fbpx

יש לכם חנות אינטרנטית שנראית טוב אבל אתם רוצים לראות עליה במכירות? יש לנו 5 טיפים די פשוטים ליישום שיכולים לעשות הבדל משמעותי בתוצאות די בקלות ובמהירות.

5 טיפים לחנויות אינטרנטיות

כולם רוצים לשפר את החנות האינטרנטית שלהם, בכל זאת, מדובר בענף בעל הפוטנציאל הגדול ביותר כיום לצמיחה כלכלית של עסק קמעונאי. אבל, איך משפרים אתר מכירות? מה הם הגורמים שיביאו לגידול בפועל במכירות? ובכן, להלן 5 טיפים שגם אתם יכולים לבצע ויעזרו לכם למכור יותר.

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    1. שיפור הניווט באתר.
    2. הוספת מחזקי אמון.
    3. שיפור התאימות למובייל.
    4. הוספת צ'אט תמיכה.
    5. טיפול מהיר בהזמנות.

    ביצוע חמשת טיפים אלו תבטיח לכם שיפור כמעט מידי במכירות.

    טיפ 1: שיפור הניווט באתר

    מרבית הלקוחות שלכם נכנסים לאתר משיטוט ברשתות החברתיות ואו מחיפוש בגוגל, במקרים רבים הם לא יודעים במדויק מה הם מחפשים ולכן הם נדרשים לעזרה/הכוונה בסיסית כדי לבצע בחירה מושכלת ולבצע רכישה באתר.

    כך לדוגמה, אם אנחנו מאפשרים ניווט עליון לקטגוריה הרצויה (נגיד מחשבים..) ולאחר כניסה לקטגוריה אנו מאפשרים סינון נוח לפי סוג, מידה, נפח, כוח וכן הלאה… הרי שגם לקוח "טיפש" יצליח להתמצא באתר ולבצע רכישה בלי עזרת איש מכירות והופ המכירות גדלו!

    טיפ 2: הוספת מחזקי אמון באתר

    הלקוחות שלכם לא מכירים אתכם. הם לא יודעים שאתם אנשים ישירים, אמינים, הוגנים, טובי לב ועוד אלף תכונות אופי נפלאות (אנחנו מקווים), אנחנו צריכים לעזור להם להבין מי אנחנו, אנחנו צריכים לעזור להם לסמוך עלינו, בסופו של דבר, אנחנו יכולים וצריכים לגרום להם לסמוך עלינו גם בלי להכיר אותנו אישית..

    נעשה זאת על ידי הוספת מחזקי אמון. ניתן להוסיף תעודות, תוי אמון הציבור, התחייבות להחזר כספי בעת הצורך, התחייבות להספקה מהירה ועוד שלל מחזקי אמון נוספים שיגרמו ללקוח "להמר" עלינו ולרכוש דווקא אצלנו.

    טיפ 3: שיפור ההתאמה של האתר לסלולר

    הידעתם ש-70% מהגולשים שלכם מבקרים באתר שלכם דרך המכשיר הסלולרי? לא משנה מה אתם מוכרים ולמי אתם מוכרים, הלקוחות שלכם מבקרים דווקא מהמובייל וזאת לרוב מול הטלוויזיה, בישיבת עבודה משעממת או אפילו בפאב לאחר שתיה מרובה..

    תכלס, חשוב מאוד לוודא שהאתר שלכם מותאם כנדרש במובייל. על האתר להיות נוח לשימוש, על הסינונים, תיוגים, קטגוריות וכ'ו להיות זמינות למשתמשים בקלות בכל עת כך שהם יגיעו למוצר הרצוי, יוסיפו לסל וישלמו.

    טיפ 4: הוספת תמיכה בצ'אט באתר

    לא כולם יודעים אבל רק 1 מתוך 5 גולשים שהוסיפו מוצר לסל בפועל ישלימו רכישה וישלמו. כן, 80% מהגולשים שלכם יאבדו בדרך וזאת רק בגלל שהם לא היו בטוחים במאת האחוזים שהמוצר מתאים להם ואו שאתם אכן ספק מתאים עבורם.

    על ידי הוספת תמיכה בצ'אט באתר, על ידי מתן אפשרות להתייעץ ולקבל מידע אמיתי מגוף ראשון (ואנושי), ניתן לגרום לגידול חד בהיקף הרכישות באתר. בכל זאת, ברגע שיודעים שיש מישהו מאחורי האתר והוא מקצוען, מקשיבים להמלצה שלו ואו שלה.

    טיפ 5: טיפול מהיר ומקצועי בהזמנות

    כבר קיבלתם הזמנות? מעולה! הסוד ללקוחות חוזרים אינו במתנה ואו בעטיפה של המוצר. הסוד הוא בהספקה מהירה. אם אתם תדאגו איכשהו שכל הזמנה נשלחת ומתקבלת אצל הלקוח עוד באותו היום, אתם יכולים להיות רגועים שהם יחזרו שוב ושוב ושוב לבצע רכישה דווקא אצלכם.

    אז נכון, לא תמיד אפשר לספק הכל באקספרס, אבל גם ניתן לעמוד בקשר עם הלקוח, לעדכן אותו בכל שינוי סטטוס ולוודא שהוא מרוצה גם כאשר לוקח עוד יום ואו עוד יומיים עד שהמוצר מגיע. הביטחון הזה שהמוצר בדרך ויגיע חשוב מאוד ללקוחות!

    לסיכום,

    רוצים למכור יותר, נסו להטמיע חלק מהטיפים מעלה ואו פנו אלינו לקבלת עזרה בנושא, אנו נשמח לקחת גם אתכם כמה צעדים קדימה ולהבטיח שיהיו לכם תוצאות מעולות!

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן