

    לסיכום,

    בהחלט מומלץ להשתמש בתוסף השארת הפרטים בקמפיינים שלכם בגוגל, אבל – חשוב לזכור שיש כללי משחק ברורים ומומלץ בחום לפעול לפיהם. בנוסף, אם אין לכם ידע מספק, פנו לאיש השיווק שלכם ואו למנהל האתר שלכם בכדי שיקים עבורכם את הקמפיין הנדרש. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן