fbpx

כבעלי אתרים יש לנו דיון תמידי עם עצמנו, כמה אנחנו מוכנים להיות אגרסיביים עם עם הלקוחות שלנו. מצד אחד, התדמית שלנו חשובה ואנחנו רוצים להיראות מקצועיים. מצד שני, אנחנו לגמרי רוצים לעשות שימוש באתר ככלי עבודה שיווקי ומי שנכנס לאתר צריך לשלם לנו בצורה זו או אחרת..

המרה אגרסיבית באתר

כמה גולשים נכנסים לאתר שלכם מידי יום? כמה מאות אולי אפילו כמה אלפים? שילמתם על הגולשים האלו! בין אם זה באמצעות מודעות ממומנות, בין אם זה באמצעות זמן עבודה יקר על קידום אורגני, בין אם זה באמצעות פעילות משמעותית ברשתות החברתיות, כל מי שנכנס לאתר עלה לנו כסף!

יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!

    השאלה כעת היא מה יוצא לכם מכל גולש, האם אתם משפרים את הנראות שלכם? האם אתם הופכים לאוטוריטה בתחומכם ואו אתם רוצים את השורה התחתונה, להרוויח כסף – השאירו פרטים/בצעו רכישה.

    רוב בעלי האתרים כלל לא חשבו על נקודה זו ולכן כלל אינם פועלים לשיפור יחסי המרה. אבל, אלו שכן פועלים לפי שיקולים אלו, צריכים לבחון מה מידת האגרסיביות בה הם רוצים להוציא ערך מהמשתמשים שלהם.

    האם כדאי להיות אגרסיבי באתר?

    ברור! בעינינו תמיד.

    למה? ובכן כי בכל מקרה הסיכוי שהלקוח שלנו יזכור אותנו בין אלפי האתרים בהם הוא מבקר מידי חודש קטן עד אפסי. במילים אחרות, לפעמים עדיף לתת חוויה פחותה אך להשיג תמורה לעסק מאשר שיבקרו באתר ולא יזכרו אותנו כי היינו עדינים מידי.

    המרה אגרסיבית אמנם נתפסת כפחותה ופחות מכובדת, אבל בעולם העסקים מודדים כספים ולא תדמית. האתר נועד לייצר כסף ולשם אנחנו מכוונים!

    מתי כדאי להיות אגרסיבי באתר?

    יש שלבים שונים בתהליך של הלקוח בתוך האתר. אגרסיביות מוקדמת מידי אינה בריאה ומבריחה את הלקוחות המשלמים. אגרסיביות מאוחרת מידי מפספסת את הייעוד שלשמה אנחנו פועלים.

    אנחנו נרצה להגביר את מידת הפולשנות וההפרעה למשתמש לפי סדר הפעולות הבאות:

    1. כניסה – כמה שיותר נקיה ובלי הפרעות.
    2. פעילות – לאחר X זמן נציג מקדם מכירה ראשון.
    3. פעילות – לאחר X זמן נוסף נציג מקדם מכירה אגרסיבי יותר.
    4. מקבילה – נציג כפתורים, צ'אט, חלונות יצירת קשר לאורך כל התהליך.
    5. יציאה – נקפיץ מסך מכירה מלא על גבי האתר עם גרירת עכבר ליציאה.

    בשלבים הראשונים אנחנו רוצים לתת ללקוח שלנו קצת מרחב תמרון ולהבין מי אנחנו, שאנחנו מקצועניים וששווה לעבוד איתנו. לאחר מכן אנחנו רוצים לגרום לו להבין שאי אפשר לצאת מהאתר בלי להשאיר פרטים ולהפוך ללקוח שלנו!

    מצד שני, באתרי מכירות, כאשר אנחנו משווקים את אותם מוצרים שרבים אחרים מוכרים, אין ערך במי אנחנו, בכך שאנחנו מקצועניים, במקום זאת ננסה לשקף ללקוח שאפשר לסמוך עלינו ושאנחנו נשלח את המוצר בתוך זמן קצר ככל האפשר. גם באתרי מכירות ניתן לסגור עסקאות רבות גם באמצעים רגילים – באמצעות הטלפון. לכן, לא נוותר על כלי ההמרה האגרסיביים ונטמיע את כולן.

    לסיכום,

    על מי אתם חושבים כשאתם קמים בבוקר? עליכם או על הלקוחות שלכם? ברור שעל עצמכם. הלקוח הוא חלק ממארג שלם שנועד בסופו של יום לשרת את בעל העסק. לכן, היו אגרסיביים ותנו בראש במכירות על אף שלא תמיד זה נראה מושלם. בהצלחה 🙂

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    התייעץ איתנו חינם!
    1
    צריך עזרה?
    שלום,
    איך אפשר לעזור לך היום?
    לחצ/י להתייעצות חינם! דילוג לתוכן