שיטות שיווק חכמות באינטרנט – 3 שיטות שיווק שלא חשבתם עליהם עד עכשיו!

אתם מנהלים אתר מכירות ועושים את כל הפעולות השיווקית בגוגל ובפייסבוק כמו שצריך (עם או בלי חברת שיווק) ומחפשים את הדרכים לשפר את השיווק אף יותר? מחפשים רעיונות יצירתיים לשיווק אתר המכירות שלכם ברשת? אנו מקווים שמאמר זה יעזור לכם!

3 שיטות חכמות לשיווק אתרי מכירות

כל בעל עסק נמצא בחיפוש תמידי אחר לקוחות חדשים. אבל לא תמיד חושבים על כל שיטות השיווק. במאמר זה אנו רוצים להציג שלושה שיטות חכמות ופשוטות ליישום שעליכם לא בהכרח חשבתם עד כה,


    צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


    להלן השיטות המוצעות:

    1. שיווק על ידי שיתופי פעולה עם אתרים אחרים.
    2. שיווק על ידי שיתופי פעולה עם מועדוני לקוחות.
    3. שיווק על ידי מוצרי עוגן ללא רווח ישיר.

    אילו לא רק שיטות שיווק שרבים לא מיישמים, אלא ששיטות אלו אף האפקטיביים ביותר.

    שנעבור על שלושת השיטות?

    1. שיווק באמצעות שת"פ עם אתרים

    אתם מייצרים או מייבאים מוצרים? אתם לגמרי ברי מזל, ביכולתכם להפוך את האתר מכירות שלכם לכלי שיווקי עוצמתי במיוחד. ניתן להתאים את האתר כך שניתן יהיה לסנכרן את המוצרים בקטגוריות השונות עם מספר גדול של אתרי אינטרנט של שחקנים משיקים באינטרנט כך שכולם ימכרו גם את המוצרים שלכם!

    אם אתם לא יצרנים או יבואנים, יהיה לכם קשה לגרום למתחרים להציג את המוצרים שלכם (הם יעדיפו את שלהם..) ובמקרים אלו, עדיין ניתן ליצור שיתופי פעולה עם אתרי השוואת מחירים, אתרי קניונים ועוד שלל אתרים שמאפשרים שיווק יעיל אך זול במיוחד לגולשים מוטי רכישה.

    2. שיווק באמצעות שת"פ עם מועדונים

    מועדוני לקוחות זהו כלי משמעותי במיוחד כאשר המוצרים המוצעים על ידכם הן לצרכני קצה. אם אתם מוכרים מוצרים ללקוחות פרטיים, ביכולתכם לשתף פעולה עם מועדונים של כרטיסי אשראי, של בנקים, של קהילות שונות (עמותות/ארגונים) וכמובן של התאגדויות שונות כדוגמת ועדי עובדים ואו חברי הסתדרות.

    במקרים שבהם המוצרים נרחבים מידי ואינם מתאימים לשיתופי פעולה מהסוגים מעלה, ניתן לשתף פעולה עם קבוצות פייסבוק ואו מובילי דעת קהל בעלי קהל עוקבים נרחב בתמורה לאחוזים מהמכירה ואו בעבור תשלום קבוע מראש (אך נמוך יחסית).

    3. שיווק באמצעות מוצרי עוגן מוזלים

    שיטת שיווק זו דורשת מעט יותר יצירתיות וסבלנות אך היא אפקטיבית במיוחד. לוקחים מספר מוצרים מבוקשים ומוכרים אותם ללא כל אחוזי רווח. כלומר, מציעים את המוצרים במחיר רכישה ומכך שגם בהכרח במחירים הזולים ביותר באינטרנט!

    היצירתיות באה לידי ביטוי בבחירת המוצרים הללו תוך הפקת רווחים על המוצרים המשלימים ואו על ידי כך שאנו מזהים שמדובר במוצרים בעלי דרישת חידוש גבוהה (מדפסת – דרישת דיו בתדירות גבוהה, מכשיר סלולרי – צורך במגן מסך, מטען, אוזניות ואו בחידוש בכל גרסה חדשה) כך שאנו יוצרים תקשורת ארוכת טווח עם הלקוח ליצירת הרגלי רכישה באתר.

    שיטה זו כלכלית מאוד מאחר והיא מייצרת תהודה, תנועה לאתר, קידום אורגני, התחזקות מותג ועוד שלל יתרונות כאשר אלו באים לידי ביטוי בסופו של דבר גם בהיקף מכירות שמוביל כמובן גם לרווחים גבוהים בהתאמה.


      צריכים עזרה? התייעצו איתנו בחינם בטלפון: 073-3745552 או בפניה:


      0 תגובות

      השאירו תגובה

      רוצה להצטרף לדיון?
      תרגישו חופשי לתרום!

      כתיבת תגובה

      האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *