fbpx

בכל יום ממוצע, עולים לאוויר מספר רב של אתרי אינטרנט חדשים. מאחורי כל אתר חדש יש יזם/בעל עסק שבטוח שהחל למחרת בבוקר, האתר שלו ייצר לקוחות ואו מכירות מקוונות. בפועל, המצב מעט מסובך יותר ולוקח לא מעט זמן לקחת אתר אינטרנט חדש ולהפוך אותו למנוע עיקרי עבור העסק.

שיווק אתר אינטרנט חדש

כחברת ניהול אתרים, אנו נשכרים רבות ממש בשלבים הראשונים של אתרי אינטרנט. אנו נדרשים לעזור בהקמה בפועל של התוכן באתר ובניהולו. אנו גם נחשפים למארג האינטרסים של בעלי האתרים ועוזרים רבות להתוות את הדרך הנכונה ביותר לשיווק האתר החדש ברשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    השאלה שחוזרת על עצמה פעמים רבות הנה כמובן, איך משווקים אתר חדש לתוצאות מהירות? שאלה זו אינה רלוונטית בכל הקשור לשיווק ברשתות חברתיות ואו בפרסום ממומן ברחבי האינטרנט מאחר ואין משמעות למימד הזמן (חדש/ישן) אלא לקידום אורגני שדורש מעט יותר סבלנות לראות תוצאות..

    ישנם לא מעט סיבות לכך שקידום אתר חדש מורכב יותר מאשר קידום אתר וותיק,

    מעכבי שיווק בקידום אורגני

    יש לא מעט דרישות סף בכדי שמנועי חיפוש גוגל בראשם יתעדפו אתר זה על פני אתר אחר בראש תוצאות החיפוש. תורה שלמה נכתבה בנושא זה ולמרות זאת גם אחרי מעל 20 שנותס ניסיון בקידום אורגני, האמת היא שאף אחד לא באמת יודע איך האלגוריתם של מנועי החיפוש עובדים.

    למרות האמור, אנו כן יודעים מידע רב שנצבר על ידי ניסוי ותהיה של מקדמי אתרים שבודקים, מטמיעים ושוב בודקים עד להפקת לקחים והיצמדות לכללי עבודה נוקשים שהוכחו כאפקטיביים.

    אנו יודעים מה מעכב קידום אורגני:

    • מיעוט תוכן איכותי באתר.
    • קריאות נמוכה של האתר.
    • חוויית שימוש גרועה באתר.
    • וותק = זמן שהאתר באוויר.
    • סמכות = אתרים שממליצים.

    מטבע הדברים, אתרים חדשים מכילים פחות תוכן מאתרים ותיקים, כמו כן, הקריאות של אתר חדש נמוכה יותר בהיעדר מטא דאטה והתייחסות להיררכיית SEO, אך אלו פרמטרים שניתן לצמצם בהם את הפערים במהירות.

    אך, וותק של דומיין, כלומר זמן בו מנועי החיפוש מכירים את האתר, זה משהו שלא ניתן לצמצם. כמו כן, לא ניתן ליצור סמכות גבוהה לאתר בתוך זמן קצר (בצורה טבעית שתעבוד).

    איך משקיעים בוותק ובסמכות של אתר חדש:

    אז אחרי הקדמה די ארוכה אך הכרחית, אנו יודעים שעלינו להילחם במגוון חזיתות. אנו יכולים לספר לכם שהצלחה בשיווק אתר חדש הנה ל"תפוס" מספר חד ספרתי של מקומות ראשונים בתוצאות חיפוש של ביטויי מפתח הקשורים למהות העסק, השירות ואו המוצרים המוצעים באתר.

    כדי לקצר תהליכים, מומלץ לפעול לבנות את הסמכות של האתר, נעשה זאת על ידי יצירה של תוכן איכותי ומושקע בנושאים הקשורים באופן ישיר לפעילות העסקית שמוצגת באתר, ולתכנים איכותיים אלו אנו "נבנה קישורים". כלומר, נקשר ממאמרים באתרים אחרים למאמר שבאתר שלנו בכדי לעזור למנועי החיפוש להבין שהאתר החדש עוסק בנושאים מסוימים ושאתרים וותיקים ובעלי סמכות אכן ממליצים עליו.

    גם אז, אנו לא יכולים לייצר יותר מידי תוכן וקישורים בזמן קצר מאחר והקישורים הללו יזוהו כמלאכותיים ויפסלו על ידי מנועי החיפוש וערכן יהיה נמוך. כלומר, תהליך בניית הסמכות של אתר אינטרנט חדש דורש סבלנות ואורך בין 3-6 חודשים בפועל.

    גם לאחר שאתר חדש צובר את נוותר הנדרש, הוא אמנם עולה למגרש של הוותיקים אך עדיין יש צורך במלחמה מתמשכת מול יתר השחקנים בשוק. אך משלב זה, כולם נלחמים על ביטויי המפתח מנקודת שיוויון וכאן מקדם האתרים שלכם והמקצועיות שלו באים לידי ביטוי.

    זהו, זה על קצה המזלג מעט אודות קידום אורגני לאתר אינטרנט חדש. אם תרצו להתייעץ איתנו ואו לשמוע איך מנהל אתרים נכנס לסיפור ונותן פוש רציני יותר לאתרים חדשים, הרגישו בנוח לפנות אלינו ונייעץ לכם ללא עלות וללא כל התחייבות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן