fbpx

אתם נוהגים ברכב בדרך לפגישה ושמים לב לכך שחלק מהמתחרים שלכם מפרסמים בגוגל מפות או ב-WAZE, אתם בוודאי שואלים את עצמכם, איך הם עושים זאת? האם זה משתלם ומביא לקוחות? ובכן, במאמר זה אנו נסקור את תחום הפרסום על גבי המפות וננסה לעזור לכם לקבל החלטה בעניין.

ניהול קמפיין ניווט (מפות)

מאחר ואנו מנהלים אתרים של עשרות לקוחות שונים, עלינו להתמצא בכלל סוגי העסקים לכל עסק יש צרכים שונים. אך ניתן לחלק את הלקוחות לשני קטגוריות עיקריות:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. נותני שירותים / גופים גדולים.
    2. מוכרי מוצרים / עסקים קטנים.

    במקרה הראשון, אנו יכולים לפתוח ולומר שקמפיין ניווט פשוט לא עובד. אף אחד לא מנווט ברכבו ומחליט לרכוש שירות ואו לפנות לחברה גדולה בבקשה לקבלת מוצר/שירות. לעומת זאת, במידה ואתם משתייכים לקטגוריה השנייה ויש לכם חנות פיזית על גבי הרחוב ואו עסק המוכר מוצרים ייחודיים, ייתכן מאוד שתשקלו לנהל קמפיין ניווט אפקטיבי.

    מה זה קמפיין ניווט במפות?

    קמפיין ניווט הנו קמפיין ייחודי. הקמפיין בעצם מאפשר לנו להציג את העסק שלנו על גבי המפה. כאשר אנו מדברים על שני פלטפורמות עיקריות:

    1. גוגל מפות בניווט ובתוצאות חיפוש.
    2. WAZE בניווט (בבעלות גוגל..)

    מטרת קמפיין ניווט במפות הנה להציג מודעה קטנה ואפקטיבית שתתפוס את עיני הלקוחות הפוטנציאליים כשהם ממש ליד בית העסק שלכם בתקווה שהם יבצעו פניה קלה ויעצרו אצלכם.

    איך מקימים קמפיין ניווט במפות?

    חשוב מאוד לצמצם את מיקום הפרסום לטווח סביר ליד העסק וכמובן לתקצב סכום לא גבוהה מידי עבור הפרסום.

    איך מבצעים אופטימיזציה לקמפיין ניווט במפות?

    כדי להפוך קמפיין מפות לכדאי ומשתלם חשוב מאוד להבין את טיב העסק שלכם וצורכיהם של הלקוחות שלכם. כך לדוגמה, במידה ואתם מוכרים לוחות שיש וממוקמים ליד כביש מהיר, אין סיבה להציג לנוסעים בכביש המהיר פרסומת לשיש מאחר והם לא יכולים לעצור והם גם אינם במצב הרוח הנכון לבצע רכישה כבדה מסוג זה. לעומת זאת, במידה ויש לכם חנות המוכרת רהיטים ואו פריטים לעיצוב הבית ואתם נמצאים בסמוך לדיזיין סנטר ואו כל קומפלקס עיצוב אחר, הרי שקמפיין מפות יהיה שימושי במיוחד מאחר והלקוחות כבר שם ורק צריכים לנוע מעט בכדי להגיע ליעד.

    להלן כמה דגשים לאופטימיזציה:

    • סוג העסק – וודאו שכדאי לפרסם (אוכל לדוגמה כמעט תמיד כדאי..)
    • מיקום העסק – וודאו שהנוסעים אכן פתוחים לצרוך את המוצר שאתם מציעים.
    • שעות העסק – פרסמו רק בשעות הפעילות ובזמני עומס בהם סבירות לרכישות.

    איך מדברים עם הנוסעים?

    כדי לעניין את הנוהגים בשירות/מוצר שלכם, חשוב לדבר אל ליבם בצורה הנכונה. כך לדוגמה, במידה ויש לכם חנות לממכר אוכל מהיר, תוכלו להציע הנחה על עסקית צהריים למנווטים בין השעות 12:00-16:00 בעזרת קופון המופיע במודעה ואו תוכלו להעניק הנחה קבועה לאומרים שהגיעו באמצעות הניווט וכן הלאה..

    לסיכום,

    כדאי להקים ולנהל קמפיין מיקום. אבל, יש להקים אותו כמו שצריך ובתקציב סביר ולא גבוהה מידי. במידה ואתם נדרשים לשירותי ניהול אתרים ובכללם ניהול השיווק, אנו נשמח לנהל עבורכם קמפיין מסוג זה לתוצאות אופטימליות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן