fbpx

אין הרבה עסקים שלא מחזיקים בעמוד פייסבוק עסקי. הרי מדובר בשירות חינמי שלא לוקח זמן רב להקים ואשר יכול לתרום לא מעט לשיווק העסק. אבל, האמת היא שכאשר עמוד פייסבוק עסקי אינו מתוחזק, עדיף לסגור את העמוד מאשר להשאירו באוויר ללא תחזוקה שוטפת על בסיס קבוע. במאמר זה נסביר אותו החשיבות באשר לתחזוקת עמוד פייסבוק עסקי ואילו פעולות מינימליות יש לבצע כדי לשמור על העמוד עדכני.

תחזוקת עמוד פייסבוק עסקי

דמיינו את המאורע הבא, אתם עוברים ברחוב ובוחנים חלונות ראווה בחיפוש אחר בגד מסוים, אתם עוברים ליד חלון ראווה של מותג מוכר אבל במבט פנימה יש בלגן רציני וניכר שגם לא עדכנו את הקולקציה בחנות זה זמן רב. האם תיכנסו לחנות? כנראה שלא.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    כך בדיוק המצב כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים מוצר או שירות שאתם מציעים והם מגיעים לעמוד פייסבוק שלא מתוחזק מזה זמן רב. האם הם עדיין יפנו אליכם? ובכן, שוב, כנראה שלא.

    אמנם אינכם רואים זאת ברוחכם אבל כיום, הדור הצעיר יבקר בעמודים העסקיים שלכם ברשתות החברתיות ובאתר בטרם הם יחליטו באם לפנות אליכם. מכך שאם הם לא יראו מה שהם מצפים מחברה בסדר גודל שלכם, הם פשוט יעברו למתחרים שלכם וחבל על כך.

    מה צריך לעשות כדי לתחזק עמוד פייסבוק עסקי?

    עמוד פייסבוק עסקי הנו מדד מעולה עבור הלקוחות כדי לאמוד את הכדאיות בהתקשרות עמכם וזאת במספר דרכים:

    1. רמת העדכניות של התכנים בעמוד.
    2. רמת הביקורות שקיבלתם מהלקוחות.
    3. רמת השירות לקוחות שאתם מעניקים בעמוד.

    בשלב ראשון, הלקוח מזהה האם העמוד העסקי פעיל בכלל. כלומר, האם יצאו אי אילו עדכונים רלוונטיים בתקופה החולפת?

    בשלב שני, הלקוח נחשף לביקורות שכתבו אודותיכם הלקוחות שלכם. במידה והכל חיובי, מה טוב. במידה ויש דירוגים שליליים, הלקוח ייחפש את תגובתכם על כך מיד מתחת לביקורת להבין טוב יותר את נסיבות הדירוג הבעייתי.

    בשלב השלישי, יש סבירות שהלקוח יפנה אליכם דרך העמוד העסקי בפייסבוק ועליכם להעמיד לרשותו שירות לקוחות מהיר ומקצועי שיענה על כל דרישותיו מכם כך שיהפוך ללקוח מן המניין.

    אם כך, כדי להבטיח תחזוקת עמוד פייסבוק עסקי, יש צורך בלא מעט עבודה קבועה ומתמשכת. עליכם לקבל החלטה אחת מבין השניים:

    1. ניהול עצמאי של העמוד העסקי בפייסבוק.
    2. ניהול העמוד העסקי על ידי חברת ניהול מדיה חברתית.

    מאחר ורוב בעלי העסקים טרודים במנעד רחב של דאגות ועיסוקים, רק מעטים בוחרים לתחזק את העמוד העסקי בפייסבוק בצורה עצמאית והיתר פונים לשירותי ניהול מקצועיים.

    איך מתחזקים עמוד פייסבוק עסקי בפועל?

    תחזוקת עמוד פייסבוק עסקי כוללת לרוב מגוון רחב של פעולות:

    • עדכון עיצוב העמוד העסקי בפייסבוק.
    • שכתוב תוכן העמוד העסקי בפייסבוק.
    • פרסום פוסטים לפחות 3-4 פעמים בשבוע.
    • הקמת קמפיינים להגדלת חשיפת העמוד.
    • מתן מענה מהיר ומידי לפונים דרך העמוד.
    • יצירת שיתופי פעולה עם עמודים אחרים.
    • ועוד..

    פעולות אלו יחדיו דורשים השקעה של כ0.5-1.5 שעות ביום בממוצע. במילים אחרות, מדובר בעבודה קשה שיש לבצע. אבל, בעידן שלנו שהכל מתנהל ברשתות חברתיות, אין מנוס משמירה על נוכחות בריאה וטובה בכלל הרשתות החברתיות על אף העלויות שבכך.

    במידה ואינכם רוצים להשקיע כסף ואו זמן על תחזוקת עמוד פייסבוק העסקי שלכם, אנו ממליצים לכם להסיר את העמוד העסקי מהרשתות החברתיות כך שהגולשים יגיעו לאתר האינטרנט ואו למקורות אחרים המסקרים את העסק אך יש לקחת בחשבון שאתם מאבדים את השליטה על הנראות שלכם ברשת.

    לסיכום,

    חשוב מאוד לתחזק את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם. אם אינכם עומדים בכך, פנו לקבל עזרה מקצועית מחברת ניהול מדיה חברתית (אנחנו נשמח!!) ותנו להם להתעסק עם השיווק שלכם ברשת.

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן