fbpx

עמודי קטגוריות למוצרים בחנויות אינטרנטיות (עמודי ארכיון) הנם חלק משמעותי מאוד בחוויית השימוש של הגולשים בחנויות האון ליין. אבל, באופן תמוהה, בלא מעט מקרים, עמודים אלו לא זוכים לתנועה רבה ממקורות אורגניים והשאלה שרבים שואלים, האם יעזור להוסיף תיאור לעמודים אלו כדי לשפר את הקידום האורגני? התשובה במאמר זה.

הוספת תוכן לעמודי קטגוריות מוצרים

כל כך הרבה חנויות אינטרנט מתחרות בכל קטגוריה על הגולשים שהתחרות רק הולכת וגדלה. בהיבטי קידום ממומן, לכולם יש מקום. אבל בהיבטי קידום אורגני יש מספר מקומות מוגבל בלבד בכל קטגוריה ולכן יש משמעות רבה לכל עמוד ועמוד בחנות האינטרנטית שלנו.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    משכך, ניתן לקבוע ב-100% שהוספת תוכן טקסטואלי בעל ערך לגולשים צפוי לסייע לקידום האורגני. ככל שניתן ערך גבוהה יותר משל המתחרים, כך ניתן לצפות לתוצאות טובות יותר ולאפשר קידום טוב יותר לאורך זמן. אבל, כדי ליהנות מקידום אורגני מבוסס עמודי קטגוריות, יש צורך בעמידה במספר כללים חשובים.

    כללים בהוספת תיאור לעמודי קטגוריות

    כאשר מוסיפים תיאור ואו כל תוכן טקסטואלי אחר בכדי לעבות את עמודי הקטגוריות של המוצרים בחנות, צריך לחשוב כך הזמן על הגולשים ורק עליהם. כלומר, צריך לחשוב מה בדיוק גולשים אלו מצפים לראות ולקרוא בעת כניסתם לעמוד הארכיון בחנות שלנו:

    • התוכן חייב להיות רלוונטי!
    • התוכן חייב להיות נגיש בקלות!
    • התוכן לא יכול להסתיר את המוצרים!

    אם אנו רוצים להוסיף תוכן אינפומטיבי לעמודי הארכיון בחנות, חשוב לזכור שהגולשים מגיעים לעמוד בכדי לקנות מוצרים. כלומר, הם מצפים לצפות במבחר המוצרים שאתם מציעים ולאו דווקא רוצים לקרוא גיבוב של תוכן חסר ערך.

    לכן, את התוכן נמקם מתחת לארכיון המוצרים. רק לאחר שגוללים עד למטה שנחשף לתוכן ככל שיהיה. אנו נוסיף לחצני ניווט קטנים אך בולטים מעל המוצרים עצמם אשר יאפשרו לגולשים לגלול מטה לקרוא במידה ויבחרו בכך בקליק בודד כך שהתוכן יהיה נגיש לרוצים בכך

    אנו גם נקפיד לכתוב תוכן בעל הקשר מאוד גבוהה למוצרים בעמוד. כך לדוגמה, עמוד ארכיון של רהיטים, "חדרי ילדים" יכלול מידע שמעניין את הרוכשים של חדרי ילדים. לדוגמה, מדריכים לבחירת חדר ילדים, מדריכים לעיצוב חדר ילדים, מידות סוגי הרהיטים השונים ועוד..

    איך תיאור קטגוריות מוצרים משפיע על הקידום?

    מאחר ומרבית המוצרים נקראים בשמות שאינם בהכרח בהתאמה לקידום האורגני, יש עמודי ארכיון שלמים שמלבד הכותרת של העמוד, אין למנועי החיפוש כל דרך לדעת מה הנושא של העמוד ולכן המיקומים של עמודים אלו נמוך בתוצאות החיפוש על אף שהתוצאה מעולה למחפשי המוצרים המוצעים בעמוד.

    תיאור הקטגוריה מאפשר לגוגל "להבין" טוב יותר את ההקשר בין הכותרת לעמוד ובין העמוד למוצרים. כך, גוגל מאפשרת לעמוד להתקדם במעלה תוצאות החיפוש ובמרבית המקרים גם לראש תוצאות החיפוש במידה והמוצרים טובים והתיאור כתוב בצורה טובה.

    מתלבטים? אין סיבה. פשוט נסו זאת בעצמכם, להזיק? זה בוודאי לא יזק. רוצים שנעשה זאת עבורכם? פשוט פנו אלינו ונצמיד לכם מנהל אתר מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה השחורה על האתר ותיאורים אלו נכללים גם הם בשירות.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן