fbpx

כאשר חושבים על עמותות, לא באמת חושבים על שיווק. אבל, בדיוק כמו עסקים, גם עמותות חפצות חיים חייבות לשווק עצמן ולהראות לציבור הרחב איך הם משפיעים על חיי היום יום של ציבור רחב של נתמכים. כמובן שבעידן שבו רוב הפרסום עובר לרשת, גם עמותות חייבות להשקיע בשיווק דיגיטלי ועל כך בדיוק אנו רוצים להרחיב במאמר זה.

שיווק עמותות בגוגל

כדי לשווק עמותות באינטרנט יש בראש ובראשונה לאפיין את יתרונותיה של העמותה ומה יגרום לציבור הרחב להתרשם מיתרונות אלו ולתרום לה כסף להמשך קיומה. לאחר מכן, ניתן לתכנן אסטרטגיית שיווק דיגיטלי לעמותות בהצלחה.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    להלן השיטה המהירה ביותר לשיווק עמותה באינטרנט,

    שיטה לשיווק עמותה בגוגל:

    אנו קוראים לשיטה זו, שיטת המינוף. השיטה עובדת אך ורק לעמותות וזאת בזכות המענק המדהים שהן זכאיות לו מגוגל.

    שלבי השיווק ברשת לעמותה:

    1. השגת מענק גוגל לעמותות (10,000$ לחודש).
    2. יצירת שלושה סוגי קמפיינים:
      • קמפיין לחיזוק שם העמותה ברשת.
      • קמפיין ממוקד מילות מפתח לעיסוקי העמותה.
      • קמפיין דינמי לכל עמודי התוכן של האתר.
    3. הטמנת עוגיות למעקב אחר מבקרי האתר.
    4. הצגת מודעות דרך חשבון פרסום אחר.
    5. גיוס תרומות לחיזוק העמותה.

    נעבור בקצרה על כל אחת מהשלבים,

    1. השגת מענק גוגל לעמותות:

    אמנם מדובר בתהליך שדורש לא מעט סבלנות אבל לאחר שמגייסים את מענק גוגל לעמותות יש לנו מעל 400,000 ש"ח לפרסום העמותה מידי שנה. מדובר בסכום גבוהה למדי שמאפשר לנו לקחת את העמותה כמה צעדים קדימה!

    כמובן שאם אתם לא מוצאים ידיים ורגליים בתהליך, אתם יכולים לפנות אלינו ואנו נשיג לכם את המענק ללא עלות וללא התחייבות כך שתוכלו לצאת לדרך במהירות.

    2. הקמת קמפיינים פרסומיים בגוגל:

    אנו נקים שלושה קמפיינים משלימים אשר יחדיו יוצרים פסיפס המאפשר לנו לשווק את העמותה בהצלחה יתרה.

    המקפיין הראשון נועד להבטיח שאנו שולטים בשם המותג של העמותה. מטרתו להציג מודעה בה אנו שולטים בכל חיפוש הקשור בצורה ישירה או עקיפה לעמותה שלנו.

    הקמפיין השני נועד להבטיח שכל מי שמחפש ביטויים הקשורים לפעילות העמותה ימצאו את העמותה עם השירותים המתאימים הישר בראש תוצאות החיפוש ויכנסו לאתר וייהנו משירותי העמותה.

    הקמפיין השלישי נועד להבטיח שכלל עמודי האתר בהם השקענו זמן ואנרגיה זוכים לחשיפה של גולשים שונים. בעזרת קמפיין זה אנו יכולים להתרחב משמעותית מעבר לפעילות הסטנדרטית של העמותה.

    3. מעקב אחר הגולשים באתר העמותה:

    כל גולש שביקר באתר העמותה שווה לנו הרבה מאוד! כן, אנו רוצים להטמין בדפדפן שלהם עוגיה המאפשרת לנו לזהות אותם ולהציע להם הצעות מותאמות אישית בהתאם לתחומי העניין שלהם בעמותה שלנו.

    בכדי לעשות זאת, אנו נטמיע קוד של גוגל וקוד של גוגל. קודים אלו שולחים את פרטי המבקרים באתר לפלטפורמות הפרסום ומאפשרים לנו לזהות את הגולשים שלנו בכל מקום ברשת.

    4. פרסום בחשבון נפרד ברשת:

    מאחר ומענק גוגל לעמותות אינו מאפשר לפרסם באמצעות באנרים פרסומיים ואו באתרים שונים ברשת (אחרי הכל, אז ההטבה על חשבונה של גוגל..) עלינו להקים חשבון פרסום נוסף אשר אליו נשלח את כל המידע שאספנו דרך האתר וכך אנו יכולים לקחת את הגולשים הרבים שביקרו באתר ולרדוף אחריהם בכל הרשת ולאורך זמן.

    בצורה זו, הגולשים רואים את העמותה למשך זמן רב בכל מקום שאליו יגלשו והם מפתחים מודעות לעמותה כמותג ואט אט העמותה הופכת לגוף מוכר ורלוונטי לציבור הרחב וגם לתורמים.

    5. גיוס תרומות בדרכים מגוונות:

    עם קהל מבקרים ממוקד באתר ואשר מכיר את העמותה ופועלה, קל בהרבה לגייס כספים לעמותה באינטרנט. ניתן להקים קמפיין גיוס כספים ולהפנות את הגולשים לעמוד תרומה באתר ואו לעמוד של העמותה באתרי גיוס המונים וליהנות מגידול חד בתרומות.

    מעבר לכך, ניתן לצבוע תורמים פוטנציאליים על ידי יצירת תכנים מתאימים באתר ואשר יאפשרו לנו לפנות אליהם בצורה ישירה בבקשה לתרומות.

    לסיכום,

    עמותות אינם פטורות משיווק דיגיטלי. זה נכון שזה לא בא להן טבעי. אך, כאשר גוגל מקנה לעמותה מאות אלפי שקלים בשנה וכאשר ניתן למנף סכומים אלו באמצעות תקציבים קטנים למדי, אין שום סיבה בעולם לוותר על כך. זו ההזדמנות של העמותה שלכם להפוך לגדולה ומובילה בתחומה.

    רוצים שנעזור לכם בכך? נשמח. פנו אלינו והתייעצו עמנו. נבחן יחד אסטרטגיות שיווק שיתאימו לעמותה שלכם ויעלו אתכם למגרש של הגדולים. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן