fbpx

בעבר הלא רחוק, עצם הקיום של אתר אינטרנט הבטיח תנועה אורגנית של גולשים בתחום העיסוק שלהם. אבל, ככל שמספר האתרים הולך וגדל, כך הקושי לזכות לתנועת גולשים ממקורות אורגניים הופכת לקשה יותר ויותר.

כתוצאה מתחרות הולכת ומחריפה, בעלי אתרים נדרשים לשכור את שירותיהם של מקדמי אתרים אשר יבטיחו מגוון הבטחות אך חלק ניכר מהעבודה עדיין צפויה להיות באחריותכם. זהו כמובן משימת כתיבת התוכן שמעניין את הלקוחות שלכם ברשת.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    קידום אתרים ותוכן איכותי

    מקדם אתרים מקצועי הנו איש מקצוע אשר מבין את חוקי המשחק של מנוע החיפוש גוגל ויש לו את הידע הנדרש לשפר את מהירות, חוויית השימוש והרלוונטיות של האתר בעבור הגולשים. במקרים רבים, עבודתו של מקדם אתרים מסתכמת בבניית קישורים ממקורות שונים שגורמים למנוע החיפוש גוגל לתעדף את האתר של הלקוחות על פני המתחרים.

    אבל, בשנים האחרונות כלל המניפולציות הללו כבר לא ממש עובדות. במקום זאת, אלו שרוצים להצליח חייבים לייצר תוכן איכותי שמעניין את הגולשים שלהם. מאחר ולכל עסק יש מומחיות שונה, מקדמי אתרים אינם יכולים להחליף את בעלי האתרים עצמם.

    במאמר זה, אנו נסייע לכם, בעלי אתרים אשר אינם נעזרים בשירותיו של מקדם אתרים לכתוב תוכן איכותי שמקדם את האתר שלכם מבלי לקחת סיכונים בדרך,

    איך כותבים תוכן לקידום אתרים?

    אתם בוודאי שואלים את עצמכם, איך אני יודע מה מעניין את הלקוחות שלי? מה התכנים שאכן יכניסו תנועה של גולשים רלוונטיים לאתר? ובכן, אתם לא צריכים לעשות קודם בקידום אתרים ואו להיות גאונים גדולים כדי לדעת מה יעבוד ומה לא.

    כל שעליכם לעשות, להתמקד בנושאים הבאים בהקשר לפעילות העסקית שלכם:

    • מה – מה הוא כל שירות ושירות שאתם מעניקים? ועוד..
    • כמה – כמה עולה, כמה זמן, ועוד פרטים על השירותים שלכם ועוד..
    • למה – למה צריך את השירות, למה זה חוסך זמן ועוד..
    • איך – איך נראה השירות, איך השירות עוזר ללקוח ועוד..

    כבני אדם, אנו די צפויים מראש. אנחנו חושבים בצורה דומה ומתנהגים בדיוק כפי שהחברה מצפה מאיתנו. לכן, כבעלי עסקים, ביכולתכם לחזות מראש מה מעניין את הלקוחות שלכם ולהעניק להם מענה לכל שאלה ושאלה.

    ככלל, האינטרנט כולו נע סביב שאלות ותשובות. גולשים מחפשים בגוגל בתקווה לקבל תשובה על שאלה שמעסיקה אותם ומי שיענה על השאלה שלהם טוב יותר יזכה לקבל את התנועה הרלוונטית.

    מסיבה זו, אנו יודעים שהגולשים מאוד אוהבים שאלות כדוגמת כמה עולה השירות? תוך כמה זמן השירות יתקבל? מה נכלל בשירות? ועוד שלל נוסף של שאלות שנכונות לכל תחום ותחום בעולם העסקי.

    לסיכום,

    כפי שניתן להבין, פינוי זמן יומי לכתיבה של מאמר לאתר אינטרנט על בסיס כללים אלו יאפשר לאתר שלכם לזנק קדימה הישר לתוצאות הראשונות בחיפושים הכה רצויים לכם.

    כעת עליכם לבחון האתר יש לכם את הסבלנות לכתוב את התכנים הללו עצמאית ואו לשכור את שירותיו של כותב תוכן מקצועי / מקדם אתרים המתמחה בכתיבת תוכן כדי להשיג תוצאות טובות ולאורך שנים רבות!

    אנו חברת ניהול אתרים ובין השירותים שאנו מעניקים, גם כתיבת תוכן לקידום אתרים עבור לקוחותינו. ייתכן מאוד ותרצו לשוחח עמנו אודות חבילת שירותי ניהול אתרים שתאפשר לכם להתמקד בעסק אך ליהנות מכל מה שהתוכן יכול להוסיף לקידום האורגני של האתר. בהצלחה!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן