צמצום צורך למספר ביטויים / מילות מפתח איננה האופן הטבעי שבה בני אדם מתקשרים. אנחנו יודעים לתקשר היטב זה עם זה באמצעות שלל מונחים/מושגים בשילובים שונים כחלק מפסקאות ארוכות שמתחברות יחד למארג תקשורת הכולל ניואנסים והבעות פנים.
אם יש משהו טוב בAI, זה היכולת להחזיר את כולנו לתקשורת יותר אנושית אונליין וזאת בין היתר בתקשורת עם עזרים קוליים ועל כך במאמר זה.
יש לך שאלה? התייעצ/י איתנו, נשמח לעזור!
קידום אורגני לסייעניות קוליות
בכניסה לעידן של חזרה לשיח אנושי, גוגל הכריזה על פרויקט אסטרה (או Gemini 1.5) אשר מדמה יותר ויותר את השיח של בני אדם, גוגל גם די הכריזה על שינוי באופן בו החיפוש יעבוד בטווח הזמן הקרוב – הקרוב מאוד!
אחד המשמעויות של השינוי בחיפוש הנו בעצם התרגלות של הציבור לחפש בצורה שונה מזו שהורגלו. נתחיל כולנו לחפש בשפה חופשית ומדויקת יותר מה שחשוב לנו. לאחר מכן, נתרגל גם להתחיל לחפש באמצעות עוזרות קוליות וזה יראה בערך ככה:
דוגמות לחיפושי מוצרים:
מצא לי חנות שמוכרת פטישון אוויר עם מלאי זמין לאיסוף מידי באזור ראשון לציון
חפש לי את הפיצרייה הקרובה ביותר אלי אבל שיהיה לה כשרות מהודרת
אני צריך מכונת כביסה של מותג בוש ל9 קילו אבל במחיר זול ובהספקה מידית
דוגמאות לחיפושי שירותים:
אני צריך עורך דין בירושלים שיתבע את הביטוח על פציעה בתאונת דרכים
מחפש חברה שתנהל עבורי את האתר אינטרנט ותעשה הכל במקומי במחיר טוב
מצא לי מכון להסרת שיער בלייזר עם התחייבות לכל החיים וגם במחיר הזול ביותר
מאוד שונה מהחיפושים שאנחנו רגילים אליהם כיום!
איך מתאימים את האתר לחיפושים ארוכים בסייעניות קוליות?
לא משנה מה העסק שלכם, ניתן לראות בהדגמות אלו איך בעצם כל ה-SEO משתנה לנגד עיננו. ערכים שבעבר הופיעו כיתרונות בשוליים הופכים למשמעותיים בהרבה:
- מיקום העסק
- שעות פעילות העסק
- זמינות מלאי/שירות העסק
- יתרונות מהותיים של העסק
- מידע משלים לתוכן
ניקח את הדוגמה הראשונה בנותני השירותים, כבר לא יחפשו "עורך דין נזיקין" (880 חיפושים בחודש), הם יחפשו עורך דין +טיב האירוע +מיקום +מהות השירות הרצוי וזה משנה ב-180°. אבל לא סיימנו כאן, מאחר ורבים יעשו שימוש בעוזרות קוליות במכשיר, ברמקול חכם ואפילו ברכב, הרי שגם התוצאה יכולה להיות פלט קולי ואו פלט פעולה כמו ניווט ליעד ואו חיוג לנותן השירות.
במילים אחרות, אם אנחנו רוצים להתאים את האתר שלנו כדי שמנוע החיפוש בעזרים קוליים וגם בחיפוש סטנדרטי יתעדף אותנו על פני המתחרים, עלינו להתחיל לשלב כבר היום הרבה יותר ערכים שאינם בהכרח בהתאמה לביטויים בהם עושים שימוש כיום. עלינו לנסות לדמיין את הלקוחות שלנו ולהבין איך הם יחפשו אותנו בשפה חופשית. אפשרות נוספת תהיה לפרק את כל השאלות/בקשות שאנו מקבלים בשיח חופשי עם לקוחות לתכנים מתאימים במוצרים/שירותים רלוונטיים באתר.
איך נערכים למהפכת החיפוש מבוסס AI?
בגדול צריך לעבוד הרבה יותר קשה. כל מה שהכרנו, עכשיו פשוט פי 10 יותר קשה. ניתן לעשות זאת בהרבה סבלנות ובתכנון נכון ולהגיע ליעדים מעולים דווקא עכשיו. אבל, צריך לעבוד קשה. להשקיע מאמצים ואו גם להיעזר בחברת ניהול אתרים כדוגמתנו שתעזור באחריות רבה זאת.
כמובן שחשוב להבהיר, תוכן איכותי יחזור להיות בסיס מהותי בקידום האורגני של השנים הקרובות. הצפת ערך רדוד מבוסס תוכן AI לא יהיה זה שייצר את הבידול שאתם מחפשים. אתם חושבים כבני אדם וכותבים עבור בני אדם – זה צריך לבוא לידי ביטוי בתגובות אנושיות שהאלגוריתמים ידעו לזהות לאחר מכן ולתגמל עליהם.
*כמובן שכל האמור הנו הערכה של כותב התוכן ואינו בהכרח מדויק ואו יתגשם בצורה זהה.
מידע אודות תנאי שירות לתוכן זה
אזורי פעילות:
ישראל, מחוז מרכז, מחוז דרום, מחוז צפון, מחוז ירושלים והסביבה
שעות פעילות שירותי ניהול שיווק ופיתוח:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-18:00
שעות פעילות תחזוקה / שירותי SLA:
24/7 - זמינות כל יום, כל השנה בהתאם להסכם השירות
זמינות להספקת השירות:
זמינות לשירות מידית
שפות בהן השירות מוענק:
עברית, אנגלית
ניסיון בהענקת השירות:
משנת 2008, מעל 15 שנה
מספר טלפון להזמנת השירות:
073-3745552לצ'אט עם נציג דרך וואטסאפ:
Whatsapp - 055-9381228הזמנת שירות באמצעות דואר אלקטרוני:
[email protected]מינימום התחייבות לקוח לשירות:
אין התחייבות מצד לקוח. שירותי ניהול הנם חודש בחודשו.
כתובתנו:
נח מוזס 1 ראשון לציון, בית ידיעות אחרונות קומה 0
מידע אודות שיוך התוכן לשירות
מוצע כחלק מהשירותים הבאים:
למי מתאים השירות:
מתאים לסוגי אתרים:
מתאים למערכות ניהול תוכן:
עלות ממוצעת לשירות:
טווח עלויות לשירות:
סוג הצעת שירות:
מתאים לתקופת שירות: