fbpx

כולם מדברים על קידום אורגני אבל מה זה קידום אורגני? איך נראה תהליך קידום אורגני לאתר אינטרנט? במאמר זה אנו ננסה לפרוס בפניכם את התהליך כולו כדי שתוכלו לבחון את כדאיות השירות לעסק שלכם ולהבין על מה בדיוק אתם משלמים.

תהליך קידום אורגני

בישראל עובדים לא מעט מקדמי אתרים כפרילנסרים או בחברות ולכל מקדם ומקדם יש אסטרטגיה שונה לצורך קידום אתרים. לכן, כדי לפרוס את תהליך הקידום האורגני בפניכם, בחרנו לבחור את אסטרטגיית הקידום הנפוצה ביותר ולהציגה בפניכם בחלוקה לשלבים ומרכיבים.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אורגני דומה במובנים רבים לבישול, יש לכולם את אותם יכולות בסיס אך תמהיל השימוש בהם ותדירות השימוש בהם יגרמו לאחד להשיג תוצאות טובות יותר משל האחרים (מנה טעימה יותר דורשת מינונים נכונים וכמובן לא מעט ניסיון וכך גם תהליך קידום אורגני יכול להשתנות בין המקדמים).

    תהליך קידום אורגני לאתר בשלבים:

    1. ניתוח השוואתי בין האתר לבין יתר האתרים המתחרים.
    2. זיהוי נקודות חוזק בעסק/אתר אל מול יתר האתרים המתחרים.
    3. ביצוע מחקר מילות מפתח לקהלי היעד של האתר.
    4. רי-ארגון (היררכיה) לתכני השירות, המידע והחדשות באתר.
    5. האצה ושיפור חוויית השימוש באתר האינטרנט.
    6. עריכה ושיפור תכני האתר לסטנדרטים עדכניים.
    7. הוספת ערכי כותרת, תיאור וקישור לכל תכני האתר.
    8. שליחת מפת אתר עדכנית יחד עם אחזור מחדש של האתר.
    9. בניית קישורים נכנסים מהרשת אל האתר בצורה אורגנית.
    10. מדידה, אופטימיזציה ושיפור מתמיד לביצועי האתר.

    סינית? בואו נעבור על התהליך במהירות ועל קצה המזלג בשפה פשוטה יותר,

    הסבר אודות תהליך קידום אורגני:

    מנהלי אתרים ומקדמי אתרים תמיד יחשבו בראש ובראשונה על הלקוחות שלכם ולא עליכם. כלומר, אתם אמנם משלמים להם כסף מידי חודש אבל כדי להצליח בעבודתם, עליהם להבין מה הלקוחות שלכם רוצים מכם ולהבין איך הם גורמים לאתר האינטרנט שלכם להיות הפתרון הטוב ביותר עבורם.

    לכן תהליך קידום אורגני יתחיל תמיד בשלושת מרכיבי המחקר שהם בירור קהל היעד של האתר, זיהוי המתחרים וכמובן זיהוי יתרונות מובהקים אשר ניתן למנף בקלות בשיווק האתר במנועי החיפוש. לאחר מכן, ידרשו לרוב שלושה שלבים נוספים של עבודות לשיפור חווית השימוש באתר וזה כולל דאגה למהירות, תקינות, נוחות ותוכן איכותי שמעניין את הגולשים.

    רק לאחר 6 שלבים שקשורים במאת האחוזים לניהול התקין של האתר שניתן לעבור לשלושת שלבי הביצוע של הקידום בפועל. בשלבים אלו אנו מתחילים "לשוחח" עם מנועי החיפוש על ידי סיוע בתרגום התוכן לשפה שאלגוריתם מבין ואשר יסייע לכך שהאתר יופיע גבוהה יותר בתוצאות החיפוש. כך, נדאג שידברו עלינו ברשת (קישורים נכנסים) שהגולשים שמגיעים לאתר מוצאים אותנו בקלות בתוצאות החיפוש ושביעי רצון מהערך שאנו מספקים להם ולבסוף, כמובן שהם משאירים פרטים ומסיימים את חיפושים הנוכחי ברשת וזהו כמובן אינדיקציה מובילה לאיכות ורלוונטיות האתר לגולשים.

    השלב האחרון הנו המורכב והארוך ביותר מבין כלל השלבים המתוארים מעלה. זהו השלב בו שומרים על הקיים ובמקביל משפרים עמדות כל הזמן ככל שרק אפשר. משימה זו אינה קלה מאחר והיא דורשת הרבה מחקר וסבלנות וכמובן שמירה על הקיים בתהליך – כמו מניה טובה, יש צורך בשינויים קלים אך מדויקים ולאו דווקא בעבודה קשה וסזיפית שנדרש בתחילת הדרך. (לכן יש חברות שדורשת התחייבות לשנה מראש..)

    לסיכום,

    זהו על קצה המזלג תהליך קידום אורגני לאתרים. כדי לבצע עבודה זו בצורה טובה, יש צורך בהרבה ידע מקדים, מיומנויות והבנה עם צורכי הלקוחות בקצה ברמה טובה לא פחות מזה של האלגוריתם. רוצים ללמוד עוד? מעוניינים לשמוע דווקא על ניהול אתרים? הרגישו חופשיים להשאיר פרטים ולהתייעץ עמנו. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן