fbpx

אתם מקבלים הזמנה גדולה באתר האינטרנט תוך שהלקוח בחר באיסוף עצמי. לא עברה שעה ומגיע שליח על אופנוע לאסוף את החבילה עם כלל הפרטים המזהים (מספר הזמנה, שם המזמין). אתם מוסרים את המוצרים והשליח הולך לדרכו, רק לאחר מספר ימים אתם מקבלים הודעה מחברת האשראי שהכרטיס שחויב גנוב ויש על עסקה זו הכחשת עסקה ואתם נותרתם ללא הכסף וללא המוצרים!

האם סיפור זה מוכר לכם? בזמן אמת העסקה לא נראתה חשודה? תתפלאו אבל זה קורה לבעלי אתרים רבים. ויש לבעיה זו גם פתרון…

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    3D Secure סליקה מאובטחת

    כדי להתמודד עם "הישראלי המכוער" און ליין, וכדי שחברות האשראי יוכלו להקטין במעט את הנזק הביטוחי הנגרם מהונאות אשראי, פותח פתרון יעיל מאוד המאפשר זיהוי ודאי בין בעל הכרטיס אשראי ובין המחזיק בו, בעולם הפיזי מדובר בקוד פין של 4 ספרות הידוע רק לבעליו, בעולם המקוון מדובר בקוד מעט שונה, על כך כעת.

    סליקה מאובטחת 3D הנה סליקה בת שלושה שלבים:

    1. הלקוח מזין פרטי אשראי באתר.
    2. הלקוח מקבל קוד בסמס למספר המופיע בחברת האשראי.
    3. הלקוח מזין את הקוד בחלון שנפתח לאימות ההזמנה.

    בשלב ראשון, התהליך רגיל לחלוטין, המשתמש מוסיף את המוצר לסל, עובר לתשלום, מזין פרטי אשראי וכל זאת ללא כל שינוי מסליקה רגילה.

    אבל, אחרי ביצוע התשלום נוסף שלב אחד חיוני בכדי לאפשר את העסקה, אימות הזהות של הרוכש דרך ממשק ייחודי לחברות האשראי (ויזה, מאסטרקארד). לבעלי כרטיס אשראי זה לגמרי שניה וחצי ולא מפריע לתהליך הרכישה ואילו עבור נוכלים זה כישלון בחיוב וכולם מרוצים!

    כמה עולה סליקה secure 3D?

    סליקה מאובטחת נשענת על טכנולוגיה נוספת של ממשוק נוסף לחברת האשראי בטרם שליחת בקשת התשלום והאימות של הכרטיס מול שב"א. כמו גם פעולות אקטיביות של אימות שמבצועות על ידי חברות האשראי עצמם.

    לכל תוספת טכנולוגית יש עלות, בכל הקשור לסליקה מאובטחת מדובר לרוב באחת משני האפשרויות הבאות:

    1. תוספת 0.5% לעמלת הסליקה של חברת האשראי.
    2. תוספת חודשית קבועה לחברת האשראי עבור השירות.

    שירות זה נרכש דרך חברת המסוף ולא דרך חברת האשראי, כמו כן לא כל חברות המסוף מאפשרות יכולות אלו ולכן אם מדובר בפתרון החשוב לכם, חשוב לוודא זאת מראש עם חברת הסליקה בה אתם מתעניינים.

    למה בכל זאת אין פתרון?

    עצוב להגיד זאת. אבל יש לקוחות שיזדהו בחנות עם תעודת זהות, יאספו את המוצרים שהזמינו באשראי ולאחר מספר שבועות יכחישו עסקה למרות שהמוצר בידם! שקר מוחלט של צרכנים הנו בעיה שקשה להתגבר עליה גם בצורה טכנולוגית – זאת כי חברות האשראי יעמדו לרוב לצד הצרכנים ולא המוכרים..

    מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה

    אזורי פעילות:

    ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה

    שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:

    ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00

    שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:

    24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות

    זמינות להספקת השירות:

    זמינות לשירות מידית

    שפות בהן השירות מוענק:

    עברית, אנגלית

    ניסיון בהענקת השירות:

    משנת 2008, מעל 15 שנה

    מספר טלפון להזמנת השירות:

    073-3745552

    לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:

    Whatsapp - 055-9381228

    הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:

    [email protected]

    מינימום התחייבות לקוח לשירות:

    אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.

    כתובתנו:

    נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0

    מידע אודות שיוך התוכן לשירות

    מוצע כחלק מהשירותים הבאים:

    שירותי ניהול אתרים

    למי מתאים השירות:

    ארגונים ועמותות
    גופים ממשלתיים ורשויות
    עסקים בינוניים
    עסקים גדולים
    עסקים קטנים

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן