fbpx

לאחרונה שוחח עמנו מתעניין בשירותינו, הוא סיפר שברצונו לרכוש דאנס בר (מועדון בילוי), שאלתו הייתה כמובן איך ניתן לשווק מועדון/פאב באינטרנט ולדאוג לכך שבליינים רבים יבקרו במקום מידי סופשבוע?! חשבנו לנכון לשתף גם אתכם בתשובתנו ובשיטה בה אנו רואים לנכון לשווק מתחמי בילוי מאין אלו. סקרנו, המשיכו לקרוא..

שיווק מועדונים ופאבים ברשת:

שיווק מועדונים ופאבים באינטרנט נחלק לשלושה שלבים:

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. איפיון קהל יעד של מועדונים ופאבים.
    2. בחירת זירות שיווק ברחבי האינטרנט.
    3. צמצום עלויות לתוצאות אופטימליות.

    להלן סדר הדברים,

    השלב הראשון:

    אחד השלבים הראשונים של קידום/שיווק של עסק באינטרנט הנו לאפיין את קהלי היעד של בית העסק וזאת כדי שנוכל למקד את השיווק שלנו לתוצאות אופטימליות. כאשר מדובר במועדון לילה ואו פאב, כל למדי לאפיין את מרבית הבליינים:

    • מדובר בגברים ונשים כאחד.
    • גילאי הבליינים בטווח של 18-30.
    • מדובר בבילוי שנעשה יחד עם חברים.

    השלב השני:

    לאחר אפיון של קהלי היעד, עלינו לצמצם את השיווק שלנו ברשת לזירות בהם קהלי יעד מבלים את שעות הפנאי שלהם בהם. נכון לשנת 2020, מרבית הפעילות של צעירים הנו ברשת החברתית אינסטגרם. כך שאנו נדרש לשווק לקהל הבליינים בעזרת מדיה (פוסטים וסטוריז) הגורמת לכך שהם יבקשו לתאם עם חברים הגעה למועדון/פאב שלנו.

    השלב השלישי:

    אחרי היכרות עם קהל היעד ובחירת זירות פעילות, אנו צריכים לוודא היתכנות כלכלית והשקעה מיטבית של תקציבי השיווק שעומדים לרשותנו ולכן עלינו לבחון מגבלות שונות על הקמפיין שלנו:

    • הפרסומים יכוונו לגילאי הבליינים.
    • הפרסומים יכוונו לימים ד,ה,ו,ז בלבד.
    • הפרסומים יכוונו לשעות הצהריים-ערב בלבד.
    • הפרסומים יכוונו לרדיוס של 30 ק"מ מהמקום.

    בצורה זו, אנו מבטיחים שכל חשיפה וחשיפה לפרסומים שלנו ברשתות החברתיות יגיעו לקהל היעד הנכון ובסמיכות נכונה הן למיקום הפיזי של המועדון/פאב והן לשעות הפעילות של המקום מידי ערב.

    מה התוצאה הצפויה ובאילו עלויות?

    בעזרת קמפיין פרסומי ממוקד ומנוהל נכון, ניתן להגיע אף לתפוסה מלאה של המועדון ובעלויות שיווק זניחות ביחס לרווחים הישירים מעצם הפעילות השיווקית. ישנם מקרים בהם בעלות של 300-400 ש"ח בלבד מידי שבוע (100 ש"ח ליום) שניתן להגיע למספר רב של בליינים שמזמינים זה את זה ומביאים לשגשוג מהיר ולמסיבות החמות ביותר בעיר.

    במידה ויש לכם עסק המשרת בליינים, ביכולתכם לנסות ולהקים קמפיין כמתואר מעלה עצמאית ואו לפנות אלינו בכדי שנעשה זאת עבורכם. בכל מקרה, השאירו פרטים להתייעצות עמנו ללא עלות וללא התחייבות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן